Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu pe acestea le-am pus și sunt ok- 224018760R

    Comment


    • Sau Denso iridium IXEH20TT ceva mai scumpe. Am avut și din acestea și se potrivesc.

      Comment


      • Se merita folosirea Denso IXEH20TT? Se simte vreo diferenta in mersul motorului ? Intreb pentru ca urmeaza sa schimb si eu bujiile si nu stiu daca se merita diferenta, substantiala totusi.

        Comment


        • Eu nu am observat diferența între Denso IXEH20TT pe care le-am avut 50k km și 224018760R​. Dar între aceste două modele și cele originale care erau Campion exista, in sensul că parcă pleacă mai bine de pe loc cu IXEH20TT sau Renault.
          IXEH20TT la 50k nu aveau nici un semn de uzura și erau curate lacrimă. Cred că se merita doar daca vrei sa le schimbi mai rar, iar pe mine costul acestora m-am determinat să trec pe 224018760R​ care au prețul unei paini bune de brutărie.

          Comment


          • Eu sunt la al 3 lea set de ngk laser iridium 91121 ILKAR7J7G. Am avut si acele denso iridium de mai sus, dar sunt slabe, sau ma rog mie mi se par slabe. Daca nu ma insel acest tip de bujii de la ngk dar sub brandul renault le gasesti pe 1.0 tce.

            Comment


            • Multumesc pentru informatii. Cred ca voi incerca NGK-urile.

              Comment


              • Dupa 2 ani de probleme parca, cu problema intreruperii la 2.1k rpm, am gasit problema. Ma rog nu problema, pentru ca a fost o dauna cauzata de cel care a schimbat lantul. Mufa de presiune aer de deasupra, cu 4 fire avea firul verde aproape rupt si se pare ca masina merge ceas acum. Am lipit si izolat acel fir. M-am chinuit 100k km de cand am schimbat lantul sa gasesc problema si cred ca am cheltuit undeva la 2000 de lei lejer, bobine sonda landa si 2 seturi de bujii.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google