Ce Nu Vă Place La Dacia Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cheia este buna/solida, cel putin la masina mea. Am imprumutat-o unui coleg, care a utilizat-o la desurubarea prezoanelor de la un Clio. Fara probleme.
    Singurul incovenient al acestei chei, este ca "manerul" este foarte scurt, iar daca prezonul este strans prea tare, ai nevoie de o teava sau ceva de genul, pentru a putea sa faci parghie calumea.

    Comment


    • Poti,te rog, sa atasezi o poza cu cheia ta?

      Comment


      • Cheia de roți e din tablă ambutisată, iar la versiunile mai noi grosimea peretelui e mai mică decât la versiunile inițiale.

        Îți cauți o cheie la Lidl și scapi de griji, să mai zic că asta trebuia să faci înainte de a te apuca de roți ?
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Mulțumesc pt sfat, mă mir cum au curaj să pună siglă Renault pe așa ceva.

          Comment


          • Salut. Desi pare fragilă cheia de roti este ok. Am folosit -o în primăvară să-mi schimb rotile de iarna cu cele de vara. Vizual este aproape identică cu cheia de la L1 pe care am folosit -o 6 ani cu succes (primăvară și toamna) si este încă buna. Depinde foarte mult cât de tare sunt strânse prezoanele. Eu folosesc greutatea corpului la strângere fără să apăs cu piciorul sau să folosesc vreo prelungire pentru că astfel mai mult ca sigur i s-ar scurta durata de viață.

            Comment


            • Originally posted by alex1ioan View Post
              Poti,te rog, sa atasezi o poza cu cheia ta?
              Iata. Pe o foaie A4, sa se vada proportia.
              Este posibil, daca prezoanele sunt stranse de un "dorel", cu o cheie pneumatica, fara sa tina cont de forta de strangere, sa se rupa capul cheii sau sa se stiftuiasca. Cheia din poze a rezistat - o data
              Attached Files

              Comment


              • Totul este ca atunci când apelați la vreo vulcanizare să atrageti atenția operatorului la ce cuplu strânge prezoanele să le puteți desfileta cu cheia de roti.

                Comment


                • Eu tocmai de aceea inloc de cheie de genul acesta folosesc una dinamometrica. Bratul este relativ lung deci nu am nevoie de prelungitoare.
                  Last edited by 77sky; 18 September 2018, 15:05.
                  Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                  Comment


                  • Ok, mulțumesc mult, e identica panarama, am sa iau și una de rezerva, sa fie

                    Comment


                    • Originally posted by augustus8186 View Post
                      Totul este ca atunci când apelați la vreo vulcanizare să atrageti atenția operatorului la ce cuplu strânge prezoanele să le puteți desfileta cu cheia de roti.
                      Crezi ca aia au auzit de cuplu? Operator )

                      Comment


                      • Ei iti dai seama ca folosesc la fel si la un camion dar si la o masina normala, nu regleaza nimic

                        Comment


                        • O situatie tragic-comica, acum cativa ani buni lucram pe un Boxer, iar micile reparatii la ele se faceau la garajul firmei(ulei,filtre,placute,mecanica la roti etc). Prezoanele se strangeau cu teava bagata pe cheia de roti, dealtfel baiatul era foarte priceput la toate, fara gluma(am ramas amici). Cand am fost trimis la un service mare de roti din Pitesti pt inlocuirea pingelelor cu unele noi de iarna, prezoanele au refuzat cu toate insistentele sa iasa. Mecanicul m-a intrebat la un moment dat, frate cu ce au fost stranse, cu bara de 2 m? Dupa ce i-am confirmat, a gasit solutia
                          Last edited by alex1ioan; 18 September 2018, 11:23.

                          Comment


                          • Stiu ca așa este de aceea trebuie să si fim atenți. Te trezești că faci vreo pana cine știe pe unde si rupi cheia de roți încercând să schimbi roata....

                            Comment


                            • Cunosc cazuri cand au uitat sa puna prezoanele la loc si la un moment dat a luat-o roata inaintea masinii, chestie patita de un coleg de munca.

                              Comment


                              • Da pe lângă asta mai exista si riscul să-ți strice filetul din butuc din grabă pentru că nu au răbdare să infiltreze manual câteva spire până intra bine pe filet si forțează din prima cu pistolul pneumatic până zapaceste filetul si te trezești la următorul schimb dacă ai norocul să nu pierzi roata între timp ca de fapt roata ta a stat în mai puține prezoane decât trebuie. Cunosc mai multe cazuri de acest gen. Așadar mare atenție la ce vulcanizări apelați, viața voastră poate depinde de asta.

                                De când s-a introdus obligativitatea cu anvelopele de iarna in afara de prima dată când trebuie puse pe jante si echilibrate eu unul îmi fac singur schimburile de roti si multi cunoscuți procedează la fel. E drept că e puțin de muncă dar pe lângă avantajul financiar mai este si siguranta lucrului făcut de tine.
                                Last edited by augustus8186; 18 September 2018, 13:26. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google