Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uite aici unul, care la el nu se aplica, motorul tot 1.0 sce :
    Screenshot_20210520-103523_Chrome.jpg

    Comment


    • da, am si eu un prieten care are aproape 40k si nu a schimbat nici placutele. Eu si merg cu masina aproape tot timpul plina, 2 adulti+2 copii cu scaunele aferente (scaune rearfacing de calitate, care sunt mai grele fata de mizeriile din china) + cutie pe plafon (care mareste frana de motor ) care chiar daca nu are nu stiu ce greutate, tot se simte. La skoda precedenta cu motor de 1.9 diesel, la 60k de km doar curatam etrierii...

      Comment


      • Si eu tot pe la 46k am schimbat placutele desi cei din service ziceau ca ar mai fi mers cateva mii. Mers in 2 persoane cel mai mult, sau singur. Multa frana de motor (cat se poate la un motor de 0.9)

        Comment


        • depinde si unde s au facut km astia, daca ii faci la exterior, automat viata lor va fi mai mare. dar repet, la cat costa, nu prea conteaza.

          Comment


          • astea par discuri ceramice, poti sa ne spui unde le-ai gasit ?

            Comment


            • nu sunt ceramice, au un strat de vopsea pentru protectie, sa nu rugineasca cand sunt depozitate. Cele ambalate in cutie cu sigla dacia/renault, au un strat de ulei+ folie VpCI. Cele protejate cu ulei trebuiesc curatate bine pentru a nu contamina placutele.

              Comment


              • Ce chestie domnule, eu am 134k cu discurile si placutele originale, dar este L1, care fata de L2, poseda piese mai putin "ecologice" pe partea de franare.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Am facut revizia de 3 ani acum o luna si am pus si bujiile noi denso iridium 20 TT de care eram sceptic la inceput. La momentul de fata, dupa aproape 1700 km cu noile bujii, pot sa trag concluzia ca bujiile astea sunt excelente. Am obsevat o imbunatatire clara pana in 2700-3000 rpm si mai ales la plecarea de pe loc. In ceeace priveste placutele de frana din fabrica, mecanicul mi-a garantat inca 20000 km cu ele, deci ar trebui sa le shimb la 50000.

                  Comment


                  • Felicitări, sa te poarte sănătos mulți ani și de aici încolo, dar tind sa cred, ca e și după cum interpretează fiecare mecanic, în parte. Nu are cum , la mine , la 19k sa-mi ceara sa le schimb, iar ție la 30k sa-ti spună ca mai țin 20k, e clar ca e la latitudinea și profesionalismul meșterului. La asa diferenta, stilul de condus chiar nu are nici o importanta .
                    Last edited by alex1ioan; 2 June 2021, 20:44.

                    Comment


                    • Da, sunt multe variabile de luat in calcul, cel mai bine verificate periodic si schimbate la timp, ca pana la urma nu costa o avere.

                      Comment


                      • Tocmai, ca le am în portbagaj,cumpărate, dar ma încăpățânez sa le schimb când doresc dânșii, le-am masurat și consider ca mai merg. Am sa le schimb tot la ei, deși e o nimik toata, sa stea fără griji, 6 ani al lor sunt.

                        Comment


                        • Originally posted by Catalin12345 View Post
                          Am facut revizia de 3 ani acum o luna si am pus si bujiile noi denso iridium 20 TT de care eram sceptic la inceput. La momentul de fata, dupa aproape 1700 km cu noile bujii, pot sa trag concluzia ca bujiile astea sunt excelente. Am obsevat o imbunatatire clara pana in 2700-3000 rpm si mai ales la plecarea de pe loc. In ceeace priveste placutele de frana din fabrica, mecanicul mi-a garantat inca 20000 km cu ele, deci ar trebui sa le shimb la 50000.
                          DENSO IXEH20TT, Bujie (targuldepiese.ro) astea sunt?

                          Comment


                          • Neohori din Cluj, zicea ca le schimba la 2 schimburi de ulei, bujiile denso iridium 20 tt

                            Comment


                            • Originally posted by mirceammd View Post
                              Da acestea sunt.

                              Comment


                              • Salut, am ajuns la 187.000 cu 1.0 SCE si ambreiajul a inceput sa faca figuri. L-a mai schimbat cineva? Un deviz estimativ? Iar la pornire, are un zgumot destul de evident, un zanganit care dispare singur brusc dupa 5-10 secunde. Face la fel indiferent daca apas sau nu pe ambreiaj, dar se aude totusi din zona lui. Ceva idei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google