Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defect de fabrică ?!

    Majoritatea mașinilor 1.0SCe:

    - au montat GPL aftermarket
    - merg cu pomul de crăciun în bord cu sau fără probleme grave la motor (ex. mers în 2 cilindri 35000km apoi te miri că ai compresie zero pe un cilindru)
    - program de întreținere nerespectat sau piese neconforme
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Să înțeleg că prima cauză principală ca să nenorocești 1.0 SCe-ul este montajul GPL, pentru că citind despre rulaje +200k cu gaz aftermarket, cochetam cu ideea ?

      Comment


      • Avem colegi la taxi cu +350k cu gaz montat la service de la coltul strazii,
        Bun, noi la taxi nu stam sa ascultam orice zgomot la rulare, invirte roata, merge banul, este suficient.

        Comment


        • e si service gpl la mijlocul strazii? Gpl aftermarket autorizat. Recunosc si eu ca stau cu morcovul in asteptarea momentului cand va ceda motorul. Primii 100k pe benzina si 250k pe gpl. Schimburi la 5-6k km, inca e ok, am redus servisarea uleiului la 5-6k de la 10k, sa fiu sigur ca nu uleiul e cauza arderii supapelor.
          Am citit o parere despre problema acestor motoare pe gpl, care apare din cand in cand si la 0.9 tce. Spunea ceva de circuitul recircularii gazelor nearse carter, ca sistemul ar fi defectuos si la un moment dat acele gaze nu mai recircula si apar problemele la supapape.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google