Originally posted by bolovan
View Post
Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?
Collapse
X
-
-
Originally posted by alex1ioan View PostOk, mulțumesc mult, e identica panarama, am sa iau și una de rezerva, sa fie
@valiogluLast edited by DannyMC; 18 September 2018, 20:00.
Comment
-
Noroc ca in curand in Maroc nu se vor mai comercializa Dacia, nu stiu daca va fi valabila si in Turcia.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostEu am patit-o. A inceput sa faca urat si in maxim 7 secunde mi-a luat-o roata inaintea masinii. Un alt cunoscut a patit exact la fel (n-am vazut dar mi-a povestit cineva care a fost cu el).
Este posibil sa se rupa ceva datorita suprastrangerii, uzurii, sau ca urmare a unui accident, dar in nici un caz nu se vor desface prezoanele pana va cadea roata.
Uite un exemplu: https://www.youtube.com/watch?v=F_gGzd8n_DM
Si in masina se aude mult mai nasol decat ce percepi din filmarea aia.
Sau poti incerca aici pentru multe exemple: https://www.youtube.com/results?sear...se+wheel+noiseLast edited by valioglu; 18 September 2018, 20:18.
Comment
-
Toata stima valioglu pentru posturile si sfaturile utile (in cazul de fata postul #551).
Bine trebuie sa ai si habar sa utilizezi o dinamometrica. Multi iau dinamometrica pt stransul la chiulasa, dar cand le spui de unghiulara raman sub semnul intrebarii
Comment
-
Cheia din dotarea masinii e pentru a schimba roata in caz de pana. Cine vrea sa se joace de-a mecanicul trebuie sa cumpere si scule potrivite. Eu cred ca e mai simplu si mai sigur sa mergi la un service serios unde primesti factura pt. suma platita, piulitele se strang la cuplu, eventual se echilibreaza si rotile.Last edited by liviunvl; 18 September 2018, 21:25.
Comment
-
Originally posted by valioglu View PostDaca vreti sa fiti scrupulosi inutil dar nu vreti sa spargeti banca luati o teava de un metru si strangeti cu un cantar la un metru de centrul surubului cu 10.7 kg. In loc de cheie dinamometrica.
cuplul de strangere = forta de apasare * lungimea bratului pe care se aplica forta
105Nm = 350N * 0,3m -- (35,69kg pe cheia originala)
sau
105Nm = 104,93N * 1m -- (10,7kg pe exemplul tau)
(1KG = 9,8N)
Sincer prefer cheia originala deoarece sunt sanse mult mai mici sa depasesc forta de strangere. Din acest motiv e si facuta asa mica.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Daca ii lasi :-) La mine strang cu o cheie in cruce (similar cu ce a aratat t0rquemada mai sus) fara prelungitor sau dinamometrica dar doar o singura vulcanizare in TM foloseste asa ceva; orice altceva e exclus sa foloseasca la strangere.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by liviunvl View PostCheia din dotarea masinii e pentru a schimba roata in caz de pana. Cine vrea sa se joace de-a mecanicul trebuie sa cumpere si scule potrivite. Eu cred ca e mai simplu si mai sigur sa mergi la un service serios unde primesti factura pt. suma platita, piulitele se strang la cuplu, eventual se echilibreaza si rotile.
Despre service-urile serioase unde primesti factura(?!) pentru schimbat rotile am renuntat sa le mai caut. Rotile se echilibreaza obligatoriuasta chiar nu poti s-o faci singur.
Daca cel care schimbă rotile trebuie sa fie mecanic, după această ipoteză, cel care schimbă discul de ambreiaj cum îl mai numim?
Comment
Comment