Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vezi ca era pe aici pe forum cineva care prezenta la o berlina o insonorizare care nu se gaseste la noi [emoji57].

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Comment


    • Exact la ce spune colegul dl_dr25 faceam si eu referire

      Comment


      • Apropos de insonorizare, antfonare etc...

        Spunea cineva că nu prea este mulțumit de aerul condiționat (de cum și cât bagă).
        Nu cumva are legătură cu faptul că acesta se cam pierde din mașină pe ici pe colo?
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • Originally posted by raulz0r View Post
          Dacia este Renault, de acord, dar prin prisma faptului ca impartaseste platforma tehnica si componente, problema mea care o am cu Dacia in general, e dublul standard in procesul de manufacturare la uzina Mioveni, daca cunosti pe cineva la uzina ti-o face mai cu atentie masina, daca nu cunosti si ai ghinion sa dai peste cineva mai plictisit o sa vezi ca e facuta in graba masina la finisaje gen antifonare sau masurarea chederelor.
          Aici vorbesti ca sa te afli in treaba.
          Pe bune?
          Linia este linie.
          Ca daca cunosti un inginer fi sigur ca toti angajatii vor sta cu ochii beliti pe o serie de sasiu ...........dedicata.
          Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

          Comment


          • In fine hai sa o lasam asa, fiecare e liber sa creada ce vrea.

            Comment


            • Subscriu la ce a zis rhydin, cine naiba sta sa urmareasca o masina pe linia de productie? Plus ca nu un om face toata treaba la o masina. Ca sa nu mai vorbim ca ar trebui sa puna materiale in plus , ce se vorbea mai sus de insonorizare.
              la final e si verificata,nu? Sefu, la masina asta am pus izolatie mai multa si geamuri de bemveu ca m-a rugat un prieten, a zis ca da o bere...

              Comment


              • O masina nu, un lot cu o destinatie speciala poate avea niste specificatii in plus, gen insonorizare sau orice altceva.
                Altii platesc sute de mii de euro pe un Lambo asamblat in parte manual, voi va plangeti ca Dacia are multe elemente puse cu manuta lucratorilor ei dedicati meseriei.

                Comment


                • Fiecare operație la Dacia are un anumit timp de execuție, banda merge, nu se pot suprapune operatorii unul peste altul pt a aplica mai mult teroson pt "nepotul".

                  Asta o poți face in service-urile Dacia, după program cu o cunoștință și șpagă.
                  Last edited by alex1ioan; 12 September 2018, 13:14. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • O masina nu, un lot cu o destinatie speciala poate avea niste specificatii in plus
                    Cu asta sunt de acord dar banuiesc ca si pretul e altul.

                    Comment


                    • Originally posted by raulz0r View Post
                      Dacia este Renault, de acord, dar prin prisma faptului ca impartaseste platforma tehnica si componente, problema mea care o am cu Dacia in general, e dublul standard in procesul de manufacturare la uzina Mioveni, daca cunosti pe cineva la uzina ti-o face mai cu atentie masina, daca nu cunosti si ai ghinion sa dai peste cineva mai plictisit o sa vezi ca e facuta in graba masina la finisaje gen antifonare sau masurarea chederelor.
                      Nu exista asa ceva! Sa fim seriosi!

                      Exista loturi speciale care au anumite caracteristici/dotari specifice conform caietului de sarcini din contract (exemple de beneficiari: Politia, pentru Logan, OMV-Petrom, pentru Duster) si exista deasemenea comenzi speciale (exemplu: Duster-ul ROSU pentru fostul presedinte al tarii)

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        O masina nu, un lot cu o destinatie speciala poate avea niste specificatii in plus, gen insonorizare sau orice altceva.
                        Corect, insa colegul sugera o singura masina si aia asa pe ascuns...

                        Comment


                        • Asta cu "se ocupă cineva de mașină pe linia de asamblare" a devenit legendă.

                          Am înțeles că se practica foarte rar pe timpul lui Ceaușescu (deși trebuia să-l crezi pe Dorel pe cuvânt, mai ales că nu aveai încotro, șpaga fiind dată), dar acum... hmm, să fim serioși, suntem în 2018, UE, francezi, chestii socoteli.

                          *totuși, la acea vreme trebuia să stai la rând și nu exista sistemul actual de urmărire a VIN (îi făcea semn cu cheia pe tablă probabil)

                          Scuze de off-topic, dar râd și eu cu / alături de voi.
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • Originally posted by abc View Post
                            Nu exista asa ceva! Sa fim seriosi!

                            Exista loturi speciale care au anumite caracteristici/dotari specifice conform caietului de sarcini din contract (exemple de beneficiari: Politia, pentru Logan, OMV-Petrom, pentru Duster) si exista deasemenea comenzi speciale (exemplu: Duster-ul ROSU pentru fostul presedinte al tarii)
                            Lucrezi în achiziții de o dai cu cs-uri?
                            🤣 🤣
                            Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                            Comment


                            • Originally posted by Fanez View Post
                              Cu asta sunt de acord dar banuiesc ca si pretul e altul.
                              Normal. 70.000 de euro Logan chel cu girofaruri si statie radio pentru militie.

                              Comment


                              • 70.000 erau numai dotarile pentru politie (girofar, statie ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google