Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @devreg
    Au, asta a durut. Dar daca nu facem ceva in privinta asta posibil sa patim asa.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      ......Mai exista motoare de cilindree mica, in 3 cilindri si nu se intampla asta.
      Peugeot 107 si/sau Citroen C1

      Sa vezi acolo trepidatii

      Comment


      • S-a referit poate la masini non-franceze, de pilda exemplu VAG, BMW, da exact si BMW are motoare in trei, tata motoarelor face diesel in trei pistoane. Nu mi-a venit sa cred cind am vazut un seria 1 in trei, bine acum era seria 1 dar chiar si-asa ...

        Comment


        • Mda, la non franceze. Francezii sunt buni la croissante, vin si branza.
          Ford, VAG se pare ca au reusit sa scoata 3 cilindri care sa propulseze masina fara efecte secundare neplacute.

          Comment


          • Am coleg cu 1.0 TSI DSG pe o Octavia, nu are nicio problema cu masina, luat in perioada in care am luat si eu Dacia (bine, a dat cu 10.000 mai mult pe ea, probabil si de aici reiese diferenta de calitate)

            Comment


            • Hai sa nu fim rai. Si vag a dat chics cu motorul de 1.2 TSI pe o generatie intreaga de skode si golfuri. Dar le-a remediat. Si Renault va remedia prbl identificate, desi am auzit ca sunt probleme si la motorul 1.2 tce, cu ditributia.

              Comment


              • In principiu primesti de cat platesti pe un lucru, ca de exemplu daca ar fi Dacia o masina aproape perfecta ai vedea mult mai multe masini, si in principiu ar renunta lumea sa mai cumpere Renault.

                Comment


                • Am coleg cu 1.0 TSI DSG pe o Octavia, nu are nicio problema cu masina, luat in perioada in care am luat si eu Dacia (bine, a dat cu 10.000 mai mult pe ea, probabil si de aici reiese diferenta de calitate)
                  Daca lua Skoda Rapid SMART 1.0 TSI cu DSG la 14.000 de euro (2000 de euro discount), cat mai era diferenta fata de masina ta?

                  Iar DSG nu e Easy-R.

                  Cat despre comparatia masinii tale cu Octavia, e deplasata, sunt clase diferite.

                  Comment


                  • Cam 4000 de euro. Cu dotarile Loganului la maxim.

                    Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Dotarile Loganului la maxim ma fac sa zambesc.

                      Comment


                      • Si pe mine grupul VAG. Eu zambesc dezinteresat. Altii pe care-i cunosc au zambit amar. În primii 5000 de km unu' a batut calea reprezentantei de 5 ori pentru o Octavia. Alt pretenar si-a luat un Rapid. Cand i-a facut inspectia n-a observat saracu' faptul ca o buna parte din stalpul dreapta fata (pe interior) nu era vopsita... Marfa!

                        Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • La Ford au rezolvat problema folosind alt timp de volant (+ un bumper de anulare/reducere a miscarii armonice), special conceput pentru motorul in 3 cilindrii. E o solutie destul de simpla dar ingenioasa.

                          La Renault se pare ca au luat motorul in 3 cilindrii si l-au cuplat direct la cutie folosind un volant clasic.

                          VAG inca mai au probleme la motoarele in 3 cilindrii, aceleasi vibratii minunate. Vedeti pe forumurile nemtesti ca se plang destul de multi.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Originally posted by raulz0r View Post
                            ... daca ar fi Dacia o masina aproape perfecta ai vedea mult mai multe masini, si in principiu ar renunta lumea sa mai cumpere Renault.
                            Dacia este Renault!
                            Mi-ar fi placut ca butonul de avarii si închidere usi sa fie în locul becului de avertizare nepunere centura (pe consola).

                            Comment


                            • Dacia este Renault, de acord, dar prin prisma faptului ca impartaseste platforma tehnica si componente, problema mea care o am cu Dacia in general, e dublul standard in procesul de manufacturare la uzina Mioveni, daca cunosti pe cineva la uzina ti-o face mai cu atentie masina, daca nu cunosti si ai ghinion sa dai peste cineva mai plictisit o sa vezi ca e facuta in graba masina la finisaje gen antifonare sau masurarea chederelor.

                              Comment


                              • Si pe cine ar trebui să cunoști prin Uzina? Pe Antoine Doucerain?

                                Iar incepem cu mitul mașinii urmărite pe banda, făcută mai in "credință" si vopsita mai cu "bun simt"?.
                                Last edited by alex1ioan; 12 September 2018, 11:18. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google