1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu cred ca dacia a devenit scumpa, si odata cu banii multi si munciti din greu, dati pe masina, au crescut pretentiile... Pe buna dreptate.
    Si cand unii vor intelege ca nu un tempomat sau un hill asist sau un start stop fac din dacie masina, ci o insonorizare buna, siguranta, multe capace care acopera diverse piese, si multe altele, pe care le putea pune dacia in loc de multe prostii inutile... Cum de exemplu au putut sa puna rulmenti molicotati, puteau pune ai alte piese bune... Putea sa iasa o masina simpla si buna, ei o complica, si iese una complicata si slaba...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #62
      Siguranta costa, la primele teste de impact, efectuate in fabrica, Dusterul a obtinut punctaj echivalent 4* EURO NCAP, dar pentru a obtine mai mult de 3* EURO NCAP modelul testat, trebuie sa aiba, ,macar optional sistem de evitare a coleziunii.
      Drept urmare ce crezi ca au facut? au adus si "rezistenta" la impact la echivalentul a 3 stele.

      Comment


      • #63
        mumus Din pacate majoritatea cauta dotari nu fiabilitate care oricum se vede in timp. Dacia costa 7400 euro si are o fiabilitate foarte buna pentru acest pret. Aproape toti platesc mai mult si aleg sa cumpere mai multe dotarii dar fiabilitatea masinii ramane tot de 7400 euro chiar daca costa sa zicem 12.000 euro. Spre exemplu calitatea tablei si a vopselei este identica indiferent de nivelul de echipare, motorizare sau dotari, si este corespunzatoare unei masini de 7400 euro. In plus sunt multe dotari care pe langa pret aduc si probleme (vezi easy-r) dar oamenii desi cunosc situatia totusi cumpara pentru ca isi doresc musai acele dotari iar o alta marca de masina echipata similar nu isi permit financiar.
        Last edited by abc; 12 February 2019, 14:25.

        Comment


        • #64
          Si o masina care in varianta de baza ar costa sa zicem 10.000 euro are aceeasi vopsea si tabla ca la echiparea de varf de 20.000 euro ale aceluiasi model. Chestia asta este valabila la orice marca auto. De asemenea, indiferent de marca, fiabilitatea generala a unei masini scade odata cu cu marirea numarului de optiuni si echipamente. Nimanui nu-i este pus pistolul la cap pentru a achizitiona un model cu o echipare superioara in detrimentul variantei entry-level. Si eu faceam parte din categoria celor care o tineau una si buna ca nu-mi trebuie o masina cu prea mult confort. Consideram ca un motor aspirat de vreo 70-80 de caluti, o vopsea nemetalizata, un aer manual, un radio si proiectoare reprezinta cea mai buna alegere. Strict din punct de vedere financiar asa este, intr-adevar. Am avut totusi posibilitatea de a alege si alte dotari si nu regret nicio secunda alegerile facute. Este adevarat ca pentru o alta marca de masina similara comparabila ca motorizare, spatiu interior si dotari ar fi urcat pretul cu cel putin 3000 euro si asta doar in teorie pentru ca, in practica, de cate ori am facut configurari la alte marci sumele reale erau mult mai mari din simplul motiv ca trebuia ca, pentru o optiune care la Dacia se putea lua separat, la altii era inclusa sau la o motorizare superioara sau atragea dupa ea si obligarea de a alege un pachet mult mai scump. Ba mai mult, cu exceptia lui C-Elysee si a Fabiei, toate masinile la nivelul de echipare de baza erau mai scumpe decat ceea ce am luat. Dar la motorizare comparabila si spatiu interior nu am gasit absolut nici una intr-o plaja de pret apropiata, chiar daca erau variantele de baza.
          Singura bila neagra cu adevarat majora pe care o vad eu la Dacia (in special la Logan) este legata de stelele NCAP. Cred ca actuala platforma si-a atins limitele si nu mai este nimic de imbunatatit la ea. Asteptam Logan/Sandero 3 care va fi pe o platforma noua (chiar daca intr-o varianta tot low-cost) si o sa vedem care vor fi imbunatatirile si mai ales la ce pret.

          Comment


          • #65
            Eu am vrut sa evidentiez ca Dacia este o masina de 8000 de euro pentru faptul ca varianta de baza costa 7400 euro. Nu este o masina de 10-12.000 euro cum spun multi, chiar daca au dat atatia bani pe ea. Inca ceva: tin minte ca pe Logan 1 ph2 exista pe variantele de echipare superioara optiunea airbag-uri laterale fata pentru 200 euro. Erau putini cei care bifau acesta optiune. In schimb majoritatea alegea vopseaua metalizata si platea 300 euro. Si mie mi se pare extrem de importanta siguranta dar nu acest lucru vinde o masina in Romania. Dotarile conteaza. Siguranta este pe locul secund iar poluarea si mai la urma. Doar legislatia Europeana ne face sa cumparam masini mai sigure si mai putin poluante. Daca maine s-ar abroga aceste norme privind siguranta si poluarea majoritatea clientilor ar renunta imediat la ele pentru a plati un pret mai mic. La dotari ar renunta mult, mult mai greu.

            Comment


            • #66
              Daca Dacia nu este o masina de 12.000 euro in varianta de echipare de varf (pentru nivelul ei) in conditiile in care varianta de baza costa 7.400 euro atunci de ce la oricare alta marca nu ar fi valabil acest argument? De ce o masina care la altii costa 12.000 euro in varianta de baza poate fi o masina de 20.000 euro sau mai mult intr-o varianta asa zisa full iar la Dacia nu ? Nu au oare si ceilalti pe modelele din aceeasi clasa platforme tehnice de baza identice, nu este tabla la fel, nu sunt vopsite identic, nu au aceeasi calitate a asamblarii indiferent de pret? Si la ei, ca si la noi, diferenta de pret este data de nivelul de dotari si de confortul oferit. Daca merita sau nu diferenta de pret numai clientul poate decide. Eu zic ca este bine ca si la Dacia putem face alegeri de dotari si confort ceva mai multe si nu ne cantonam doar la nivelul minim. Pe acelasi principiu se poate spune ca orice masina care costa 12.000 euro in varianta de baza este o masina de maxim 13.000 euro, nicidecum de 20.000?
              In rest sunt total de acord cu cele spuse.

              Comment


              • #67
                Si eu sunt de acord cu tine!
                Este valabil pentru orice marca. M-am referit la Dacia pentru ca suntem pe LoganClub.

                Comment


                • #68
                  Vorbiti din masini diferite cand va referiti la valoarea masinii de baza. Gabrieln vorbeste dintr-un Sandero cu 4 stele NCAP. Daca il credem pe oBED, daciotii din fabrica au inmuiat noul Duster ca sa il faca de 3 stele si la protectia pasagerilor. Lucru straniu.

                  Comment


                  • #69
                    Ambele motoare B4D și H4B sunt "echilibrate" problema vibrațiilor e datorată tampoanelor (motor și cutie) de calitate medie (a se vedea reperele montate pe diesel)

                    PS:
                    Airbagurile multe nu însemnă securitate sporită, un bolovan sau un copac căzut îți vor fi fatale indiferent de numărul de airbaguri instalate.
                    În 2013 NCAP avea niște reguli, în 2017 alte reguli.Pe standardul din 2013 Duster ph3 avea 5 stele, a luat doar 3 pentru senzori centuri spate, altfel avea 2,5 stele.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Airbagurile multe nu însemnă securitate sporită, un bolovan sau un copac căzut îți vor fi fatale indiferent de numărul de airbaguri instalate.
                      Corect! (cum dealtfel ma asteptam de la t0rquemada) In primul rand conteaza rezistenta caroserie, apoi modul in care aceasta se deformeaza si mentine "intact" spatiul destinat pasagerilor. Ulterior conteaza airbag-urile. Nu in ultimul rand amintesc un lucru mai putin mediatizat: "conteaza marimea". Masinile cu dimensiuni mari sunt avantajate in "confruntarile directe" cu masinile de clasa mica dar si atunci cand ies in decor. Nu degeaba americanii conduc masinile pe care le conduc. Noi europenii suntem mai zgarciti (ca mentalitate). Abia in ultimii ani ne-am orientat cat de cat spre suv-uri dar continuam sa cumparam la greu compacte in doua volume.

                      Comment


                      • #71
                        Europenii au legi mai aspre in privința mașinilor mari cu motoare imense. Americanii au alte legi+combustibil mult mai ieftin.

                        Comment


                        • #72
                          Ma scuzati dar Duster nu a impresionat in 2011.
                          Cu asa ceva nu lua 5 stele la protectia mecanica.
                          duster2011.png

                          Comment


                          • #73
                            abc te inseli. In cazul accidentelor de circulatie conteaza mai putin marimea ci modul in care a fost proiectata si construita masina - zone de deformare, oteluri cu proprietati diferite, etc. Si conteaza foarte mult airbagurile.
                            Ia uite aici masina buna vs masina mare dar multa si degeaba: https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgio
                            Which is better - a 5 star EuroNCAP supermini or a big old estate from a car maker reputed to have extremely safe cars? 5th Gear finds out...

                            Scuze de off topic, se pare ca nu sunt prea multe probleme cu mototul de 1.0

                            Comment


                            • #74
                              Imi cer scuze ca sar peste postarile despre preturi, stele NCAP etc., insa vreau sa revin un pic asupra problemei cu acea vibratie, zgomot, huruit din zona motorului. Ieri am fost cu masina la reprezentanta sa vedem de la ce este acel huruit la turatii cuprinse intre 1000 - 1200 rtm. Ii explic mecanicului problema mea, imi spune "asa o fi cum spuneti dvs", ridica capota, nimic ciudat, eu fiind la volan accelerez usor ca sa ajunga in acel interval, nimic, urmeaza discutia:

                              - Asa se aude un motor in 3 cilindri, e un pic mai zgomotos...

                              - Asta stiu si eu, dar daca la dvs. nu s-a auzit nimic(la motor) urcati in masina sa vedeti cum se aude si de aici

                              Urca si accelerez iar usor si incepe huruitul respectiv, stam aprox. 10 sec si zice:

                              - Da hai ca m-am procopsit cu o problema care o sa-mi ia ceva timp sa-mi dau seama ce e, insa de la motor nu e, se aude ceva intre bord si motor.

                              Merg in sala de asteptare si dupa vreo 20 min revine la mine si imi spune sa duc masina saptamana viitoare, m-a programat la prima ora, ca sa nu fie foarte multa galagie in service si sa se uite la ea si seful lui(banuiesc ca dir. general service sau cum s-o numi, cel care s-a uitat la ea avea pe ecuson dir. adjunct service).

                              In concluzie mai asteptam, cum a spus si el "este o chichita care o sa ne dea un pic batai de cap pana o descoperim". Oricum masina era programata saptamana viitoare si pentru o inlocuire de bara spate si revopsire de aripa fiinda m-a "harjait" unul usor, o sa stea la ei vreo 4 - 5 zile si sper sa-si dea seama de belea.
                              V E S

                              Comment


                              • #75
                                De curiozitate, ce ulei folosesti in motor? Mie mi-au pus un ELF 700 ST 10W 40 la ultima revizie si motorul vibra mai tare decat cu Dacia Oil 5W30, atat la cald cat si la rece. Efectiv suna ca la 1100rpm in permanenta, deci diferentele au fost majore. L-am schimbat dupa doua zile cu ELF 900 SXR 5W30 si totul a revenit la normal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google