1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Catalin12345 View Post
    Asa este, la 65-70 la ora parca se simte mai bine in treapta 4, insa la mers constant in localitati i.am dat a 5a pentu ca, de la 55 km/h imi recomanda sa dau treapata sulerioara. La 60 la ora are 2000 rpm si m.am gandit ca nu e nicio problema sa merg peste 2000 rpm.
    Nu am nici o eroare in bord. La vechiul 1.2 16v nu avea nimic la stlul asta de mers. Oricum daca mai face figura, merge la doctor.
    Daca cineva a intampinat problema sa-mi zica ai mie.
    La multi ani romani!
    Nu este nici o problema sa mergi constant cu 2000 rpm. Motorul nu ar trebui sa dea nici un simptom ca nu s-ar "simti bine". Faptul ca e puturos daca vei calca acceleratia la podea, e alta treaba. In acest caz se recomanda treapta a IV-a pana spre 3500 rpm si apoi sa schimbi a V-a. Cauta testul facut de cei de la turatii.ro pe youtube si vei vedea ca si Sandero-ul testat de ei cu acest motor avea o usoara intrerupere la un moment dat.

    Comment


    • #47
      Cu toate că voi vorbi despre o cu totul altă mașină si altă motorizare, tot benzină, întâmpinam aleatoriu această problemă. S-a rezolvat prin schimbarea bobinei și la scurt timp și a bujiilor deci probabil că simptomul este legat de aprindere.

      Comment


      • #48
        Am fost azi la Meridian si mi-au zis ca o sa-mi schimbe calculatorul de injectie. Revin cu detalii dupa schimbare.

        Comment


        • #49
          Dupa aproape o luna de asteptare, azi mi-au schimbat calculatorul. Am facut 50 km asa de proba si masina merge bine. Sper sa nu mai apara problema.

          Comment


          • #50
            Salut. Si eu intampin aceeasi problema la un logan din 2018, de aprox. 1 luna cand o pornesc dimineata zici ca e un mic tractoras. La 1100 turatii apare vibratia/bataia,am dus-o la reprezentanta fara programare, am lasat-o acolo, dupa vreo 3 ore m-am intors si am luat-o, mi-au zis ca asa face motorul fiindca nu e echilibrat, ca cel in 4 cand 2 urca, 2 coboara. M-am programat saptamana asta iar si o sa raman si eu sa vad exact ce-i face si revin. Mentionez ca pe sub masina am verificat si nu troncane nimic. Revin
            V E S

            Comment


            • #51
              Salutare!! O problema oarecum asemanatoare am si eu la un Sandero cu motorizare 1.0 sce. La viteza redusa, de exemplu cand opresc la un semafor sau trecere de pietoni, se aude o bataie ritmica, parca ceva atinge caroseria. Am reglat capota, care avea un mic joc, i-am pus inclusiv tampoane noi, degeaba. Am miscat evacuarea sperand ca de acolo este problema, nimic.
              Este destul de enervant pentru ca practic se aude ca un clantanit, cum pui piciorul pe frana in coloana la semafor incepe si bate ca si cum ar atinge evacuarea caroseria. Daca acelerez cu ea scoasa din viteza nu se aude nimic, totul este ok. Doar cand ma deplasez viteza mica si incetinesc prin franare.

              Comment


              • #52
                Revin cu o informatie, care din pacate pentru mine nu este prea placuta, cred ca nici pentru cei care intampina aceasta problema a huruitului din zona motorului,asadar un inginer de la Dacia mi-a spus ca are in teste 2 Dacia Logan motorizare 1.0 care au acest huruit si nu reuseste sa elucideze acest mister, al huruitului, nu provine nici de la capota, nici de la capacul filtrului de aer, nici de la acele scuturi de aluminiu de la evacuare, nici macar de la tampoanele motorului, pe care le-a schimbat, degeaba, acel huruit nu dispare. A spus ca incearca sa gaseasca o solutie dar tare ii este teama ca cei de la Fabrica or sa spuna ca nu avem ce face asa se comporta motorul de 1.0 in 3 cilindrii din prisma faptului ca nu este foarte bine echilibrat.
                Pe mine unul nu ma incanta deloc acest raspuns fiindca mai nou conduc un mini tractoras si nu un logan, e adevarat ca unii spun cat ai dat pe el atata face insa eu, ca un fost propietar de logan 1.4 an 2005, vin si spun ca trebuie sa existe o solutie, macar de a mai atenua acel huruit. Miercuri sunt iar programat la service sa vedem ce mai zic de data asta fiindca sunetul s-a intensificat, am vorbit si cu cei de la vocea clientului Dacia si au spus ca fac tot posibilul sa remedieza aceasta problema.
                Va tin la curent
                V E S

                Comment


                • #53
                  Un prieten a fost acum 6 luni la toti cei 3 dealeri din Brasov cu acest zgomot, nici unu nu a gasit nimic in neregula.

                  Comment


                  • #54
                    NICIODATA nu o sa gaseasca ceva gresit. din pacate sunteti in clubul celor care au luat teapa cu Logan 1.0 Sce. O masina de rahat. NU merita nici macar 100 de euro. O sa fie o lupta cu morile de vant pe timpul si banii vostri. Pe cei de la Dacia ii doare la basca.

                    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                    Comment


                    • #55
                      eu unu decamdata sunt multumit. nu mi se pare ca am luat teapa , nu aveam asteptari prea mari, poate deaia ))....

                      Comment


                      • #56
                        din pacate sunteti in clubul celor care au luat teapa cu Logan 1.0 Sce.
                        Dupa masina din semnatura ta esti posesor de 1.0 Sce. Deci poti inlocui cuvantul ''sunteti'' din exprimarea de mai sus cu ''SUNTEM''
                        Totusi (neurmarind istoricul postarilor tale despre masina) , ce te deranjeaza asa de mult la aceasta masiana?Ai avut probleme tehnice mari cu ea ?

                        Comment


                        • #57
                          La mine nici un client nu s-a plins de vibratii zgomote etc. Sa zica mersi ca-l duc unde are treaba pe citiva lei si n-ul ploua in cap

                          Comment


                          • #58
                            hahahaha. o sa pun pe youtube cand ajung acasa si va dau link sa auziti tractorul la 1200 turatii pe minut. Dar george.... asta atitutine .... sa fie multumiti ca nu ploua inauntru. ))))))))))))))) prietene asta e o atitudine patetica si fara bun simt. In caz ca nu stii (poate in lumea ta paralela masinile se primesc cadou) noi toti am platit macar 9000 euro pe "joarsa" asta de masina. Daca as fi primit-o cadou mi-as fi vazut de treaba .. dar asa.....

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • #59
                              Din pacate nu stim decat sa radem unii de altii, ba ca ala conduce un cotet de logan, ba ca ala si-a luat dacie o marca de rahat si tot asa. Nu toti ne permitem sa conducem marci de renume, poate pe multe nici n-am fi in stare sa le conducem in siguranta la ce drumuri avem si cat de puternice sunt, dar nu, e mai usor sa razi decat sa incerci sa ajuti/rezolvi ceva in viata asta si sa incerci sa lasi lumea mai buna decat ai gasit-o. Poate ca loganul e o masina de rahat, insa eu ma bucur ca pot conduce ce-mi permit.
                              V E S

                              Comment


                              • #60
                                Eu am deținut un Opel și am fost membru unui forum dedicat (Românesc forumul) și acolo nimeni nu a criticat pe nimeni si nici nu au luat în deradere marca . Fiecare și-a expus problemele și a primit răspuns de la cei ce au rezolvat problema sau de la moderatori care erau mai experimentați (mecanici,electricieni etc). Nu știu de ce deținătorii mărcii Dacia critica tot și pe oricine în loc să ajute pe cei aflați în dificultate. Fiți mai buni unii cu alții și cu mașinile voastre.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google