If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am Sandero Stepway II, am făcut în ultimele luni vreo 3 plinuri până s-a oprit pistolul. Nu am simțit zgomote în rezervor ci doar senzația de șofer de "tir", mașina fiind grea. O să ascult mai cu atenție data viitoare.
Nu cred că prețul va crește cu foarte mult. Măcar la versiunile de top să pună alt material unde va costa cu maxim 100 euro mai mult. Pariu!
Măcar s-o facă din respect pentru abonații fideli, off....
Chiar așa, aveți habar de chestionare pentru posesorii de Dacia în gen "ce am putea dezvolta, ce v-ați dori de la noua Dacia, etc"? Cred că ar prinde bine la toată lumea... Dar nah, ziceam și eu. Din păcate marketingul nu e prieten bun cu producătorii români.
**************************
Edit: m-am suit ieri într-o Kia C'eed, echipare full din 2014. Impresii? Avion, nenică! Parcă era nemțoaică, nu coreană. Bine, astea sunt făcute în Europa (prin Slovacia, parcă), de aici și nivelul crescut, cui se adresează, etc și prețul... În schimb Dacia e făcută în "Ioropa, dragi tovarăși și pretini"... De aici diferențele.
Ce nu imi place mie:
- existenta HSA si neactivarea lui
- posibilitatea dirijarii aerotermei catre pasagerii din spate, dar nemontarea tubulaturii
- neexistenta carenajelor spate
- bec ceata spate
- temperatura apa motor
Intr-adevar, unele se pot activa neoficial, ca sa zic asa.
Ca puncte minus care ma nemultumesc in mod special as remarca:
- calitatea plasticelor din interior in special a panourilor de usi care se zgarie foarte usor
- insonorizarea destul de slaba (la viteza de 70-80km/h pe drum din placi de beton destul de bun cauciucurile se aud destul de pronuntat ca si cum ai merge cu un geam lasat)
- confirm cum s-a spus si mai sus zgomotul benzinei in rezervor cand esti aproape de plin sa zic aproximativ 45l la denivelari in special genul cum sunt la trecerile de pietoni asta pana scade o linie sau 2 si apoi nu se mai aude nimic
- sistemul de deschidere la portbagaj atunci cand deschizi si ridici usa portbagaj daca nu o ridici cu mana usor scapa in sus si se opreste in capat in tampoanele de cauciuc de parca zici ca sare din balamale se clatina toata masina
Ca puncte pozitive:
- dinamica si consumul foarte bune pt un motor de 1l (compar cu vechiul logan de 1.6 8V 90CP)
- sistemul climatronic foarte util si ma declar foarte multumit de el
- sistemul MediaNav de asemenea foarte bun in ansamblu (conexiune Bluetooth cu telefonul, GPS) un mic minus pentru boxe putin mediocre dar pentru cine n-are mari pretentii este ok
- confortul la volan si ergonomia in ansamblu care este un plus fata de vechea generatie.
In ansamblu consider ca este o masina rezonabila la un pret corect care isi merita banii pentru cineva care nu este foarte pretentios si vrea o masina noua.
PS. Este vorba despre un Logan Prestige Berlina 1.0 Sce 1400km la bord
Calitatea plasticelor nu este cea mai buna dar este comparabilă cu plasticul bordului si al fetelor de usi ale unui wv t-roc de peste 30000 euro, cat costa configurat cu mai multe optionale,( si a cumpărat un vecin de curand) asa ca despre ce vorbim, de la 7000 euro cat am dat pe laureat prin rabla pana la 30000 este ceva distanta
Mie personal mi ar fi placut sa fie mai bine antifonata la viteze de autostrada, dar si aici am auzit masini de la marci mult mai cunoscute care nu erau antifonate mai bine la viteze asemanatoare
ai auzit, dar nu la masini de la marci mai cunoscute productie 2018 ...
Cred ca nu exista posesor de logan care nu ar fi dispus sa mai plateasca 200-300EUR da sa fie masina bine antifonata. Se aude si vantul de afara, rotile, ultimul e motorul ca deranj ... Vantul si rotile se aud la orice viteza, motorul la peste 110km/h devine deranjant, cel putin pentru mine
Astazi mi-am adus aminte ce enervant este cand stropesti parbrizul sa-ti vina apa pe geam. Daca era deschis ma spalam si pe fata cu ocazia respectiva.
Colega, azi la viteză mare pe autostradă în timp ce fumam, am dat drumul la stropitori, doar că într-o fracțiune de secundă am zis că "asta este, o să intre apa în mașină, mi-am luat-o"... Dar ce să vezi? Uitasem că montasem defectoarele de vânt care, crede-mă... fac minuni!
Cred ca nu exista posesor de logan care nu ar fi dispus sa mai plateasca 200-300EUR da sa fie masina bine antifonata.
Pentru că am avut cândva ceva tangențe cu producția de plastice / cauciuc, am impresia că suma de care vorbești este mult mai mică, de doar 100 euro (sau pe acolo). Depinde acum și de adaosurile nesimțite ale unora.
ai auzit, dar nu la masini de la marci mai cunoscute productie 2018 ...
Cred ca nu exista posesor de logan care nu ar fi dispus sa mai plateasca 200-300EUR da sa fie masina bine antifonata. Se aude si vantul de afara, rotile, ultimul e motorul ca deranj ... Vantul si rotile se aud la orice viteza, motorul la peste 110km/h devine deranjant, cel putin pentru mine
Ba Da, fiat tipo producție 2017 iarna, deci model nou masina noua, si pe autostrada la 130 km/h se aude la fel ca logan 2, antifonanta ca si loganul 2, fiat tipo 2017 aproape 2018 varianta de baza
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment