care din ele? ASV? sicaro sau euromotor?
1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers
Collapse
X
-
Salutare,
Am fost programat azi la service, s-a inlocuit tampon motor. zgomotul a disparut. a ramas doar vibrarea motorului specifica motoarelor in 3 cilindri.
In sfarsit s-a rezolvat problema...
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
- Likes 2
Comment
-
Salutare,
Am fost programat azi la service, s-a inlocuit tampon motor. zgomotul a disparut. a ramas doar vibrarea motorului specifica motoarelor in 3 cilindri.
In sfarsit s-a rezolvat problema...
O poza cu tamponul ar fi utila (acelasi model sau alta varianta ?)
Comment
-
Am experimentat si eu de vreo doua ori fenomenul de batai la turatii de cca 1100-1200 rpm. Dar era la ralanti, la rece, cand s-a intamplat sa stea turatia mai mult timp in jurul acestei valori. Se simtea evident din dreapta, vedeam si oglinda laterala tremurand.
Fiind avizat asupra acestui comportament, ulterior am evitat sa las motorul sa functioneze acolo. Am accelerat putin sau am pornit la drum.
Voi sesizati bataile in mers ? Si cat de puternic ? Cele despre care spun eu nu erau la un nivel foarte ridicat, cam ca un diesel mai mare si mai uzat la ralanti.
Originally posted by Vess View PostSincer imi pare ca este putin diferit de cel din fabrica, imi pare rau ca nu i-am facut poza
- Likes 1
Comment
-
Si eu sesizez o trepidatie accentuată provenind din partea dreapta dimineața la rece la turatia de relanti si probabil este aceeasi cauza adica suportul motor. Nu i-am dat mare importanță pana acum vazand că se discută pe aceasta temă. In rest in mers este ok nu se aude nimic si nici in stationare cu motorul pornit daca este cald. Urmaresc în continuare sa vad evolutia si daca nu se agraveaza pana la următoarea revizie.
Comment
-
In mers, întradevăr, nu se aude, dar pe la semafoare, pe liber, nu mereu, o mai ia "boalele", totul e sa fie liniște în habitaclu. Zgomotul se aude doar in interior, daca ieși , dispare misterios, revii, revine și el . Ceea ce pare curios este, că acea carcasa a suportului, fata de vechiul 1.4, e din plastic, poate influențează și asta, chiar daca motorul e mai ușurel cu 20 kg.
Am să monitorizez problema și dacă zgomotul devine permanent, am să merg la garanție.
Asteptam poza cu noul tampon sa putem compara .Last edited by alex1ioan; 23 March 2019, 17:58.
Comment
-
Asa este, si la a mea zgomotul se aude numai din interior. Desi se aude destul de incet acest zgomot, imperceptibil pentru unii, eu am fost cu ea la garantie si mi-au zis ca '' e un zgomot tehnologic normal, deoarece dezechilibrul motorului este cel mai accentuat pe la 1100 rpm''. Cel mai tare se aude cand e motorul rece, la prima cheie, in rest nu sunt alte zgomote.
Comment
-
Azi am fost din nou in service (a treia oara) cu bataia/vibratia pe care nu o pot localiza si impicit elimina. La mine cel mai bine se aude cand motorul este rece si se manifesta cand ma apropii de un semafor, trecere pietoni sau pur si simplu ma depasez in coloana si incetinesc apasand usor frana. Au schimbat tampoanele de la capota plus bileta motor-caroserie, au luat la mana evacuarea - este OK
Asa ceva nu am mai intalnit pana acum, din interior se aude clar si tare de afara nimic, doar putin daca misti masina si 20 cm daca ai miscat-o si apesi frana incepe sa bata am incercat si cu frana de mana si face la fel.
Am pus-o pe canal cu seful de service in masina si trei mecanici in canal si am miscat-o inainte si inapoi jumatate de ora pana am renuntat eu.
Din interior se aude de afara nimic,
Comment
-
Am spus-o din primele zile de la achiziție și o susțin în continuare; bataia/vibrația e localizata in dreapta, la piciorul stâng al pasagerului, in dreptul filtrului de habitaclu. Se poate pune mana pe porțiunea aceea de tunel și veți simți din plin bataia.
Părerea mea,personala, este, că acolo, in bord ceva intra in rezonanță (nu mereu), conducte AC, componente ale climatizării, Dumnezeu știe ce!
Comment
Comment