Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CostiC
    replied
    Salutare,

    Azi de dimineata mi-a aparut cheia de "service" mentionez ca nu am facut mai mult de 12000 km in ultimul an, Iar ultima revizie a fost in Aprilie 2022. Mai pot astepta cateva zile cu revizia sau trebuie sa o efectuez imediat? ( Macar pana reusesc sa comanda piesele)

    Merci

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    Eram curios dpdv tehnic, ce o fi diferit la noul catalizator de exemplu sau de ce reductia face sa nu se mai aprinda becul.

    masina nu mai este in garanție de vreo 2 ani, este 2018,dar tocmai am deschis un tichet la vocea clientului, poate se încadrează la vreun OTS pe partea de catalizator

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Originally posted by bossake View Post
    In privinta problemei cu catalizatorul de la 1.0 sce, as dori sa stiu cateva informatii tehnice.

    De ce se aprinde becul la masinile cu catalizatoarele originale? . Multa lume spune ca nu are absolut nimic daca mergi asa dar atunci ce anume e diferit la catalizatorul nou de nu mai aprinde becul? De asemenea, ce anume exact face acea reductie pentru sonda lambda?!
    Si in final, este apelarea la reductia asta o metoda safe?!

    e vorba de o masina cu 30.000km FARA gpl.
    De ce sa nu fie safe? Consumul e bun, catalizatorul nu se strica, cel putin la mine dupa mai mult de 1 an jumate sunt foarte ok gazele. Daca stau sa compar lipsa acestei probleme la 0.9 tce, ma gandesc ca e problema de setare alegere sonda lambda. Iar la mine problema a inceput sa apara pe la 140k, primii 100k mergand doar pe benzina. Reductia e montata undeva la 170k, iar acum am 245k, o sa revin prin mai cu update de la urmatorul itp facut. La tine apare problema doar pe benzina la 30k km, foarte dubioase aceste probleme.
    Dar daca e inca in garantie mergi si schimba catalizatorul pe garantie cum au facut multi si se pare ca s-a rezolvat.

    Leave a comment:


  • bossake
    replied
    In privinta problemei cu catalizatorul de la 1.0 sce, as dori sa stiu cateva informatii tehnice.

    De ce se aprinde becul la masinile cu catalizatoarele originale? . Multa lume spune ca nu are absolut nimic daca mergi asa dar atunci ce anume e diferit la catalizatorul nou de nu mai aprinde becul? De asemenea, ce anume exact face acea reductie pentru sonda lambda?!
    Si in final, este apelarea la reductia asta o metoda safe?!

    e vorba de o masina cu 30.000km FARA gpl.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Zgomotul facut de una dintre acele doua curele de accesori poate scoate un chitait semanator cu o rola intinzatoare ce e pe duca si dispare cand se incalzeste motorul, dar nu e semn de schimbare curele, eu le schimb la 70-80k de obicei. Probabil acel chitait apare de la fulia de la vibrochen, care pe interior unde calca cureaua e turnat un strat cauciucat si probabil cand se incalzeste materialul de la frecare dispare acel chitait. Asa ca nu au treaba acele doua curele cu zgmotul parerea mea.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Acest topic, a început cu cu o problema grava la acest motor; problema ungerii, relatata de un coleg, fara a detalia prea mult, circumstanțele in care s-a produs, doar ca a fost montata instalatia GPL și ca, Dacia, s-a absolvit de vina. Distinsul coleg, disparut , imediat , din viata forumului, a creat suficiente valuri și incertitudini,posesorilor ,indemnand la precautie in privinta motorului si nivelului uleiului .Din fericire, acest lucru nu s-a mai reprodus, la nivel de forum, dar a fost suficient pt a creea insomnii, posesorilor, cu fixatia de a saltă capota zilnic. Se pare ca, pt mulți " entuziaști ", de la vremea respectiva, a fost un pariu pierdut, motorul dovedindu-se unul, extrem de fiabil , econom și ușor de întreținut.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    alex1ioan multumesc mult...e adevarat...acel zgomot s-a auzit mai mult doar cand a fost rece afara...azi dimineață chiar am urmarit si nu mai l-am auzit...sau ma rog a fost insesizabil....

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    cbota Părea mea, este , ca nu are legătură cureaua de accesorii, cu bătaia de tacheti. Zgomotul l.am auzit și eu , la masina din semnătură, dar nu mereu, de obicei când e f.frig, la prima pornire, dimineața. Este startul uscat al motorului, pana urca uleiul în rampa, apoi zgomotul dispare, după ce își ia ulei. Cureaua o schimbi , datorita uzurii și sa nu ramai fără "accesorii ".

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    cbota Dacă se aud și zgomote, cel mai bine ar fi sa o schimbi ca să nu riști sa se rupă, cum am pățit-o eu, desi nu avem același motor. Cureaua asta ar trebui schimbata la maxim 60-70kkm..La mine s-a rupt fix la 80kkm cât scrie în fisa tehnica ca trebuie schimbata, noroc ca nu s-a rupt de tot, a mai rămas o fâșie mica din ea.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Buna ziua,

    Logan 1.0SCE a atins deja 80.000km. Stiu că trebuie schimbată cureaua de accesorii și galeti. Oare se poate întâmpla ceva dacă mai merg vreo 10.000km? Ce am observat, la rece, vreo 30 secunde -1 min. de la pornire are un zgomot ca de tacheți...după care nu se mai aude. O fi de la acestă curea cu accesorii?
    Să nu uit....si m-i se pare că masina vibreaza mai tare decat eram eu obisnuit....asta banuiesc că e de la tamponul din dreapta de sus de la motor....

    Stiu că o să mă certați că, dacă scrie 80.000km ce mai scriu aici...dar daca e cineva care a mers ceva mai mult nu-mi strică experiența....

    Multumesc mult...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google