If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
O invarti de o innebunesti. Cand iti convine, vorbesti de Cordul rutier, cand nu, o dai pe directive europene.
In Romania circuli dupa Codul rutier, ca masini vechi fara DRL vor mai circula inca zeci de ani de acum incolo, ce are a face cu faptul ca nu se mai vand masini noi fara DRL?
Oricum, sa o lasam asa cum e, pana la urma e normala ca DRL sa nu mai lumineze ca un pom de Craciun cand aprinzi pozitiile, ca probabil aprinzi si faza scurta, nu mergi doar cu pozitiile.
Ordonanta 14/2017 pentru modificarea și completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, intrata in vigoare in septembrie 2017, completeaza articolul 44 alineatul (2) si reglementeaza utilizarea luminilor de circulatie pe timp de zi (DRL). In consecinta utilizarea fazei scurte pe timp de zi pe drumurile nationale, expres si autostrazi, este obligatorie doar daca masina nu este dotata cu DRL omologat.
Torquemada a pus si informatiile referitoare la normativele de omologare.
@Sebibv
Doar la MCV. La Sandero e pe bara.
O idee lipicioasa ar fi cu silicon universal sau acryl. Poate doar punctual, nu neapărat cordon continuu. Mă gandesc că la nevoie se poate curata fara sa afecteze vopseaua. De văzut si ce tremura acolo, suport, numar, ambele și spor la bricolaj.
Mie mi-au rezolvat-o un service. Am avut un incident minor ce a necesitat lucrari de vopsitorie.
Service-ul respectiv mi-a schimbat suportii de numar (cu reclama lor) iar pe spate nu se mai aude. De curiozitate m-am uitat ce au facut: suportul are pe el ceva material de protectie de contact si nu mai face zgomot :-)
Vezi daca nu gasesti asa ceva prin comert.
I have no special talent. I am only passionately curious.
daca e prin cu pop-nit gaureste-le, aplica "tunning-u`" si trage altele.
daca is nituri de alea cu filet, care se trag prin caroserie: desurubezi, "tunezi" si remontezi.
nu nici un fel de rocket-science.
si "incarca" mai mult pe laterale, ca alea flambeaza cel mai tare.
Nu-mi place comportamentul masinii pe sosea, L1 statea o idee mai bine, asta noua topaie ca broasca pe orice mica denivelare, zici ca amortizoarele-s praf desi-s aproape noi.
Nu-mi place senzatia de low cost maxim existenta la interios, parca e numai plastic reciclat.
Nu-mi plac scaunele.
Nu-mi plac astea:
- spatarul scaunului e prea ingust;
- cheia de anii 90;
- plansa aia de bord "Carbon Foncé" e de un plastic infect;
- usita alimentare combustibil nu are incuietoare.
Unele au bara stabilizatoare. Chestia cu presiunea este corecta. Si la mine a fost la fel si se simtea bine de tot la denivelari. Cum am adus presiunea la parametrii normali s-a schimbat lucrarea. Eu merg zilnic si cu un Logan din 2010 si din punctul meu de vedere suspensiile sunt net superioare la cea noua. Este adevarat ca sunt modificate un pic fata de Logan si am si cauciucuri de 205 asa ca poate nu-i relevant.
Plasticele din bord sunt intr-adevar tari dar totusi nu ca la L1. In plus bordul arata mai bine, are si zone cu textura diferita. Mie chiar zona centrala Carbon Fonce imi place foarte mult. La fel si portierele, fetele interioare sunt mai fatoase si materialele ceva mai bune. Numai faptul ca are manerul acela de impingere/tragere a usii este un castig chiar daca cand il strangi in mana sau il atingi cu piciorul scartaie.
Scaunele imi plac foarte mult si cred ca sunt clar superioare fata de cele vechi. Poate ca gresesc dar parca in partea de jos a spatarelor, in zona lombara au o usoara curbura care la L1 nu exista. La L1 uneori ma doare spatele la drumuri mai lungi, la astea noi niciodata. Aici este iar cu dus si intors. Masina este mai inalta, scaunul se regleaza pe verticala (chiar daca rudimentar), am o pozitie mai inalta la volan, poate din cauza asta nu resimt disconfort in ele. Pentru ca imi plac asa mult am hotarat sa nu le pun huse, de ce eventual cand vand masina sa o dau altuia cu tapiteria perfecta?
La drum intins se comporta in mod evident mult, mult mai bine. Cand ies din zona acoperita a camioanelor nu mai am senzatia aceea neplacuta ca ma ia vantul din lateral si ma arunca pe camp. In plus este foarte stabila in curbe.
Sigur ca fiecare dintre noi poate avea asteptari diferite si are perceptii diferite dar strict din punctul meu de vedere versiunea noua este net superioara ca materiale, confort interior si tinuta de drum.
@gabrieln1960:
Subscriu intru totul. Si nu din auzite. Am mers cu toate versiunile de Logan.
O solutie pentru scartaitul manerelor o reprezinta demontarea fetelor de maner, gresare cu putina vaselina, remontare, apoi stergerea imbinarilor cu simt de raspundere. Si scartaitul dispare.
Si eu sustin cap-coada observatiile lui gabrieln1960. Mai ales concluzia.
Poate la stabilitate sunt putin reticient la al meu Sanderica (am postat pe alt topic probabilele probleme cu servodirectia). Nu i-mi place cand depasesc un tir la 120-130 km/h. Dar pot fi subiectiv.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment