Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interesant cuplu de strangere. Am cheltuit cam mult pe gandirea romaneasca de a elimina cauzele, chiar daca pe tester arata altceva . Bobine, bujii laser iridium si sonda de dupa catalizator schimbata si tot intrerupe. Dar puterea de strangere e de retinut, o sa caut pe cineva sa o stranga la acest cuplu. Multumesc mult de informatii.
    Nu imi pare rau ca am schimbat bobinele si sonda, in conditiile in care motorul are aproape 300k km.

    Comment


    • Daca se foloseste cheia dinamometrica pentru cele doua sonde trebuie un "adaptor" special.
      Despre identificarea cauzelor testerul de diagnosticare ajuta in mod clar la eliminarea variabilelor daca este folosit in mod corespunzator, iar cine a facut diagnoza aceea cu CLiP pe langa "citirea" erorilor putea sa faca si asta, plus toate verificarile necesare.

      Comment


      • Da corect. Doar ca din cele 3 dealeri autorizati dacia, nici unul nu poate diagnostica asa rapid o problema si sincer nu am chef sa imi fac nervi pe bani multi, asta dupa ce asculti si citesti comentarii despre dealerii vechi.
        Mai am de curatat cu grija clapeta de acceleratie electrica, senszorul de presiune aer era foarte curat dar l-am curatat si nimic, tot am acele probleme de intrerupere la 2k rpm.
        Last edited by 77sky; 27 November 2023, 13:00. Reason: Te rog, NU cita postul anterior (Este logic cui te adresezi...)

        Comment


        • Bună seara, zilele acestea am testat bateria și încărcarea acesteia la logan 1.0 sce. Mașina este din aprilie 2017, este echipata cu bateria rombat de 60 ah. Mașina pornește și se comporta normal însă la un test cu multimetru, valoarea bateriei îmi indica 12,3 iar la ralanti și o accelerare 13,3/13,4 dar nu mai mult. Mă repet masina pornește normal, nu știu dacă mai este vre-un post deschis în privința încărcării însă mă neliniștește valoarea cu motorul pornit, valoarea normală am înțeles că ar fi între 13,8 și 14,4. M-ar ajuta niște păreri, mulțumesc!

          Comment


          • Asta intră la facepalm
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Hai ca a mai trecut un timp dupa ce am patit acum 2-3 saptamani. Am bagat cheia sa ii dau talpa si..... black out. Nu se aprindea bordul, dar mergeau doar geamul dreapta, toate stopurile si farurile, a si se mai auzea un click cum actiona electromotorul. Problema ar fi fost faptul ca uch-ul masinii nu mai comunica cu ecu-ul masinii. Solutia rescrierea uch iar problema s-a rezolvat.

              Comment


              • Salutare tuturor! Asa cum am promis, la ieșirea din garanție, am efectuat schimbul de ulei si filtre în regie proprie, la curte, fără probleme. Masina , în continuare se prezintă foarte bine,fără probleme tehnice, la aproximativ 60k km, cu piesele originale, chiar și becurile. Doar un singur lucru nu mi.a ieșit; resetarea intervalului de service cu aplicația "Dacia reset oil", care, mai nou, îmi cere sa vizionez un video și după ,nu efectuează restul. A pățit cineva asa, este ceva ce nu fac bine? Mulțumesc și drumuri bune!

                Comment


                • Salut alex1ioan si felicitari pentru efectuarea reviziei in regie proprie , pe langa costul mult mai mic este si satisfactia lucrului bine \conform facut . Ma bucur si ca masina ta in continuare se prezinta foarte bine, fara probleme tehnice, piesele fiind cele de prim montaj si totul functioneaza corespunzator, inca o dovada ca cei de la Dacia au facut masini bune pe platforma X52, indiferent de model si motorizare acestea sunt fiabile.

                  Referitor la reseterea intervalului de service cu aplicația "Dacia reset oil" nu esti singurul care a “patit” asta cu Reward Video, citez doar un exemplu:

                  Originally posted by emilian_rks View Post
                  Din PyClip se poate reseta intervalul de schimb? Intreb doar de curiozitate, ca din ECU Tweaker se poate.
                  La Dacia Service Reset mi-a mers prima data in Februarie dar zilele trecute cand am ajutat un coleg sa isi faca schimbul de ulei nu mi-a mers, imi zicea ca trebuie sa urmaresc un Reward Video, dar nu mi-a aparut nimic.
                  Pentru asta fie folosesti aplicatia dezvoltata de Eugen Niculescu versiunea initiala fara add-on Dacia Service Reset, fie folosesti un program derivat Dacia Renault ex PyRen \PyClip, ddt4all \EcuTweaker (cu variante pentru laptop sau telefon \Android), vezi ex si postul meu 300 din acel topic, sau dintr-un topic dedicat ex https://www.loganclub.ro/forum/forum...ei#post3635565
                  ori in alte topicuri unde s-a mai discutat despre asta, sau daca doresti putem discuta si in privat (pe PM).


                  Last edited by Gil26; 24 March 2024, 19:13.

                  Comment


                  • Mulțumesc pt tot, promt ca de obicei.

                    Comment


                    • Originally posted by MacAndrew View Post

                      Pana la urma am descoperit... este vorba de alerta depasire viteza (!!). Se pare ca fusese activata de mesterica in timpul reviziei cand a conectat masina la laptop.
                      Si ca sa-i raspund un coleg de mai sus, Dorel din service nu a crezut ca sunt eu habarnist, el in continuare nu stie ca masina asta are 3 pistoane.


                      Te salut! Am fix aceiași problema, am un logan 1.0 Sce din anul 2018 și de fiecare dată când depășesc viteza de 120 km/h mi se aprinde martorul ăla de bujii plus ca se aude un bip mai lung când apare martorul, imediat cum scad viteza sub 120 se stinge. Îmi poți spune unde ai rezolvat o, la ce service? Eu stau în București. Sunt curios, gen ți a pus testerul și ți-a oprit avertizarea de depășire viteza și gata sau cum? Mă disperă maxim chestia asta. Mie îmi face de când am mașina și acum am 190 de mii cu ea dar este enervant.

                      Comment


                      • Salut! Am căutat pe forum dar nu am reușit să găsesc cuplurile de strângere pentru suruburile suportului de motor, de cutie și bieleta antibalans pentru 1.0 sce. Vreau sa ajut un prieten sa le schimbe și aș avea nevoie de aceste valori pentru a face treaba ca la carte. Vă mulțumesc anticipat!

                        Comment


                        • Salut, nu ai precizat anul de fabricatie al masinii (pot sa fie coduri motor diferite) dar ca exemplu pentru un 1.0 SCe tamponul elastic si bieleta inferioara se strang la 105 Nm (suruburi M12), suportul pendular motor la 62 Nm (suruburi M12, M10) si masa acustica la 21 Nm (surubul M8) iar pentru suportul cutie cele doua piulite la 105 Nm restul suruburilor lonjeron-tampon (M12, M12x1) la 62 Nm.

                          Comment


                          • Mulțumesc pentru răspunsul rapid. Este vorba de un Logan din octombrie 2018.

                            Comment


                            • Atasez si doua capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by Exorcist85 View Post



                                Te salut! Am fix aceiași problema, am un logan 1.0 Sce din anul 2018 și de fiecare dată când depășesc viteza de 120 km/h mi se aprinde martorul ăla de bujii plus ca se aude un bip mai lung când apare martorul, imediat cum scad viteza sub 120 se stinge. Îmi poți spune unde ai rezolvat o, la ce service? Eu stau în București. Sunt curios, gen ți a pus testerul și ți-a oprit avertizarea de depășire viteza și gata sau cum? Mă disperă maxim chestia asta. Mie îmi face de când am mașina și acum am 190 de mii cu ea dar este enervant.
                                Apelează cu încredere la colegul torquemada

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google