Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defect de fabrică ?!

    Majoritatea mașinilor 1.0SCe:

    - au montat GPL aftermarket
    - merg cu pomul de crăciun în bord cu sau fără probleme grave la motor (ex. mers în 2 cilindri 35000km apoi te miri că ai compresie zero pe un cilindru)
    - program de întreținere nerespectat sau piese neconforme
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Să înțeleg că prima cauză principală ca să nenorocești 1.0 SCe-ul este montajul GPL, pentru că citind despre rulaje +200k cu gaz aftermarket, cochetam cu ideea ?

      Comment


      • Avem colegi la taxi cu +350k cu gaz montat la service de la coltul strazii,
        Bun, noi la taxi nu stam sa ascultam orice zgomot la rulare, invirte roata, merge banul, este suficient.

        Comment


        • e si service gpl la mijlocul strazii? Gpl aftermarket autorizat. Recunosc si eu ca stau cu morcovul in asteptarea momentului cand va ceda motorul. Primii 100k pe benzina si 250k pe gpl. Schimburi la 5-6k km, inca e ok, am redus servisarea uleiului la 5-6k de la 10k, sa fiu sigur ca nu uleiul e cauza arderii supapelor.
          Am citit o parere despre problema acestor motoare pe gpl, care apare din cand in cand si la 0.9 tce. Spunea ceva de circuitul recircularii gazelor nearse carter, ca sistemul ar fi defectuos si la un moment dat acele gaze nu mai recircula si apar problemele la supapape.

          Comment


          • Între cei 35.000 km despre care scrie t0rquemada​ și 350.000 km nu-i decât un zero !!! Făcând media aritmetică, dacă nu apare consum de ulei sau alte probleme până spre 200 k (din cauza gazului), atunci soluția GPL aftermarket aduce clar economii din diferența de preț al carburantului.

            Comment


            • Consum de ulei apare si pe benzina, am alt coleg pe taxi care nu a bagat gpl tocmai din cauza notorietatii proaste a motorului. Si la 150k km aproape, mananca undeva la 1 litru pe10k km. Ulei mananca si la mine, dar nu stiu sa estimez cat exact, probabil 500ml la 6k km. Interesant e ca cel mai des mananca cand ii dau talpa mai ales la exterior peste 100km/h, daca merg potolit, nivelul uleiului ramane destul de constant.

              Comment


              • Salut! Am un Logan 1,0 sce 2017. nu gasesc lant de distributie. Ce ma sfatuiti sa fac? Stiti un cod de la un kit de distributie cu tot cu pinioane care sa se potriveasca? Lantul meu e asemenator cu cel de bicicleta nu are lamele.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google