Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Retin ca pertinente observatiile celor care chiar detin modelele Logan II si nu le conduc nu ocazional ca masina a unei oarecari firmei.
    Si eu am condus ocazional doua masini L2 ale firmei (motorizati diesel); faptul ca le-am manat doar in oras de cateva ori nu-mi da dreptul sa emit niste concluzii clare. Altceva e sa conduci 5, 10, 20 de mii aceste modele.
    Evident, in legatura cu partea estetica poate nici nu e nevoie sa mergi cu ea, dar in privinta comportamentului la drum, e oarece treaba sa poti trage o concluzie pertinenta.
    Last edited by IancuMIC; 11 July 2018, 18:35.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • O parere,

      Conduc primul meu Logan personal. De ce spun personal?. .. fiinca masinile de firma se conduc diferit si nu tii cont de aspectul exterior/ interior , si orice amanunt. Da, am condus Logan din 2005 ( primul model diesel fara servodirecetie) ,si multe alte modele pana la cel de 1.2 benzina.

      Dupa cei 1000 km parcursi cu Sce 1.0 pot spune ca (pana acum) masina e o surpriza placuta. De ce?

      - confort sporit
      - tinuta la drum destul de buna ( includ stat la volan, vizibilitate de la volan, stabilitate destul de buna , chiar si pe ploaie)
      - consum excelent ( am scris la consum)
      - faruri excelente ( cu Osram night braker 130+)

      Sunt si dezamagiri cu care traiesc linistiti/ pe care le-am acceptat dorind o masina noua ieftina

      - lipsa de mici finisaje ( vezi) portbagajul, cred ca ar fi putut sa mai arunce cate un plastic, arata ca naiba tabla vizibila.
      - mocheta de interior e una din cele mai slabute vazute,
      - cand ai clima pornita se simte destul de mult diferenta de putere
      - tabla foarte subtire ( o chestiune generala Renault).

      Dar repet, pana acum sunt multumit,.

      Am primit cati bani am dat, nimic mai mult

      Sper sa nu fiu off topic,

      O zi buna

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • @ IancuMic. Sper ca nu s-a facut referire la postul meu, pentru ca nu am facut afirmatii pertinente.
        Eu am intarit doar ce a spus un coleg. Si sunt foarte multumit de achizitia facuta (Sandero Steway Prestige).. Probabil ar trebui sa postez pe un topic: Ce va place la Logan2?
        Dupa 16 000 km din care peste 9 000 extraurban (mai ales pe autostrazile patriei) pot spune ca masina este OK la drum lung.
        Eu cred doar ca am o problema de la bun inceput cu servodirectia. Dar si asta am pus-o sub semnul intrebarii (subiectivismului).

        On topic:
        - lipsa afiseajului temperaturii motor
        - lipsa chederului motor
        Pe care le voi rezolva cat de curand.
        In rest sunt foarte multumit de masina.
        Last edited by Gil26; 11 July 2018, 19:37.

        Comment


        • Originally posted by sadicu
          Gabriel, probabil stii dar plafoniera cu 3 becuri este 30 RON iar cu 60-70 RON tragi si plafoniera secundara pentru locurile din spate.

          Lucrurile care nu-mi plac sunt cele care sunt greu de schimbat, gen stropitorile mutate de pe capota, sau usita de la rezervor sa se deschida doar din interior.

          @C.Mike, lasa-i ca se uita la meci
          Corect, numai ca prin comparatie Loganul din 2010 are plafoniera cu 3 becuri si maneta pentru spatarele scaunelor fata. Daca nu le aveam acolo probabil ca nici nu bagam de seama. Cand eram tanar imi placea la nebunie sa mesteresc la masini, acum la batranete am devenit comod si nici nu am chef sa bag bani in modificari daca nu ma deranjeaza in mod efectiv ceva.
          Per ansamblu, dupa cum am mai spus si cu alte ocazii eu sunt mai mult decat multumit de masina si asta-i singurul lucru care conteaza pentru mine.
          Si inca ceva care-mi place: a disparut zgomotul de tabla goala cand trantesti usile, avem amortizor la capota, am maner la hayon care se inchide si foarte usor.

          Comment


          • @gabi
            Sunt de acord cu tine insa... Sub nicio forma plasticele nu sunt mai bune decât la l1... Sunt mai proaste. Dacă vrei, punem un pariu. Miza e bautura pana la betie (partea buna e ca ma amețesc repede și nu sunt pretențios) insa iti garantez ca ți plătești consumatia.

            Grosimea tablei e aparent un alt dezavantaj. Totusi, tabla e doar o carcasa. Nu trebuie sa fie groasa cu rezistenta la coroziune.

            Comment


            • Uffff! Din graba (tot cu meciul) nu am citit posturile precedente. Scuze!
              Perceptiile sunt diferite.

              As adauga poate si grosimea stratului de vopsea. Din ce stiu acesta poate fi intre 90 si 140 microni functie de marca. La Dacia pare cam subtire. Dar si la alte marci. Se poate masura dar nu i-mi bat capul prea tare. Daca Sanderica nu invata sa se fereasca de pietricele, alte portiere din parcarii, unele spalatorii, etc. va trebui sa recitesc posturile colegilor referitoare la protectie vopsea si retusuri.

              Comment


              • @Sebi
                Ok. Nu am niciun argument tehnic in a te contrazice asa ca este posibil sa fie mai proaste din punct de vedere al materialelor folosite dar pentru mine, din punct de vedere vizual si tactil sunt superioare. Aseara am mers cu a mea si astazi cu L1 si aceasta impresie, subiectiva desigur, nu mi-o poate schimba nimeni.

                Comment


                • Sub nicio forma plasticele nu sunt mai bune decât la l1... Sunt mai proaste.
                  Zici ca e material de tomberon. La portiere e de toata jena.

                  Comment


                  • nu suport la logan 2 / sandero 2 faptul ca se inclina asa tare in curbe (am stepway 2 inainte de facelift) am impresia ca daca iau un sens giratoriu cu 40 la ora sunt pe doua roti fata de logan care ok se inclina da nu imi da impresia ca ma rostogolesc
                    nu suport si nu imi place faptul ca nu pot decupla esp..iarna imi place sa ma dau prin parcari pe zapada sau pe drum daca nu a fost deszapezit..am incercat asa cu sandero, cata vreme stau cu frana de mana trasa e ok, cand o las jos la revedere, bazaie, caraie si nu ma mai lasa sa fac nimic..la fel si cand subvirez, vreau sa subvirez naibii da sa iau viteza..nuuu, imi taie acceleratia..e ok, macar de ar face-o asa cate putin cam cum face absul..da de unde, ma lasa sa merg 3 metri in blana, hop imi taie acceleratia si imi zboara fundu de colo colo..si tot asa
                    nu imi place faptul ca plasticele de pe usi n-au nici un textil cat de cat acolo sa fie ceva diferit, cum o fost si la logan 1
                    nu imi place ca nu are reglaj lombar, sau cel putin nu l-am descoperit eu, ca sunt obisnuit cu o a doua rotita care nu o gasesc acolo
                    nu imi place faptul ca la varianta stepway care era cam cea mai scumpa nu avea geamuri electrice spate, desi la variantele de import erau puse..abia la facelift s-au trezit sa puna geamuri electrice si in spate..mama lor de...
                    nu imi place ca majoritatea loganurilor si sanderourilor 2 inca au jante pe 15..adica e ok sa ai trecuta dimensiunea asta dar chiar si la echiparile de baza, as fi pus direct 195/55/16 sau cat sunt..iar pe variantele de top as lasa doar 205/55 16. la cum arata masina acum, dimensiunea asta cu 205 e cea mai potrivita pentru ea
                    nu imi plac difuzoarele cum suna, se putea scoate un sistem mai bun chiar si stock la cat de ok au antifonat-o in comparatie cu logan 1. cand le dai jos din basi suna ca naiba, cand le urci putin mediile si basul si le dai volum urla si distorsioneaza zici ca-si dau ultima suflare..

                    cam atat. in rest e masina ideala
                    Semințele acelaș gust are.

                    Comment


                    • Salutare!

                      Când am făcut acest thread, nu credeam că va ajunge la 14 pagini. C-o fi de bine, c-o fi de rău, nu știu... Important este că personal sunt ok cu faptul că lumea a apreciat că există un loc unde să-și verse necazurile.

                      Revenind on topic...

                      Am crezut inițial că mi se pare și am vrut să merg în service să văd ce se întâmplă. Este vorba de aerul condiționat.

                      Mai exact, acesta are momente în care nu mai bagă deloc aer rece, dar culmea, revenindu-și ca prin minune după o perioadă. Nu știu dacă s-a mai discutat, dacă și alții au pățit la fel (și parcă să zic că am citit ceva pe undeva pe forum), însă cred că am găsit unde este buba...

                      Pe scurt (și aici voi relata cu cuvintele mele o părere strict personală), cred că mister computer al mașinii, după o anumită viteză, iar aici vorbesc de +100 km/h, decide că motorul are nevoie de mai multă putere, așa că PAC-PAC, anihilează AC. WTF? Treaba asta nu se întâmplă de fiecare dată, însă coincidența face ca AC să-și revină când reduc (mult) viteza. Este drept, ajută la depășiri, la urcări de pante... dar totuși!

                      Mai există pâțiți pe aici?

                      P.S. Scuze dacă nu am postat unde nu trebuie. Poate că nu este musai o nemulțumire a mea ci poate doar o constatare pe care ar fi trebuit s-o postez la "Secrete" - Logan SL Plus. Așadar, dacă este cazul, rog un moderator să mute postarea.

                      Mulțumesc!
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • Sunt curios daca asta e un "feature" menit sa ajute motorizarea de 1.0, sau daca e universal valabila

                        Comment


                        • Mie la 0,9 nu mi s-a parut ca se intampla asta, din contra, mi s-a parut prea "frig" pe la 130 km/h Am tot SL Plus deci nu se incadreaza la "secrete SL Plus", cred ca e doar pe 1.0 si are logica...

                          Comment


                          • Păi hai că e lista lungă:
                            - tabla foarte subțire;
                            - vopsea se vede cu ochiul liber cum se duce;
                            - ușile care urcă pe plafon, o idioțenie de proiectare;
                            - mânerele exterioare de la uși incomode, din anii 60;
                            - butuc pe ușa șoferului și portbagaj, de ce?
                            - volanul ca de troleibuz (în varianta pre-facelift);
                            - scaunele dubioase;
                            - antifonare inexistentă;
                            - plastice cu diferențe vizibile la îmbinări;
                            - metal / șuruburi la vedere;
                            - chedere oferă izolare aproximativă;
                            - rapoartele ciudate ale cutiei de viteze, mesteci în mămăligă la greu, se cere viteza a 6-a la viteze mai mari...

                            Ca și avantaje în schimb:
                            - încăpătoare, atât în interior, cât și în portbagaj;
                            - garda la sol generoasă, peste unele SUVuri;
                            - confortabilă pe drumurile noastre proaste;
                            - servodirecție comodă pentru oraș;
                            - vizibilitate bună;
                            - preț corect;
                            - design plăcut (părere subiectivă);
                            - chestii minore precum AC automat, CC, bancheta rabatabila, isofix, sistem audio decent cu Bluetooth - foarte apreciate!
                            - tehnologie veche, dar verificată în timp - la mecanică e fără surprize;

                            Per total sunt mulțumit de mașină, plusurile depășesc minusurile, iar orice alternativă notabilă de la concurență cere un supliment de buget de 40-50%.
                            Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack

                            Comment


                            • Probabil că s-a mai zis însă mă enervează faptul că nu am traseu la aer pentru pasagerii din spate și mă enervează la culme că deși sunt frumoase aeratoarele dreptunghiulare de pe centru la Prestige nu inchid cum trebuie. Pe cât de anoste pe atât de utile sunt aeratoarele rotunde care atunci când sunt închise nu mai lasă aerul să treacă aproape deloc. Eu am probleme cu aerul iar soția cu caldura, ea stă în spate cu copilul și leșină de cald iar eu stau în față și îngheț.
                              Voi pune separat traseul însă preferam să existe posibilitatea de a-l pune din fabrică.

                              Comment


                              • Gabi: aeratoarele alea se inchid? Eu nu prea cred!
                                Tabla subtire: nu conteaza cat e de groasa....important e ssa fie tratata bine (nu cu indiferenta). Putea sa fie si din carton.

                                Masina e....cea mai ieftina masina noua. Nu stiu la ce sa ne asteptam. Cu un salariu mediu pe economie, cred ca un roman nu isi poate permite o maisna mai scumpa de 5000 eur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google