If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare! Detin un logan 1.0 sce,am facut 4 revizii in reprezentanta si in afara de ulei si filtre,mi-au cerut sa schimb si bujiile si o curea de accesorii la a 4a revizie.Am aproape 40 000km si ma gandesc sa renunt sa fac reviziile la ei. in 2019 am platit 600lei, 2020-700, 2021-750, 2022-1300 (curea si bujii).
Intrebarea mea e: cum fac sau cine ma ajuta sa scap de cheita de service cand se va aprinde la an?
Multumesc anticipat!
Salutare! Detin un logan 1.0 sce,am facut 4 revizii in reprezentanta si in afara de ulei si filtre,mi-au cerut sa schimb si bujiile si o curea de accesorii la a 4a revizie.Am aproape 40 000km si ma gandesc sa renunt sa fac reviziile la ei. in 2019 am platit 600lei, 2020-700, 2021-750, 2022-1300 (curea si bujii).
Intrebarea mea e: cum fac sau cine ma ajuta sa scap de cheita de service cand se va aprinde la an?
Multumesc anticipat!
Și mie, la programarea reviziei, la telefon, mi-au comunicat pretul-1050 ron, numai ca le.am transmis ca vin cu piesele mele și astfel m-a costat , cu totul, 400 ron.
........fiecare...cum considera.
Salutare! Detin un logan 1.0 sce,am facut 4 revizii in reprezentanta si in afara de ulei si filtre,mi-au cerut sa schimb si bujiile si o curea de accesorii la a 4a revizie.Am aproape 40 000km si ma gandesc sa renunt sa fac reviziile la ei. in 2019 am platit 600lei, 2020-700, 2021-750, 2022-1300 (curea si bujii).
Intrebarea mea e: cum fac sau cine ma ajuta sa scap de cheita de service cand se va aprinde la an?
Multumesc anticipat!
La mine merge resetarea intervalului din butonul de la stergator, trebuie tinut apasat mai multe secunde cand afiseaza mesajul de service, dar din ce am inteles, nu merge la toti. Am tot 1.0 SCE din decembrie 2018.
In ce priveste reviziile, doar pe prima am facut-o la reprezentanta, iar curelele nu le-am schimbat nici acum, la 190000 km. Bujiile le-am schimbat la 100000 si la 185000 km
Salutare!
Astazi am făcut revizia de 4 ani la Dacia Logan 1.0 sce, motor B4D-E4, an 2019, echipat cu A/C și s-au inlocuit urmatoarele:
- ulei Elf Evolution 900SXR 5w40,
- filtru ulei origine 8200768927,
- filtru aer 165467674R
- filtru habitaclu origine 165467674R
- garnitura buson golire ulei 110265505R
- curea accesorii acționare compresor A/C cod 8201712791 sau 3PK775 (775 mm lungime cu 3 nervuri)
- curea accesorii acționare alternator și pompa de apă cod 8201712784 sau 4PK798 (798 mm lungime cu 4 nervuri)
Pret total manopera revizie 320 ron
Pret reprezentanță pentru ambele curele 221 Ron
Pentru schimbarea lichidului de frana am inteles ca trebuie DOT4, ce cantitate ar trebui, am vazut ca sunt la 0,5 litri?
Ajunge un bidon de 0,5 sau trebuiesc doua?
ktgcristi, este DOT 4, dar mai in fisa de intretinere este DOT4+ clasa 6, diferenta de pret e infima.
Teoretic ai nevoie cam de 500-600 ml, dar te apropii de 800 ml, in functie de cat se aeriseste.
Deci e bine sa iei 1 litru, DOT4+ clasa 6.
Bafta!
Am schimbat si eu lichidul de frana cu ATE SL.6 DOT4 1L, a trecut tot lichidul prin circuit (51lei) si placute TEXTAR 2570201 (150 lei). Am facut si o deprafuire a tamburilor, la 60k km sunt uzati aproximativ 20%
Pentru schimbarea lichidului de frana am inteles ca trebuie DOT4, ce cantitate ar trebui, am vazut ca sunt la 0,5 litri?
Ajunge un bidon de 0,5 sau trebuiesc doua?
Pentru lichidul de frana producatorul auto recomanda DOT 4+, ISO CLASS 6, NORME RENAULT: 03-50-006. Iar in fisa de intretinere se specifica 0.5L doua bidoane (cod 7711575504) vezi ex atasat si pentru un L52 1.0SCe. Asa cum bine au scris si colegii anterior depinde si cum se face schimbul lichidului \aerisirea circuitului, atasez si cateva capturi cu schema acestuia, lista componentelor si procedura de purjare a circuitului, poate sunt de folos si altor colegi (despre asta s-a mai discutat \exemplificat si in alte posturi pe forum).
Pentru ca sistemul de franare este unul pe care il consider foarte important atasez si un extras din procedura de diagnosticare si purjarea circuitului secundar via diagnoza (mai ales cand pedala de frana este “moale”, in captura am facut si cateva sublinieri).
Inte timp, încerc sa îți raspund ; după deprafuire, se greseaza ansamblul, unde freacă fier pe fier(de aici și zgomotul), dar problema e rezolvata provizoriu, "vaiet.ul" va reveni .
Ce ulei de cutie e recomandat la acest motor? Pe fisa de servisare nu am gasit. Dar stiu ca e 75w80 si vad ca sunt doua variate NFJ sau NFX? Pana acum am schimbat cu alt brand de doua ori.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment