Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Catalin S. View Post
    Nu îmi place că intensitatea ledurilor scade atunci când aprind pozițiile.
    Nu doar la leduri se intampla asta si se intampla pentru ca asa prevede legea referitor la DRL-uri/lumini de pozitie!

    Comment


    • Ce prevede mai exact? Sa fie mai slabe decat pe "off"? Si pe mine m-a frapat cand aprindeam pozitiile si scadeau. Prima data am crezut ca s-au stins de tot, am iesit sa verific

      Comment


      • DRL apare prima data in Codul rutier abia in toamna lui 2017, dar pe masini e obligatoriu mai demult.
        NU vad unde ar fi obligatia ca intensitatea DRL sa scada odata cu aprinderea luminilor de pozitie, daca DRL oficial nici nu exista in Codul rutier pana acum 9 luni.

        Parerea mea e ca intensitatea DRL scade odata cu aprinderea altor consumatori mari pur si simplu din considerente fizice.

        Comment


        • Prevede ca intensitatea DRLurile sa fie redusa la cea echivalenta pentru becurile de pozitie (chiar daca sunt mai multe, fiecare sa nu depaseaca acea intensitate luminoasa) sau sa fie stinse in cazul in care exista separat bec/semnalizare pentru pozitie.

          @catalonia, exista o prevedere europeana ce reglementeaza DRLurile.
          Last edited by Silviu; 24 June 2018, 19:15. Reason: Automerged Doublepost
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • O problema intalnita in sezonul rece. Senzatia de caldura din habitaclu variaza in functie de viteza de deplasare. Merg constant e ok. Intru in oras, mers in coloana se face prea cald. Reduc caldura, ies din oras si merg cu viteza se face frig si trebuie sa umblu din nou la buton

            Trimis de pe al meu F5321 folosind Tapatalk

            Comment


            • Originally posted by Silviu View Post
              Prevede ca intensitatea DRLurile sa fie redusa la cea echivalenta pentru becurile de pozitie (chiar daca sunt mai multe, fiecare sa nu depaseaca acea intensitate luminoasa) sau sa fie stinse in cazul in care exista separat bec/semnalizare pentru pozitie.

              @catalonia, exista o prevedere europeana ce reglementeaza DRLurile.
              Un articol din COdul rutier, se poate?

              Cat despre reglementarea europeana, nu te contrazic. Atat ca la noi in CR scria sa ai aprinse luminile de intalnire, altfel luai amenda pana in seprembrie 2017, ceea ce multi au si luat.

              Comment


              • Omologarea autoturismelor, in Europa, nu se face conform codurilor rutiere ci a unor seturi de reglememtari obligatorii pentru toti constructorii ce produc autoturisme in spatiul comunitar.

                S-a mai discutat aspectul acesta pe forum.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • O invarti de o innebunesti. Cand iti convine, vorbesti de Cordul rutier, cand nu, o dai pe directive europene.
                  In Romania circuli dupa Codul rutier, ca masini vechi fara DRL vor mai circula inca zeci de ani de acum incolo, ce are a face cu faptul ca nu se mai vand masini noi fara DRL?

                  Oricum, sa o lasam asa cum e, pana la urma e normala ca DRL sa nu mai lumineze ca un pom de Craciun cand aprinzi pozitiile, ca probabil aprinzi si faza scurta, nu mergi doar cu pozitiile.

                  Comment


                  • @catalonia, mai citeste ce am scris. Am zis eu ceva de Codul Rutier?

                    Daca tu nu pricepi ca nu Codul Rutier reglementeaza caracteristicele tehnice ale autorurismelor, nu e vina mea. Codul Rutier spune ca autoturismele trebuie sa fie omologate ca sa poata fi inmatriculate. Omologarea o face RAR pe baza unui nomenclator de reguli ce include automat toate caracteristicele tehnice prevazute de toate normele comunitare.

                    Si ESPul este obligatoriu de ceva vreme dar nu e prevazut in Codul Rutier ca trebuie sa existe.

                    Cei ce se mira ca se reduce intensitatea DRLurilor ar trebui noaptea sa mearga in fata masinii, la vreo 5m distanta si sa le priveasca, adica sa simuleze ca ar fi soferul de pe contrasens. Cred ca si-ar schimba optica asta daca nu cumva sunt dintre aceia ce au bec Xenon in far normal sau cu LED fara proiectie adaptiva si lupa.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Vad ca a zis cineva despre luminile de pozitie si apoi se cearta alti 2 despre ele...
                      Cred ca e cum a zis Catalonia, am vazut ca scade si intensitatea luminii radioului.

                      Comment


                      • Mură-n-gură... 1 minut de căutat, material de studiu DRL



                        suplimentar
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by iatagan View Post
                          am vazut ca scade si intensitatea luminii radioului.
                          Si TdB-ul isi reduce intensitatea dar nu din considerente "fizice" ci din considerente de proiectare: modul seara/noapte :-)
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Dupa umila mea parere, situatia este extrem de simpla si logica, de altfel. Pe timp de noapte, mai putina lumina este mai putin obositoare decat mai multa lumina; nu cred ca poate contesta cineva asta. Si la Supernova, iluminarea casetofonului devenea mai discreta dupa ce aprindeai pozitiile/farurile.
                            De asemenea, nu cred ca ar vrea nimeni sa ii tipe noaptea in cap ledurile aprinse la intensitatea DRL-urilor. Luminile alea de pozitie sunt puse acolo fix ca sa "delimiteze" masina in conditii de lumina exterioara scazuta si este perfect normal sa existe doua faze pentru leduri. Una puternica, pentru timp de zi, iar una de noapte, pentru a "marca" masina.
                            Destul de simplu.

                            Comment


                            • La Hyundai i10 din 2008 (model apărut în 2007 și fabricat în India) există rotiță de diminuat lumina din bord până aproape de nu se mai vede nimic... dar și buton de oprit de tot lumina la consola cu CD / mp3, aceasta având un display (măricel) frumușel pentru anii ăia.

                              La Logan mai avem de așteptat.

                              Acum să nu mă luați cu MediaNav vs RadioCD. Mă refeream strict la lumina din bord pe timp de noapte, iar la drum lung, oboseală chestii-trestii este foarte utilă această opțiune, de stins definitiv, cel puțin la RadioCD...
                              Last edited by Catalin S.; 24 June 2018, 23:41.
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • Urasc zgomotul facut de rama numarului cand inchid portbagajul. Aveti ceva solutii ptr MCV/Sandero?

                                Am icnercat sa il lipsesc eu cu banda dublu adeziva buretata dar se dezlipeste. Si nu, nu gauresc tabla!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google