Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum eu nu stiu ce sa zic. In cartea mea (LOGAN 1.0SCE 2018) scrie că la 60.000 trebuie schimbat(dacă e nevoie pun o poză). Si întradevăr mi-au zis când am făcut schimbul de ulei că, dacă aud un zgomot suspect, sa vin sa verifice kitul. În ce privește achizitia kitului e o voi face de pe www.pieseautoarges.ro (fără intenția de a face reclamă, dar piesele sunt originale și prețul e mult mai mic decât în reprezentanță), prefer ca în reprezentanță să plătesc doar manopera. Iar magazinul dă garanție pe piesele cumpărate de la ei doar dacă faci dovada că au fost montate într-un service autorizat RAR.
    Dacă te uiti în postările mele de mai sus vezi căt au fost piesele+consumabilele cupărate de mine și cât a fost manopera plătită în service ca să iti faci o idee cum e când iei totul de la ei (piese+manoperă) și când plătești doar manopera.

    Comment




    • Cred că au crescut și mai mult intervalele de schimb după 2019.
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 30 August 2021, 11:08.

      Comment


      • Suportul de motor dreapta, schimbat in primul an prin garantie, a inceput din nou sa toncane la turatia de 1100-1200 rpm. A gasit cineva o solutie la suportul acesta de motor? Exista cineva care produce suporti de motor custom care nu mai trebuiesc schimbati dupa 15000km?

        Comment


        • Si eu am vrut sa schimb tamponul ala, dar pana la urma nu l-am mai schimbat. M-am acomodat cu vibratia la 1100-1200 rpm. Am 81.000 / 4.5 ani si face zgomotul specific de la aproximativ 30.000 daca imi amintesc bine. Nu s-a stricat nimic, nu s-a agravat in timp. Din contra, parca se aude mai putin, si doar cand e foarte cald afara. Sau poate nu il mai aud eu :-).
          Last edited by moru; 9 September 2021, 14:20.

          Comment


          • Salut. Eu am schimbat suportul azi ca ma facea cu capul. Ca o concluzie partea de cauciuc a suportului incercuita se toceste/taseaza si se creeaza un joc mai mare intre partea din plastic si cea de cauciuc, care genereaza acea bataie.
            Attached Files

            Comment


            • Poti sa pui o imagine cu cel uzat?

              Comment


              • Momentan am numai imaginea de mai sus. Vizual nu arata rau dar daca tragi de el se misca in toate directiile si scoate tot felul de paraituri si scartaituri. Daca ma pun cu el pot sa-l dezasamblez cu mana. Cel nou nici nu se clinteste.

                Comment


                • Originally posted by moru View Post
                  Nu s-a stricat nimic, nu s-a agravat in timp. Din contra, parca se aude mai putin, si doar cand e foarte cald afara. Sau poate nu il mai aud eu :-).
                  Confirm si eu cand este cald se simte mai bine , probabil din cauza electroventilatorului de racire .

                  Comment


                  • Originally posted by Catalin12345 View Post
                    Suportul de motor dreapta, schimbat in primul an prin garantie, a inceput din nou sa toncane la turatia de 1100-1200 rpm. A gasit cineva o solutie la suportul acesta de motor? Exista cineva care produce suporti de motor custom care nu mai trebuiesc schimbati dupa 15000km?
                    Salut,
                    Daca gaseti un furnizor te rog sa-mi spui si mie. Suportul ala schimbat e o gluma. dupa 15000 de la schimbare a inceput sa faca la fel.....

                    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                    Comment


                      1. Schimb placute + discuri (39.300 km)
                      2. Schimb bujii (42.000 km)
                      3. Schimb ulei + filtre (42.000 km)
                      Coduri in poze.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 19 photos.
                      Last edited by mirceammd; 5 October 2021, 19:07.

                      Comment


                      • Originally posted by alex1ioan View Post
                        Ori mergem noi mai "ciudat", ori.........Nu înțeleg cum alte persoane le schimba la 50k prima data, la 1.0 sce, dar nebănuite sunt căile Domnului. Felicitări pt "manopera" !
                        Curios este faptul ca si eu tot la 50000 trebuie sa fac schimbarea de disc si placute. Si mai curios este ca conform graficului de revizii de la myDacia in al 4-lea an ( intamplarea face sa fac 50000 in al 4-lea an) este recomandata revzia sistemului de franare.


                        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                        Comment


                        • Nu am schimbat încă plăcuțele (60000 km )

                          Comment


                          • @ George1 ai un Big Like din partea mea. Inca o dovada ca se poate (si la 1.0 SCe), eu cand am scris ca dupa mai bine de patru ani jumatate si 63000 km am placutele si discurile de prim montaj un distins coleg “m-a luat in balon”
                            Colegu zici că ești din poveștile nemuritoare, cel mai cel,mașina nu se strică, plăcuțele nu se uzează, accidente nu faci,cunoștințe despre toate ai.
                            PS: iar pentru ca s-a mentionat placutele si discurile de frana se schimba atunci cand este necesar indiferent de intervalul de timp sau numarul de km.

                            Comment


                            • Uzura placutelor si a discurilor este direct legata de stilul de condus. Eu la aproape 60k am schimbat 2 seturi de placute si unu de discuri (discurile erau mult sub limita de uzura).

                              Comment


                              • Subscriu, uzura placutelor si a discurilor de frana depinde si de modul de utilizare al masinii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google