Sunt următoarele cazuri:
a- consumă ulei în rodaj, consumă identic sau chiar mai mult după
b- consumă ulei în rodaj, consumă identic și după
c- consumă puțin ulei în rodaj, nu mai consumă după
d- nu consumă ulei în rodaj, dar consumă după.
Excluzând taxi și mașinile e cu gpl, mai toate se încadrează la c. Ce te faci cu masinile care intră în a sau b iar proprietarii nu sunt taxi/"umbler" merg normal și totuși au probleme ? Le punem 10w40 și așteptăm să iasă natural din sistem (a se citi garanție).
Dacă la 0,9 TCe se plângeau unii că e prost, că se duce lanțul vieții, și uite că sunt unele mașini cu peste 400000km fără probleme majore, la 1,0 SCe nu mai auzi de așa ceva în caz de probleme se cam schimbă tot motorul (sunt destui fără garanție și cu gpl) fiind mai simplu.
oBED RN0700 e pentru motor aspirat pe benzină, restul nu contează, că vrei tu să conteze e altceva.
a- consumă ulei în rodaj, consumă identic sau chiar mai mult după
b- consumă ulei în rodaj, consumă identic și după
c- consumă puțin ulei în rodaj, nu mai consumă după
d- nu consumă ulei în rodaj, dar consumă după.
Excluzând taxi și mașinile e cu gpl, mai toate se încadrează la c. Ce te faci cu masinile care intră în a sau b iar proprietarii nu sunt taxi/"umbler" merg normal și totuși au probleme ? Le punem 10w40 și așteptăm să iasă natural din sistem (a se citi garanție).
Dacă la 0,9 TCe se plângeau unii că e prost, că se duce lanțul vieții, și uite că sunt unele mașini cu peste 400000km fără probleme majore, la 1,0 SCe nu mai auzi de așa ceva în caz de probleme se cam schimbă tot motorul (sunt destui fără garanție și cu gpl) fiind mai simplu.
oBED RN0700 e pentru motor aspirat pe benzină, restul nu contează, că vrei tu să conteze e altceva.
Comment