Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel simplu e mai scump.
    Attached Files
    Garnitura capac culbutori *GARNITURA CAPAC CULBUTORI SANDERO/LOGAN II/MCV/SYMBOL/CLIO IV/CAPTUR 132707588R SANDERO II TCe 90 / 66 kW (2012 - 2021) T...

    Comment


    • Iar kitul ieftin de lanț e acesta, celalt e intre 8 și 11mil.
      Kit lant distributie KIT DISTRIBUTIE LANT SI PATINE 1.0 SCE - O.E. 8201714682 RENAULT / DACIA Experpieseauto.ro

      Comment


      • Originally posted by george.sce View Post
        ca principiu : lucru scump e mai bun

        pui ieftin ai ieftin, ce e scump tine mai mult

        adica si voi stiti perfect asta doar noi nu am cumparat dacia nu BMW / VW / Merc !
        Oricum nu găsești repere aftermarket pentru lanț, asa ca și cel ieftin și cel scump pe original vin.

        Comment


        • Am luat și eu garnitura ce e în poză, dar cel puțin eu n-am reușit să o pun(nu călca bine pe capac...nu știu de ce). Așa că am rămas la...silicon. Inițial am vrut să pun cumva și garnitura și silicon. Dar am renunțat pentru că nu călca capacul cum trebuie. În ce privește lanțul, dacă îmi aduc bine aminte, la mine semăna cu cel care zici că e mai scump. Loganul meu e din decembrie 2017 dacă te ajută cu ceva în ce privește lanțul.

          Comment


          • Cristi822 , de curioși, nu ne spui și noua câți km ai din 2019 pana în prezent și ce s-a întâmplat cu lanțul tău, de ceri detalii, pt ca nimeni pe aici nu s-a plâns deocamdată. Mulțumim!

            Comment


            • Am 175k cu ea și 18 schimburi de ulei mașină rulata pe taxi, cu gpl de la 100k. Ma deranjează un zgomot suspect la pornirea la rece care durează foarte puțin pana își ia ulei bănuiesc. Ultima data am schimbat uleiul la 7,4k km doar ca sa vad dacă dispare acel Sunet inițial la rece. Nici măcar nu pare sa fie metalic, mai mult un fasait dacă îl pot numi asa. Dar per total pare sa fie și un zgomot puțin metalic după ce se încălzește și merg cu ea careva ore bune. Ulei folosit doar 5w40 ravenol usvo în primii 100k km, apoi am trecut la vechiul și bunul toptec 4100 care mi se pare peste acel ravenol
              Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:15.

              Comment


              • Ai destul de mulți km, ești cam "tatic" pe aici și stăteai asa în anonimat? Cu toate ca ai un regim mult mai dur ca majoritatea, nu suspectez lantul, care prin uzura( întindere), ar trebui sa zornaie cam tot timpul .
                Last edited by alex1ioan; 7 February 2022, 20:09.

                Comment


                • Am uitat de acest forum și ca aveam cont pe el, sincer nu am avut probleme cu ea ca sa vin sa caut soluții. La 100k am schimbat uleiul la cutie și am băgat politron tot asa preventiv, dar și pentru ca e ieftin și o poți face acasă, iar la 160k antigel ul, pentru ca nu mai era verdele acela frumos fluorescent.
                  Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:15.

                  Comment


                  • Felicitări și chiar ma bucur sa aud de bine , despre acest motor hulit, chiar de la cineva în măsura. Mulți km în continuare și sa te poate ca pana acum, fără incidente.

                    Comment


                    • Mulțumesc. La 120k am schimbat cele doua curele de accesorii, pentru ca se auzea un zgomot ca atunci când e dusa o rola întinzătoare, dar se pare ca nu era rola sau fulie. Iar în cazul acestui motor pe traseu nu pare a fi vreo rola întinzătoare.

                      Comment


                      • Unde sunt cârcotașii? Poi dacă în regim de taxi a ținut (și ține în continuare) la 175k la celelalte mașini care nu sunt taxi teoretic ar trebui să fie cel puțin identic...dar asta depinde și de șofer și mecanicul care o întreține. Mulți conducători auto...puțini șoferi. Identic și la mecanici....Să înțeleg că schimbul de ulei l-ai făcut la aproximativ fiecare 10.000 de km parcurși.
                        Last edited by cbota; 9 February 2022, 21:36.

                        Comment


                        • Da, la fiecare 10k, primul schimb l-am facut la 7k pentru ca nu mi-au placut impuritatile din ulei, de abia la al treilea schimb la 27k uleiul a inceput sa fie curat. Probabil impuritati dupa ce s-a asezat motorul. Am aflat si care e faza cu lantul. Cel de fabrica nu se mai fabrica, nu se mai gaseste pe stocuri, asa ca se schimba pinioanele sa acomodeze lantul ce se comercializeaza acum. Am gasit la 1000 lei kitul de lant plus pinioane. Acum sa vad unde fac operatiunea, pentru ca nu faci schimbul acesta prea des, asa ca trebuie facut ca la carte, toate suruburile stranse cat si cum trebuie.
                          Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:14.

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi822 View Post
                            .....
                            Acum sa vad unde fac operatiunea, pentru ca nu faci schimbul acesta prea des, asa ca trebuie facut ca la carte, toate suruburile stranse cat si cum trebuie.
                            Referitor la cuplurile de strangere si pentru ca @ oBED a oferit cu generozitate procedura de schimbare a curelei de accesorii atasez cateva capturi referitoare si la distributie pentru un motor B4D409.

                            Attached Files

                            Comment


                            • Una din poze are lantul mic de la pompa de ulei, adica e de la motorul 0.9 tce. Dar una peste alta chiar e frumos ca se gasesc aceste informatii si nu e cu circuit inchis.
                              Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:14.

                              Comment


                              • Capturile atasate sunt extrase din manualul de reparatii oficial Dacia\Renault pentru motorul B4D409, unele poze sunt si generice (importanta este procedura), plus ca si in documentatia oficiala mai sunt inadvertente (am mai scris asta) de aceea trebuie verificata si inteleasa, dar consider ca poate sa fie de un real ajutor, (iar despre tipurile si codurile de piese cred ca este cu totul alta discutie).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google