@alex1ioan, toti trebuie sa stim sa schimbam o roata in caz de pana. Schimbatul anvelopelor de vara cu cele de iarna si invers e mai complicat, in primul rand trebuie sa ai doua seturi de jante daca vrei sa o faci singur si e ceva de munca cu cheia si cricul din echiparea masinii. Eu prefer sa apelez la service pt. asta. Singurele operatiuni pe care la fac singur sunt curatenia in habitaclu si verificarea si reglarea presiunii la roti(am aspirator auto, compresor+manometru).
Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?
Collapse
X
-
Daca erai atent și urmăreai firul discuției, de unde a plecat, acum erai lămurit. Nu e târziu nici acum, repet, am achiziționat 4 jante, 4 cauciucuri noi pe care le-am asamblat la o vulcanizare(echilibrate, tot) eu rămânând decât să fac pe" mecanicul" și să le pun singur.
PS: pentru un bec tot la service? Fara supărare, vezi #525Last edited by alex1ioan; 19 September 2018, 15:42.
Comment
-
Si inca ceva, am mers ieri pe bancheta din spate intr-un taxi 1.0 SCe si efectiv la ralanti se vedea cum vibreaza scaunul din fata (nu era nimeni pe el) si centura.
Cred ca ar fi loc de imbunatatiri la acest capitol (poate niste tampoane motor mai serioase pentru a reduce vibratiile).
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostDaca erai atent și urmăreai firul discuției, de unde a plecat, acum erai lămurit. Nu e târziu nici acum, repet, am achiziționat 4 jante, 4 cauciucuri noi pe care le-am asamblat la o vulcanizare(echilibrate, tot) eu rămânând decât să fac pe" mecanicul" și să le pun singur.
PS: pentru un bec tot la service? Fara supărare, vezi #525Last edited by liviunvl; 19 September 2018, 16:39.
Comment
-
De asta îmi era cel mai teamă și cred că sunteți tot mai numeroși. Am vecini de care se distrează copios mecanicii din service-uri mizând pe necunoașterea lor. De la voi iau piesele bune aduse in cutie de origine și le pun la șmecheri după program.
Un pachet de țigări nu e prea puțin? Sa nu ii desconsideri.
Bănuiesc că nici să stai langa ei sa vezi ce-ti schimba nu te interesează, te invita sa mergi sa servești o cafea. "Parchez mașina, dau un milion șpagă".
Sigur nu ești posesor de Logan. Ai alte standarde.
Băieții pe forum caută soluții pe care, daca se poate, sa le rezolve singuri, nu să meargă la service-uri pt orice fleac cum ar fi schimbat becuri, lamele ștergătoare etc.
Comment
-
Apropos de căutat soluții... Mi-a plăcut o remarcă a cuiva pe alt forum după ce altcineva se plângea că nu a reușit să schimbe nu mai știu ce la Logan 1. Aceasta suna cam așa...
Oare când o să înțeleagă românii că Loganul nu mai este acea Dacie 1300 pe care o repara în parcare orice Dorel?
Comment
-
Corect, Cătălin, dau una e sa repari și alta e sa inlocuiesti un cauciuc, bec sau brăduț odorizant.glumesc
Eu cred că Doreii suntem noi aia care i-am învățat cu șpagă și ne mirăm că ne ard la manopera și piese.
Comment
-
Asta cu schimbatul becului in service mi se pare deja exagerare, in cazul in care este facil nu inteleg rostul sa mergi la altii, pana la urma ii dau dreptate lui alex1ioan, daia e un service la fiecare colt de strada, ca sunt destui care procedeaza astfel, ca si un caz concret vara-mea se ducea cu masina in service cand ii se reseta codul la casetofon.
Comment
-
Originally posted by liviunvl View PostCheia din dotarea masinii e pentru a schimba roata in caz de pana. Cine vrea sa se joace de-a mecanicul trebuie sa cumpere si scule potrivite. Eu cred ca e mai simplu si mai sigur sa mergi la un service serios unde primesti factura pt. suma platita, piulitele se strang la cuplu, eventual se echilibreaza si rotile.
Dupa cateva patzanii, obligat fiind pana la un interval, de a efectua reviziile in reprezentanta, am renuntat la ei.
Am vazut si "meseriasi" cu pistol pneumatic si cheie dinamometrica. In loc sa le infileteze usor, apoi strangerea finala cu D., ei le strangeau "romaneste", apoi puneau cheia.
Problema nu o reprezinta neputinta ulterioara de a le desface ci...alungirea surubului, care la un moment dat va ceda (caz propriu, la masina tatalui, cand am vrut sa strang cu cheia masinii, s-a taiat, fara sa fortez!)
Cheia L e buna, pentru cazuri uzuale. Sunt situatii in care nici cheia in cruce nu dovedeste (am una careia i-am inlocuit capetele cu unele sudate din tubulare cumparate, am reusit sa o indoi nitel, fara teava. M-am oprit din operatie, le-am luat la ciocan zdravan.)
Acum sa vedem si alte nemultumiri legate de subiectul topicului, ca de cheia asta pardalnica, ne-am cam intelesLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Si eu consider ca am dezbatut cam mult subiectul legat de cheia minune , intr-un topic in care se discuta ce ne multumeste la Dacia Logan II am reusit sa vorbim cateva pagini de ce e bine sau nu sa facem singuri schimburile de roata.
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostSatul de stresul cu schimbatul cauciucurilor primavara-toama(aglomeratie,programari, 70 ron x 2 etc), am decis sa fac treaba asta singur,cu putin efort, achizitionandu-mi 4 jante si 4 cauciucuri noi. Dupa ce le-am pus pe jante , mandru de realizare(ultimii 70 ron,cred,pt ca am uitat sa iau valve), am vrut sa vad unealta cu care urmeaza sa desavarsesc opera,cand situatia o va impune. Soc!- cheia de roti,desi scrie Renault pe ea, pare o jucarie ieftina dintr-o tabla ordinara fara nici o siguranta(imi pare ca prezonul va ramane fix si cheia se va roti,la L1 era plina). A folosit-o cineva si cum se preteaza ?
A mai fost una cu becul rosu, ultima pavela si cantitatea de carburant ramasa. Si alta cu roata de rezerva si viteza maxima.
Bine, pana la urma asta e scopul forumului. Sa gasim raspunsuri la intrebari elocvente (bune sau nu prea). Si normal ca se poate intinde si degenera discutia cand se arunca o piatra.
On topic. Singura nemultumire care a mai ramas la Sanderica este afisarea temperaturii lichidului de racire. Si sper ca o voi rezolva cat de curand.Last edited by Gil26; 19 September 2018, 19:10.
Comment
-
Originally posted by ciprs View PostSi inca ceva, am mers ieri pe bancheta din spate intr-un taxi 1.0 SCe si efectiv la ralanti se vedea cum vibreaza scaunul din fata (nu era nimeni pe el) si centura.
Cred ca ar fi loc de imbunatatiri la acest capitol (poate niste tampoane motor mai serioase pentru a reduce vibratiile).
Comment
-
Eu la masina mea curenta, trebuie sa dau volumul tare si sa bag pe Bass Boost la casetofon sa imi faca masaj in scaune
Comment
-
@Gil26
Deși ți-am promis că am să te ignor, nu pot sa nu îți spun , că poate nu ai aflat, rolul tau pe acest forum. Sfaturi utile, nu dai, rezolvări la problemele altora, deasemenea. Tu apari când ne e lumea mai draga și dai VERDICTUL, după o atenta analiza in favoarea "dreptății" ,tu decizi daca s-ar vorbit în van pagini întregi și cine a aruncat piatra. Rolul de judecător te prinde tare, nu renunță, avem mare nevoie.
Ai aproba pe unii în defavoarea altora nu te face cu nimic mai special.
Comment
-
Dar eu apreciez sfaturile si rezolvarile date de tine la problemele altora.
Nu cred ca e ceva special in a fi de acord sau nu cu o opinie cand sunt aduse si argumente. Cel mult se poate vorbi de subiectivism.
Eu nu dau verdicte si nu sunt special. Si pentru a argumenta citez opiniile colegilor la "problema" ta (similara celorlalte doua).
Salut. Desi pare fragilă cheia de roti este ok. Am folosit -o în primăvară să-mi schimb rotile de iarna cu cele de vara. Vizual este aproape identică cu cheia de la L1 pe care am folosit -o 6 ani cu succes (primăvară și toamna) si este încă buna.Cheia este dimensionata astfel încât să poată fi folosita cu oarecare ușurință de aproape oricine are nevoie să schimbe o roată la nevoie fără să aibă cine știe ce mușchi și fără să apeleze la cheie dinamometricaNu cred ca se discuta de strangerea prezoanelor de atatea posturi.
Stati linistiti cheia originala e suficienta pentru toata viata masinii daca veti face voi schimbarea rotilor.Eu strang si desfac rotile cu "panarama" aia de cheie de doua ori pe an, de 3 ani si nu s-a rupt sau stemuit nimic la cheie si nici nu mi-a sarit roata in mers! Asa ca nu va mai panicati aiureaErai nemultumit de cheia de roti. Eu am spus ca daca vrei sa faci singur operatiuni de genul asta ai nevoie de scule potrivite(cheie dinamometrica, cric hidraulic etc.)Acum sa vedem si alte nemultumiri legate de subiectul topicului, ca de cheia asta pardalnica, ne-am cam intelesSi eu consider ca am dezbatut cam mult subiectul legat de cheia minune, intr-un topic in care se discuta ce ne multumeste la Dacia Logan II am reusit sa vorbim cateva pagini de ce e bine sau nu sa facem singuri schimburile de roata.
Eu multumesc inca odata pentru sfaturile tale utile.
Comment
Comment