Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    Azi de dimineata mi-a aparut cheia de "service" mentionez ca nu am facut mai mult de 12000 km in ultimul an, Iar ultima revizie a fost in Aprilie 2022. Mai pot astepta cateva zile cu revizia sau trebuie sa o efectuez imediat? ( Macar pana reusesc sa comanda piesele)

    Merci

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Cheia de service apare cu o luna inainte de data ultimei revizii deci esti ok. In momentul in care apare cheia de service acompaniata de martorul in zig-zag de culoare portocalie, ai depasit termenul de revizie

      Comment


      • Nu știu cum calculează , dar se pare ca la dânșii , anul calendaristic , e mai scurt. Eu am făcut revizia pe 3 aprilie 2022 și am cheia aprinsa de o săptămână și ceva, aproape 2.Din aceasta cauza, am decalat termenul, de la an la an, de am ajuns , dupa 5 ani, cu o luna fata de data de achizitie. Ținând cont ca e ultima revizie , în garanție, o sa trag cât mai aproape de data de expirare.
        Last edited by alex1ioan; 9 March 2023, 12:44.

        Comment


        • Salutare! Am si eu un Logan 1.0 SCE 2018 si ma declar multumit de el, in mare. Cam la 105000 km am schimbat bujii şi discuri, la 155000 km amortizoarele faţă, la 175000 km ambreiajul si termoflotul (aveam ulei in lichidul de racire), iar acum, la 185000 km, urmează sa schimb capetele de bara si daca s-o mai găsi ceva. Merg pe GPL cam de la 30000 km. Martorul motoras s-a aprins periodic o perioada intre 150000 si 175000 km, iar acum sta aprins. Martorul airbag s-a aprins recent pe la 180000, cred ca am apasat prea puternic pe scaunul soferului cu genunchiul (e doar o banuiala). Martorii ABS si ASR s-au aprins dupa schimbarea ambreiajului, banuiesc ca a fost o greseala a mecanicilor, sper sa o remedieze cand merg la revizie. În tot acest timp am tocit un singur set de anvelope (cele de vară), cele de iarnă le mai pot folosi cel puţin un sezon. Imi recomandaţi sa schimb si curelele de accesorii? Presupune acest fapt inlocuirea lichidului de racire? Recomandati si schimbarea uleiului in cutie? Alte recomandari de interventii? Multumesc!

          Comment


          • Pe langa astea, am mai schimbat bateria cam la 2 ani (foarte putin din punctul meu de vedere) si muuuulte becuri de faza scurta si de stop frana, in special pana la schimbarea bateriei. Cred ca era defecta din fabrica, sau foarte proasta, oricum. Am mai avut un geam usa spate spart din senin, in mers, in primul an de folosinta, precum si parbrizul fisurat pe partea pasagerului, pe care inca nu l-am schimbat. Daca e afectata cam o treime din parbriz pe partea pasagerului, trec ITP-ul? Sau trebuie sa il schimb?

            Comment


            • Salut! Dupa parerea mea curelele trebuiesc schimbate la 60-80k km sau 4 ani, la fel si lichidul de racire, unii nu schimba uleiul la cutie sau servo dar eu l-as schimba la 80-100k km. Ar mai trebui verificat sistemul de franare (desprafuire, inlocuire elemente franare daca este cazul), reglare frana de mana. Cat despre parbriz, daca este afectat in zona de actionare a stergatoarelor nu ar trebui sa dea itp-ul. Mare grija ce parbriz iti pui, eu am luat la un moment dat unul aftermarket prin care nu vedeam daca era soare afara. Mi-am pus pana la urma unul original in reprezentanta care costa in jurul la 1500 lei.

              Comment


              • Originally posted by alex1ioan View Post
                Nu știu cum calculează , dar se pare ca la dânșii , anul calendaristic , e mai scurt. ...
                Da, asa este, in ”calcul” sunt 360 de zile si\sau 20000 km, vezi doar ca ex atasat cum este la masina mea, plus ca softul injectiei ”stie” cand s-au facut reviziile (sau ma rog resetat intervalul de revizie) si un alt factor de care se tine cont este si procentul de diluare ulei motor (o valoare interpolata de soft pe baza altor parametri, daca acesta este mai mare de 5% apare avertizarea).
                Desigur ca aceste valori se pot modifica, eu nu am facut asta pentru ca nu am nevoie, chiar daca cei trei ani de garantie au trecut tot la cam 10k km (sau 7-8 luni) fac reviziile.

                Drumuri bune tuturor! (ca masini bune\fiabile avem , inclusiv acest motor 1.0 SCe )
                Attached Files

                Comment


                • La becuri am gasit ceva bun si ieftin h7 osram ultra life cu ambalaj verde. Am aproape 1 an cu ele si nu s-au ars in conditii de taxi. Pe spate la stopuri ma manca mana sa bag tot osramuri pe led, dar sa dau aproape 300 si ceva de lei pe toate parca e prea mult.
                  Bateriile din fabrica sunt slabe, tehnologie effb, nu stiu daca acum au bagat altceva, dar merita luat un agm in schimbul ei.

                  Comment


                  • Originally posted by timarian View Post
                    Pe langa astea, am mai schimbat bateria cam la 2 ani (foarte putin din punctul meu de vedere) si muuuulte becuri de faza scurta si de stop frana, in special pana la schimbarea bateriei. Cred ca era defecta din fabrica, sau foarte proasta, oricum. Am mai avut un geam usa spate spart din senin, in mers, in primul an de folosinta, precum si parbrizul fisurat pe partea pasagerului, pe care inca nu l-am schimbat. Daca e afectata cam o treime din parbriz pe partea pasagerului, trec ITP-ul? Sau trebuie sa il schimb?

                    Originally posted by Cristi822 View Post
                    La becuri am gasit ceva bun si ieftin h7 osram ultra life cu ambalaj verde. Am aproape 1 an cu ele si nu s-au ars in conditii de taxi ​...
                    Bateriile din fabrica sunt slabe, tehnologie effb, nu stiu daca acum au bagat altceva, dar merita luat un agm in schimbul ei.

                    Legat de becuri si eu in primul an dupa achizitia masinii am schimbat becurile faza scurta, daca tin bine minte tot Osram am pus dar nu mai stiu de care, atunci am banuit fie becurile fie regimul de incarcare tinand cont ca si bateria era aproape noua dar nu am masuratori \monitorizari si log-uri de atunci ca sa pot confirma asta (atasez insa un grafic mai recent cu tensiunea bateriei in care se pot observa unele spike-uri, probabil ca atunci erau mai mari, nu stiu), le-am mai schimbat inca o data iar pana acum acestea sunt inca OK.

                    Despre baterie cea de prim montaj se apropie de sase ani si inca se ”tine bine”, atasat si doua valori de acum trei zile, daca am timp azi voi pune si testerul de baterie pentru Ri si SOH (ultima oara si acestea erau bune), probabil va mai duce un an-doi, o voi schimba tot cu una avand aceleasi caracteristici L3 70Ah 720A EFB, cele AGM din cate stiu necesita si un alt regim de incarcare, colegii cu mai multa experienta pot confirma sau infirma asta, ramane de vazut marca, dar cred ca tot Rombat (deh, si putin subiectivism si putin ”patriotism”) iar daca ma va tine macar jumatate din cat a tinut cea de prim montaj sunt multumit.

                    Legat de parbriz si eu l-am avut fisurat \ciobit de cateva ori (circul destul de mult pe putinele autostrazi pe care le avem si mai ales una din ele are mult ”pietris”), trei dintre ele le-am reparat ca aproape nici nu se vad (mai am un kit de reparatie de rezerva, sunt multumit de cum a iesit), insa ultima ”luata” acum cateva luni este destul de mare, vreo 8-9 cm jos pe partea dreapta, nu a ”plecat” mai departe si nu afecteaza vizibilitatea dar urmeaza ITP-ul si clar ca voi schimba parbrizul, dar asta nu consider o ”probleme tehnica” si nici ”vina” lui Sanderica (poate cel mult aerodinamica sa).

                    Toate cele bune!
                    Attached Files
                    Last edited by Gil26; 11 March 2023, 07:43.

                    Comment


                    • Ce rulaj are de la ultima revizie (schimb de ulei)? Factor dilutie ulei...2.92% Ce rulaj total are? Merci!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Buna observatia , ultima revizie (schimb ulei, etc. + distributie) am facut-o anul trecut in septembrie la cam 72k km, rulajul actual aprox 78k km, urmeaza urmatoarea la cca 80-82k km, iar procent de diluare ulei motor mai mare de 3.x% nu am avut\vazut pana acum la Sanderica (imi place sa am grija de masinile mele, uleiul motor e chiar un "pitic" al meu, la alte gioarse il faceam si la 7-8k km, probabil si la actuala il voi face la fel de acum, deh .. are o varsta, si cred ca tot pe\cu Dacia Oil voi merge)

                        Comment


                        • LE: atasat si cateva valori inainte de ultima revizie (log din 20.08.2022):
                          Attached Files

                          Comment


                          • poti spune si combinatia de odb si soft folosit?

                            Comment


                            • Da, CanClip cu sonda aferenta, PyRen\PyClip cu diferite interfete, DDT2000 derivate, ... functie de ceea ce doresc sa fac\vad.

                              Comment


                              • Efectuat astăzi, revizia de 5 ani, piese aduse de "client", achiziționate de la un magazin de încredere din Mioveni la prețul de 216 ron; ulei elf 5w40, filtru ulei origine, filtru aer și habitaclu origine + saiba buson golire. Pret manopera revizie 180 ron, număr ore facturate =1.70, deci este corect, nu tarifat dublu, nu triplu, ca nu sunt piesele lor. Oamenii se numesc Amat Pitesti și cred cu tărie, ca își doresc sa își păstreze clienții și sa rămână pe piața.
                                PS. la 5 ani și 50k km nu au gasit nimic nok, masina e in perfecta stare .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google