Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pariu pe o lada de bere ca raspunsul va fi : asa face toate!

    Comment


    • Evident ca prima reactie e de "manual".

      Vad ca vorbim de 0.9 tce manual. Deci se risipeste ideea ca Easy-R are o problema.

      Defapt, se pare ca e o problema la 0.9tce cu ansamblul volant-ambreiaj-cutie.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Astia nu le testeaza putin inainte de a scoate pe piata un ansamblu? Sau il testeaza pe clienti?
        Mi se pare anormal sa vinzi o masina cu probleme la cutia de viteze. Macar sa testeze cum se facea inainte. Se dadeau masinile la niste baieti si aia mergeau prin tara mii de kilometri. Raportau mai departe. Tin minte ca venise cineva cu un Sandero in probe, in pacarea unde locuiesc, cu motor de 1,6 16v. Asta acum mai multi ani.
        Acum nu se mai fac astfel de probe? Le pun in carca clientilor?
        Last edited by Archangel80; 11 September 2018, 12:35.

        Comment


        • La 0.9 tce cutie manuala se pot controla vibratiile(care sunt prezente, uneori) din dozajul pedalelor ambreiaj/acceleratie. Easy-R nu stie sa faca asta.

          Comment


          • Originally posted by liviunvl View Post
            Easy-R nu stie sa faca asta.
            Acele vibratii nu ar trebui sa existe. Nici la manuala nu sunt normale. Prin urmare Easy-R nu are de ce sa se ocupe de ele. Vibratiile, in mare, sunt corectate de volant. Cred ca aici e cheia.

            Problema pare sa fie de proiectare sau imperechere defectuoasa de subansamble.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Originally posted by Archangel80 View Post
              Astia nu le testeaza putin inainte de a scoate pe piata un ansamblu? Sau il testeaza pe clienti?
              Un prieten de-al meu si-a luat un Seat, nou nout pe CNG, in Spania este omologat CNG-ul, dupa 2 saptamani de la achizitie i s-a aprins martorul cu nivel de ulei. S-a dus in reprezentanta, acolo i-au zis ca este ceva normal, ca motorul este nou si ca atunci cand se aprinde martorul inseamna ca a scazut nivelul cu cca 2L, dar ca acum au completat si nu se va mai intampla.
              Bine mersi, a facut un drum dus-intors de Madrid-Valencia si surpriza, s-a aprins iarasi martorul. A mers inapoi in reprezentanta, aia direct sa sara pe el, ca daca cumva a adus el completari la nivelul de ulei ca altfel sare din garantie. Dupa mult tamtam au primit masina, desigur au completat iarasi cu ulei si i-au comunicat ca daca scade nivelul iarasi ii vor inlocui motorul.

              Cumnatul lui a patit-o cu un mercedes E tot nou din reprezentanta, i-au inlocuit motorul dupa 30.000 de km.

              Cumnata mea cu un Chevrolet Cruze luat din Radacini, la 15.000 ia picat servodirectia si bobina de inductie la 20.000 km .

              Asadar, o fi ele Dacia .........cum le injura altii, dar nici cu astialalti nu imi este rusine.
              Masinile acum sunt "consumabile".
              Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

              Comment


              • Ne bucuram ca si tine ca si altii au probleme, dar sa ne limitam la problema Dacia.
                De ce trepideaza pacanitoarea 0.9? Mai exista motoare de cilindree mica, in 3 cilindri si nu se intampla asta.

                Comment


                • Eu personal cred ca utilizatorii Dacia sunt cei mai "iertatori" daca poti sa spui asa, pentru ca mai trece lumea cu vederea anumite neajunsuri cand constientizeaza ca totusi mai ieftin de atat nu gaseau.

                  Acum nu stiu daca urmatoarea concluzie o poti trage si la noi in tara, dar de exemplu in Anglia cel mai des se semnaleaza probleme la Audi si BMW, pe locul 3 fiind Land Rover, ce au aceste 3 marci in comun? Toate sunt marci high-end unde pretentiile sunt pe masura pretului platit pe masina.

                  Uite aici un top 10 facut prin sondaj al marcilor care teoretic sunt cele mai ok

                  Nobody wants a car that'll leave them stranded at the side of the road, so it's always important to know which car brands make the models that are least like...

                  Comment


                  • Originally posted by rhydin View Post
                    Un prieten de-al meu si-a luat un Seat, nou nout pe CNG, in Spania este omologat CNG-ul, dupa 2 saptamani de la achizitie i s-a aprins martorul cu nivel de ulei. S-a dus in reprezentanta, acolo i-au zis ca este ceva normal, ca motorul este nou si ca atunci cand se aprinde martorul inseamna ca a scazut nivelul cu cca 2L, dar ca acum au completat si nu se va mai intampla.
                    Bine mersi, a facut un drum dus-intors de Madrid-Valencia si surpriza, s-a aprins iarasi martorul. A mers inapoi in reprezentanta, aia direct sa sara pe el, ca daca cumva a adus el completari la nivelul de ulei ca altfel sare din garantie. Dupa mult tamtam au primit masina, desigur au completat iarasi cu ulei si i-au comunicat ca daca scade nivelul iarasi ii vor inlocui motorul.

                    Cumnatul lui a patit-o cu un mercedes E tot nou din reprezentanta, i-au inlocuit motorul dupa 30.000 de km.

                    Cumnata mea cu un Chevrolet Cruze luat din Radacini, la 15.000 ia picat servodirectia si bobina de inductie la 20.000 km .

                    Asadar, o fi ele Dacia .........cum le injura altii, dar nici cu astialalti nu imi este rusine.
                    Masinile acum sunt "consumabile".
                    Ideea este ca au inlocuit si rezolvat problema. Dacia cum o sa procedeze? Sau schimbat si de 3 ori consecutiv kituri de ambreiaj la easy-r (JS3) si ei inca nu recunosc ca au o problema. Si vand in continuare masini cu aceleasi probleme.
                    Last edited by C.Mike; 11 September 2018, 14:28.

                    Comment


                    • Si clienti naivi, care cumpara cu buna credinta ce le da Dacia......

                      Daca mai multi posesori de 0,9 TCe se planga de probleme cu Easy-r si mai nou si la manual, de ce ai cumpara un produs defect din fabrica, asta nu o inteleg, desi nici nu vreau.

                      Comment


                      • Din iulie 2018 am un MCV 0.9 TCE cutie easy-r, am facut cu el 5000km.
                        Constatari: pastreaza treapta superioara la viteza mica, de exemplu merg cu 50km/h si cutia trece in treapta 5a. Ciudat! La cutia manuala, abia dupa 80km/h schimbam din 4 in 5.
                        Nu am acele trepidatii, dar sunt doar la 5000km, poate mai incolo... cine stie!
                        Pana acum se misca bine! Fisneata, nu m-a dezamagit deloc!
                        Parerea mea ca e o masina foarte buna!

                        Comment


                        • Daca stai in ECO mode, are tendinta de a schimba treapta 5 pe la aproximativ 56km / h, drum drept si viteza constanta In modul normal mai adaugi 10km/h. N-am patit sa treaca in treapta 5 la 50km/h decat dimineata cand e rece motorul, dar atunci de obicei stau pe M primele 2-4 minute, si atunci isi revine. De asemenea e posibilitatea sa fie vale, mod ECO, schimba pe la 54km/h sau chiar mai putin. Daca urci un deal cu ECO mode on, tinde sa tina o treapta mai mult, inainte sa retrogradeze, asta daca nu o calci tu sa o fortezi sa schimbe.

                          De asemenea, mersul cu CC e influentat de faptul daca esti sau nu in ECO mode:
                          ECO
                          -ai viteza actuala de 50km/h, CC setat la 90, dai resume, masina accelereaza incet si constant (unii ar spune prea incet), schimband viteza ca si cum ai accelera tu pe pedala incet.
                          -ai viteza de 90km/h, urmeaza sa urci un deal, esti in treapta 5, in timpul urcarii masina poate ajunge pana la 80km/h fara sa retrogradeze in 4 ca sa accelereze din nou pana la viteza de croaziera

                          NORMAL:
                          -viteza actuala 50km/h, CC setat la 90, dai resume si accelereaza ca si cum ai face downkick pana la 90, adica trece in 3, dupa 4 si cand ajunge la 90 da 5
                          -90km/h si urmeaza un deal, daca ajunge pe la 88-86km/h retrogradeaza si urca cu treapta 4 la 90km/h

                          Pana acum asta am observat pe ECO mode legat de comportamentul cutiei

                          Comment


                          • @dandindeva
                            Te rog sa postezi si pe topicul dedicat easy-r impresiile si evolutia functionarii cutiei de viteza.

                            Comment


                            • Originally posted by Archangel80 View Post
                              Astia nu le testeaza putin inainte de a scoate pe piata un ansamblu? Sau il testeaza pe clienti?
                              Mi se pare anormal sa vinzi o masina cu probleme la cutia de viteze. Macar sa testeze cum se facea inainte. Se dadeau masinile la niste baieti si aia mergeau prin tara mii de kilometri. Raportau mai departe. Tin minte ca venise cineva cu un Sandero in probe, in pacarea unde locuiesc, cu motor de 1,6 16v. Asta acum mai multi ani.
                              Acum nu se mai fac astfel de probe? Le pun in carca clientilor?
                              reducerea costurilor -> marirea profitului.
                              schimba la 10-20 de amarasteni ceva serios, pe altii ii ametesc cu update-uri si majoritatea ies din garantie inaintea problemelor grave (devin "defecte de exploatare")... in general se considera un real succes si "povestea merge mai departe".

                              Comment


                              • Ce naiba faceti cu eco? Ce e porcaria aia? Masina e lesinata oricum pana intra turbo. Avem bani sa dam pe o masina noua și ne lovim de 0.5 consum? Evident ca fac referire la tce. Poate pe diesel e altceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google