Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DannyMC View Post

    Pai nu e mai subtire, amandoua sunt 5W, deci la rece au aceeasi vascozitate.
    eu zic ca e mai subtire daca te uiti la specificatii, vascozitatea cinematica spune asta, pelicula mai subtire la 5w30, mai groasa la 5w40.
    https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/F9CC1FB1285ABDF08025852A004A8004/$File/BPXE-BMTNTQ.pdf
    https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/42AA27681D65FC30802586A200079517/$File/wepp-bzf9bt.pdf

    Comment


    • Originally posted by pecobd View Post
      Buna ziua. Am un logan din 2017 pe care il folosesc pentru taximetrie, as dori sa ii schimb uleiul in cutie....
      Vezi atasat si cantitatea de ulei necesara pentru cutia JH3 si procedura de golire \umplere (pana la "preaplin").

      Attached Files

      Comment


      • Multumim de info,
        Ai idee ce inseamna Boite de vitesse differentiel ouvert vs Boite de vitesse differentiel ferme? ca e diferenta de aproape 1l intre ele.

        Comment


        • Multumesc mult pentru indicatii, ramane sa m-a hotarasc intre Motul Motylgear 75W80 1L si ELF TRANSELF NFX

          Comment


          • emilian_rks, de obicei in manualele de reparatii se dau cantitatile de ulei cu si fara schimbarea cutiei, diferenta fiind uleiul ce ramane in cutie prin golire, iar despre acestea sunt destule discutii pe forumuri (legat si de cum\cand se face schimbul)....

            Comment


            • Originally posted by emilian_rks View Post
              Multumim de info,
              Ai idee ce inseamna Boite de vitesse differentiel ouvert vs Boite de vitesse differentiel ferme? ca e diferenta de aproape 1l intre ele.
              Adică diferențialul e uns cu uleiul din cutie sau diferențialul are baia de ulei separată de a cutiei.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Buna ziua,
                Logan 1,0 din 2017, 225000km Gpl de la inceput, taximetrie(am mai spus la postul 665), la 197000
                am schimpat supapele, la 220000 am schimbat si kitul de distributie multumita colegului Cristi822
                dar zornaitul tot nu a disparut. Ce este curios ca nu face tot timpul doar cand afara sunt peste 25, 30 grade
                daca este racoare nu am nici o problema. Camd sunt peste 25, 30 si merg subturat se aude acel zornait,
                mentionez ca si vara pornesc masina in fiecare dimineata si nu am nici o problema pana cand incepe sa
                se incalzeasca afara in jur de 10, 11. M-am hotarat sa schimb si uleiul in cutie si sper sa dispara acel zgomot.
                A pai patit cineva asa si cum a rezolvat?​

                Comment


                • Originally posted by DFA View Post

                  Depinde de modelul de CV pe care îl ai.

                  În general, la CV Renault uleiul este ELF TRANSELF NFX.

                  Uleiul Tranself NFX inlocuieste uleiurile Tranself NFJ si NFP.
                  ti-a raspuns deja colegul sa iei Elf NFX , de ce sa iei Motul?
                  Originally posted by pecobd View Post
                  Multumesc mult pentru indicatii, ramane sa m-a hotarasc intre Motul Motylgear 75W80 1L si ELF TRANSELF NFX
                  Last edited by Leo0608; 28 October 2022, 19:32.
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • ”ti-a raspuns deja colegul sa iei Elf NFX , de ce sa iei Motul?

                    Apreciez sfaturile voastre dar ultimul cuvant l-a avut mecanicul, a spus ca oricare alt ulei dar nu elf
                    Nu a specificat din ce cauza si nici eu nu am insistat​

                    Comment


                    • Esti prost ti-a mai zis si altii inainte,asa ca nu mai insist !
                      Am avut si eu altceva Valvoline Gear Oil 75w80 GL4 1L , dupa 1 an l-am dat afara si am pus Elf NFP. Nu mai am probleme
                      Last edited by Leo0608; 28 October 2022, 21:11.
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Nu va jucati cu uleiul de cutie !!! puneti fix ce recomanda producatorul, adica ELF NFX iar daca este JH3, obligat API GL4. Iti scrie unu care a schimbat uleiul in cutie de cel putin 4 ori pana acum, de fiecare data am pus doar ELF NFJ si acum cu ultimul schimb NFX. Cutia merge ca-n prima zi si am 170k.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment



                        • pecobd , eu iti recomand sa schimbi mecanicul ! unu care nu vrea sa auda de ELF in cutii de Renault/Dacia, nu este pentru el !
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • cand am fost eu la mecanic de mi-a pus Valvoline, omu era cu basina Hexol 75w80 GL5 din benzinarie cumparat de el.Avea de vanzare la el in garaj ,e mecanic de logane in timpul liber
                            https://ewomarket.com/products/ulei-...SABEgJ2svD_BwE
                            La magazin de piese auto un nebun imi recomanda liqui moly GL5 75w80
                            https://www.autoeco.ro/ulei-cutie-vi...SABEgJQMvD_BwE
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • eu am bagat polytron ca tot am vazut pe youtube cineva bagand acest ulei de cutie pe 1.0 sce. Am deja doua schimburi cu el, la 100k il schimb eu. Nu recomand nimic la cutie, fiecare baga ce vrea atat timp cat e norma de ulei care trebuie. As incerca data viitoare un liqui moly daca au asa ceva pentru cutii.

                              Comment


                              • dar transelful nfp chiar arata bine de tot la specificatii, punct de curgere la -51 e peste toate uleiurile verificate acum de mine de la branduri cunoscute. Chiar e cel mai bun la cum arata pe hartie.

                                polytronul meu are punct de curgere la rece -40, deci e mai slab, acum stiu ce bag data viitoare ))) nfp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google