Daca vrei sa faci doar un schimb de ulei+filtre poti sa mergi oricand (ex. in fiecare saptamana!) la orice service (de cartier) fara sa pierzi garantia dar OBLIGATORIU trebuie sa te prezinti la timp (ma refer la kilometrii si ani!) la un service din reteaua Dacia pentru revizie (atentie: nu este obligatoriu sa fie reprezentanta Dacia, spre exemplu: Union Motors Ilfov care este reprezentanta Opel este agreat de Dacia pentru lucrari in garantie).
Revizii/reparatii 1.0 SCe
Collapse
X
-
Salut, pai m-ati lamurit si va sunt recunoscator pt asta, caci eu in urma cu 2 saptamani am sunat la reprezentanta de unde am primit masina, sa-i intreb aceleasi lucruri, si ghiciti ce? Nu a raspuns nimeni la telefon .. am sunat de vro 2x dar nimic .. oricum, pana depasesc nr de kilometrii mai am de parcurs inca vro cca 10.000 km , prima rev am facut o pe la 16500 km si baietii de la reprezentanta au trecut in carnetul de intretinere ca urm revizie sa fie facuta pe la 36500 km .. Multumesc mult pt raspunsuri si lamuriri .. o zi buna!
Comment
-
Originally posted by mihaipoto View Post- @Heger Da, stiu ca e mai bine la reprezentanta. Tocmai am sunat si mi-au dat un deviz de 500EURO pentru revizia de un an.
Unde mai pun că îți mai rămâm și de șpagă / atenție la mecanici.
Deoarece uite...
Originally posted by Bogbil View PostPrima revizie x52 ph 1.0 sce.5000 km, la cerere Elf 5w30(3,3 l au intrat),filtru ulei/aer si habitaclu cost 450 RON
Originally posted by moru View PostAm facut revizia la 14.000 / 1an. Cost 485 lei, reprezentanta Dacia Giurgiu.
- manoperă (3 ore spun ei)
- schimb ulei (Shell Helix Ultra 5W40 B)
- schimb filtru ulei
- schimb filtru de aer
- schimbat filtru polen
- spray curățare frâne
- schimbat două becuri 12V 5W
BONUS (altele) la cerere când am adus-o
- verificat instalație AC
- verificat conducte aer (nu prea mai bagă la fel ca înainte căldură și nici AC)
- verificat ABS (s-a aprins un martor)
* cele de mai sus nu m-au costat nimic, fiind din partea casei la repet, cererea mea... urmând să fac o reprogramare în service pentru a rezova alte probleme (asta desigur, dacă vreau)
******************
Unde vreau să ajung?
Dacă aș păstra din lista de mai sus filtrul de aer și uleiul, la care aș adăuga manopera, nu cred că aș fi depășit 200 lei.
Deci Loganul are costuri scăzute de întreținere cum se spune sau nu?Last edited by Catalin S.; 16 September 2018, 11:48.
Comment
-
@Catalin S. Totusi compari mere cu pere. Hyundai i10 este din alta clasa. Nu are volumul portbagajului de 510l (vezi cat de "bine" se vinde Sandero in Romania in comparatie cu Logan!) si nici spatiul interior (mai ales pentru locurile din spate) comparabil cu Logan. Pe de alta parte in tara sunt mult mai putine reprezentante Hyundai decat Dacia (nu toti locuiesc in Bucuresti). Este mai dificil sa beneficiezi de un service autorizat. Iar la service-urile multimarca precum si la atelierele de cartier aproape oricine se descurca la Logan pe cand la Hyundai i10 nu se baga chiar oricine. In plus pentru Logan gasesti piese "pe toate drumurile", la Hyundai i10 nu cred ca este chiar asa. Iar daca vrei sa vinzi un Logan gasesti mult mai repede clienti decat pentru un Hyndai i10. Asa ca...avantaje si dezavantaje...
Comment
-
Referindu-ne strict la productie, in Romania s-au produs in primele opt luni din 2018 31.632 Sandero (inclusiv Stepway), 22.211 Logan si 14.329 MCV. De departe conduce Duster cu 143.790 unitati.
Anul trecut, cel mai vândut model al companiei Renault Group la nivel global a fost Sandero, cu 501.258 de exemplare, care înseamnă 13% din totalul vânzărilor Renault Group. Modelele fabricate pe platforma Dacia (Logan, Sandero, Duster, Lodgy, Dokker) au totalizat 1,3 milioane de unități, aproximativ 35% din vânzările companiei.
De curând, a venit, însă și o veste mai proastă pentru Dacia, după ce vicepreședintele de design al Renault a comunicat la salonul auto de la Moscova o decizie radicală în privința a 2 modele. Laurens Van den Acker a declarat că se va renunța la comercializarea modelelor Dacia Logan și Dacia Sandero pe piețele din Rusia și din Brazilia, dar și pe alte piețe din afara Europei. Renault va înceta comercializarea pe piețe din afara Europei a mașinilor rebranduite sub marca Dacia.
Sursa:https://playtech.ro/2018/dacia-record-productie-duster/
Comment
-
@Abc și nu numai...
Fără să monopolizez topicul cu discuții despre Hyundai, da, ai dreptate în mesajul de mai sus, dar până la un punct...
1. Nu cred că are de-a face portbagajul celor două mașini cu revizia descrisă de mai sus. Nimic din cele schimbate nu afectează gabaritul. Da, sunt clase diferite, dar nici la Accent costurile nu sunt mari, ci doar cu vreo 50 lei maxim mai mult față de i10. Am doi prieteni cu Hyundai Accent și știu, plus că într-o vreme frecventam forumul dedicat.
2. Chiar dacă sunt mai puține serviceuri dedicate Hyundai decât cele pentru Dacia, să nu uităm că piesele coreenelor nu se fabrică în România precum cele de la Logan, implicit ar trebui să coste mai mult. În schimb aici e un pic cam invers. Noi, românii, cred, ar trebui să avem cele mai mici costuri de întreținere din Europa, dar... Sau poate le avem, dar nu știm noi. Oricum, între cele două mărci nu e mare diferență de preț revizie, asta la modul la care vorba aia românească din popor spune că orice mașină străină te rupe la service. Serios? Hmmm, eu cred că nu e chiar așa...
3. Având în vedere că mașina are 10 ani și conform service autorizat înca mai duce (a costat full option 9211 euro, știu, mare prostie când putem lua la acea vreme versiunea de bază cu vreo 5700 euro sau următoarea cu vreo 6500 euro), deci tot o pot vinde cu 2000 - 2500 euro... pentru că... opțiuni full, repet și confort... Sau pot aștepta lejer vreo rablă deoarece are ITP-ul ok, funcționează tot (repet conform service stă bine la bucși, pivoți, amortizoare, etc). Și apoi doritoare ar fi multe (bine, nu mă refer la cucoanele cu pretenții ori de bani gata), mai ales din rândul celor care ne cunosc și cunosc mașina. Chiar acum 3 luni am avut o ofertă de la o doamnă, o colegă a soției, care și-a luat permis, doamnă ce nu știa ce mașină să-și cumpere... (până la urmă și-a luat un Ford Ka mânărit, de stă cu el numai prin service).
*******************
În fine, păreri și păreri.
Nu oblig pe nimeni să țină cont de a mea...
Am vrut doar să-ți spun și punctul meu de vedere...
Comment
-
Originally posted by abc View PostDaca vrei sa faci doar un schimb de ulei+filtre poti sa mergi oricand (ex. in fiecare saptamana!) la orice service (de cartier) fara sa pierzi garantia dar OBLIGATORIU trebuie sa te prezinti la timp (ma refer la kilometrii si ani!) la un service din reteaua Dacia pentru revizie (atentie: nu este obligatoriu sa fie reprezentanta Dacia, spre exemplu: Union Motors Ilfov care este reprezentanta Opel este agreat de Dacia pentru lucrari in garantie).
Ps:abc, nu fac referire la tine. Vorbesc in general.Last edited by Archangel80; 17 September 2018, 19:34.
Comment
-
@Archangel80, nu mai invata oamenii aiurea.
Pune mana pe caietul de garantie si o vezi ca scrie foarte clar in ce conditii se ofera garantia comerciala doar daca interventiile au loc in serviceuri ce au contract ptr asigurarea garantiei comerciale.
Ca tie nu ti s-a intamplat e altceva dar asta nu inseamna ca ce ai facut tu e neaparat conform cu regulile de garantie.
Sent from my Mi A1 using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Iti mai pot spune ca am schimbat si caseta de directie pe garantie, cu revizie in alte serviceuri?.... Lucrezi la reprezentanta, este?
Si am mai schimbat pe garantie cele doua usite de aer interioare de la portbagaj, intra apa, plus o vopsire a lunetei datorita ruginei. Recunosc ca vopsirea a fost facuta inainte de a merge la alt service. Important este sa iti cunosti drepturile, nu sa ti le cunoasca altii....Last edited by Archangel80; 18 September 2018, 10:26.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostImportant este sa fie agreat RAR, certifact si ce mai trebuie. Nu e o obligatoriu sa mergi la reprezentanta. Nu mai ingititi galustele dealerilor auto. Poti merge oricand la un service aprobat de RAR si nu vei pierde garantia. Testat de mine. Am schimbat electromotor si contact in reprezentanta, pă garantie vorba bucurestenilor, avand ultima revizie la un service agreat RAR din Cta. Factura si bon, tot ce trebuie. Nu va mai luati dupa prostiile reprezentantelor. Haideti sa ne maturizam ca clienti si sa incepem sa ridicam pretentii. Sa nu mai fim luati de prosti de dealeri.
Ps:abc, nu fac referire la tine. Vorbesc in general.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostIti mai pot spune ca am schimbat si caseta de directie pe garantie, cu revizie in alte serviceuri?.... Lucrezi la reprezentanta, este?
Nu e vorba de drepturi aici ci de conditiile de acordare a garantiei adica un contract intre tine si Dacia. E simplu. Ca ei sa-ti ofere garantia tu trebuie sa respecti regulile lor.
Cum am mai zis, ce ai facut tu nu e conform cu conditiile de oferire a garantiei asa ca nu mai invata oamenii gresit ca poate face vreunul ca tine si apoi are probleme.
Originally posted by raulz0r View PostEu sunt curios in conditiile in care am revizii "gratuite" daca acest lucru se aplica doar in reprezentanta unde am facut achizitia.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
ok e bine de stiut, ca mi s-a parut service-ul destul de subdimensionat la Dacoserv Salaj si la o adica nu vreau sa o intind cu ei cu programarea cand o fi cazul.
Comment
Comment