Schimbare Schimbator Dacia Logan 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca idee eu, la loganul vechi adica L1, cu timoenrie pe cabluri, am scoso cu 2mopsuri/clesti si inca un prieten. O persoana tine tija fixa cu un mops/cleste si o alta cu mops/cleste roteste maciulia (eventual invelita in carpe, daca nu vrei sa o strici) daca o rotesti de 2/3 ori cedeaza plasticul din interior si iese.

    Dar atentie asta era la L1, si cu mare grija sa ti schimbatorul blocat, asa cum a zis si Torque, se poate strica timoneria. Dar daca vrei sa te risti si nu iti pasa de ce se poate strica, e o solutie zic eu mai safe decat cea din video

    sigpic

    Comment


    • #17
      Dar ce ziceti de un ciocan care să "percuteze" de jos in sus?

      Ar fi o idee bună sau nu?

      La modul la care ciocanul va izbi în baza nucii (dedesubt) iar schimbătorul se presupune că va sta pe loc, credeți că s-ar putea beli ceva pe acolo?
      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

      Comment


      • #18
        mai bine un flex cu percutie.

        acuma serios, sper ca glumeai/erai ironic.

        sigpic

        Comment


        • #19
          Hmmm, da și nu. Poate mai mult deznădăjduit.

          Pe de altă parte, mă tot uit pe tutoriale Renault / Dacia...
          ...și la toate observ că nuca se extrage prin "forță".

          Deci din nou hmmmm...
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • #20
            paote nu iti mai intra maisna in viteze ulterior.
            As zice sa o lasi balta ca vei strica ceva in mod sigur.

            Comment


            • #21
              Dai cum am dat si eu 5 ron la dezmembrari iei o tija cu nuca montata si te joci cu ea cit vrei, nu faci experinte pe masina.

              Comment


              • #22
                Eu as zice s-o lasi balta Catalin S. , oricum o sa iasa o cacioreala...La mine la FIAT a iesit nuca aia in timp ce mergeam )) si nu a mai mers pusa inapoi. Am incercat diverse solutii, chiar si cu o nuca luata din Vitan din aia universala, nu a mai mers ca la inceput. Eu zic sa-i dai pace ca o sa dai in altele

                Comment


                • #23
                  Stați, fraților, că mi-e dragă mașina, normal că nu doresc să-i fac rău...

                  Și apoi nu am găsit banii pe jos, nu i-am primit moca și nici nu i-am câștigat la 6/49 să-mi permit experimente.

                  Oricum, la câte aveam de gând să modific, mai bine o las baltă... aștept să iasă din garanție și-oi mai vedea după (T0rquemada mai știe una-alta despre ideile mele), deoarece nu vreau să risc pierderea acesteia (a garanției).

                  Mulțumesc oricum pentru sdfaturi și griji!
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • #24
                    Da... pare extrem de complicat si nu as vrea sa stric ceva... Imi e cam mila de ce fel de forte trebuie aplicat schimbatorului ca sa scoti nuca. Deocamdata eu o s-o las balta.

                    Comment


                    • #25
                      Am vazut in Vitan nuca de Duster 2 la vanzare, 70-80 lei. La o examinare rapida, interiorului acesteia pare identic cu al nucii montate pe Logan 2. Avea toate nucile posibile de la Dacia si am putut compara. Partea mai grea cu inlocuitul.

                      Comment


                      • #26
                        Licitație...

                        Dau 10 beri cui îmi scoate nuca.
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • #27
                          Daca vreti neaparat sa schimbati acea nuca , puteti taia efectiv cu flexul din schimbator , asta dupa ce tot cu el ati ciopartit nuca veche (ca sa scurtati mai putin din levier) , si asta nu implica forte mari in timonerie.DAR eu as face acest lucru cand masina a iesit din garantie.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #28
                            Ce-i de la reprezentanta ce solutie au? Banuiesc ca cine are nuca originala imbracata in piele este nevoit sa o schimbe mai des deoarece se uzeaza mult mai repede, posibil chiar in garantie (extinsa).

                            Comment


                            • #29
                              E și asta o idee, să vorbim la reprezentanță.
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • #30
                                Cata... Ai facut o obsesie ptr nuca. Serios, nu are sens.
                                Nu ati vazut gunoaie facute de reprezentanta?
                                Cred ca torque e de luat inseama pe forumul asta și din câte am înțeles el cam zice sa te potolesti...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google