mda, inceputul e bun.
Accidente Logan 2
Collapse
X
-
Lucrarea in sine a fost facuta perfect, nu am ce comenta. Stalpul a fost impins pe pozitie, simplu ca buna ziua am scapat destul de usor aici ...
Dar am avut 2 suparari ce s-au rezolvat a 2 a zi in service: greieras urat in portiera din spate, 3 surubele erau stranse doar cu mana... No comment... Iar centura era sucita si nu se tragea automat, a fost indreptata in aceeasi zi. Nush cum s-a intamplat asa ceva, asta e, probabil neatentia ...
Acum mai trebuie sa-mi vina stickerul cu Logan 10 ani de se pune pe pragar si am cam finalizat toata treaba.
Cum am spus, eu nu am avut nicio treaba, nicio emotie cu asiguratorul sau cu service'ul, cu nimeni... Decat in ziua de dupa accident cand s-a facut amiabila la asigurator si a 3 a zi dupa accident cand s-a intocmit ordinul de reparatie.
Mai simplu si mai rapid de atat nu cred ca se poate... A fost taica-meu in fiecare zi pe la ei, a stat cu ei, seriozitate maxima asa cum ma asteptam de fapt.
In acest moment ma bucur de masina si viata mea a intrat la normal in afara de cele 2 scapari, nu am ce reprosa. Am scapat si de un greieras de-l aveam in stalpul respectiv Masina este perfecta
NU, n-o vand !!!
Comment
-
Nu, n-am vrut, nici nu m-am interesat pe tema asta...
Originally posted by vali2008 View PostSfat prietenesc: dupa ce ridici masina, cumpara 1-2 sprayuri cu ceara si consuma-le pe zonele afectate/sudate, pe interior. Daca e in plus, nu are cu ce sa dauneze. Gasesti la orice magazin de piese auto.
Bafta!
Comment
-
Reatasez poza cu masina cu taieturile facute. Arata-mi tu unde sa bag ceara...
Si fabrica tot la fel sudeaza caroseria doar ca-n alte puncte si dau cu mastic peste suduri, daca te uiti o sa-l observi peste tot pe caroserie la imbinari si la masina taAttached Files
Comment
-
Gugu 21, e Logan, nu naveta capsulata.
Urmareste cu atentie dopurile de plastic din praguri, stalp si portiera..pe acolo bagi ceara cu ..niciodata nu e prea mult.
Dupa cum spune si colegul de la Iasi, poate vei fi mai norocos, dar ceara nu strica.
Userul prometheus avusese un incident, tot cu sudura (parca la partea din spate) , si chiar dupa cativa ani nu a avut surprize..dar a bagat ceara cat a incaput..
Comment
-
Dap , la partea din spate am avut incident cu inlocuire de fusta spate, injectat ceara de calitate si n-am avut probleme cu rugina(s-au scurs aprox. 5 ani de la incident).Last edited by prometheus; 1 May 2018, 18:31.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
...si ma face sa ma-ntreb "de ce trebuie munca dupa munca"?
de ce tre' sa faca un oarecare user foarte banal treaba service-ului, din care pleaca, dupa o reparatie de o asemenea anvergura.
da' probabil ca, chiar, tre' sa faci parte din "Dacia Bricolage Team, FTW!" pentru a merita asa un mijloc de locomotie.
intrebare: daca tot vorbim despre o masina ieftina - chiar trebuie sa faca beneficiarul restul de munca? - adica pina se implineste "pragul de pret" cu alte marci aflate pe piata?
eu decit intreb, nu dau cu paru`!
Comment
-
Ceara de cavități este utila la orice marca auto, nu doar la dacia
Ceara impiedica umiditatea si rugina sa se lipeasca de tabla
Am văzut că nordicii si germanii injecteaza ceara de cavități în mașinile lor, indiferent de marca, chiar si in mașinile premium, pentru a le proteja mai bineLast edited by panselin4; 1 May 2018, 23:11.
Comment
Comment