Salut, astept noul Logan vopsit albastru nemetalizat. Am inteles ca in cartea masinii ar scrie ca nu e recomandat de dat cu ceara in timp ce pe piata exista ceara pentru vopsea nemetalizata (Turtle Wax). Stie cineva care e varianta corecta. Intrebare ar fi adresata celor care chiar se pricep. Merci
Ceara Pentru Albastru Nemetalizat - Pareri In Cunostinta De Cauza.
Collapse
X
-
-
Eu am Alb Glacier nemetalizat, masina este un L1 ph2 , banuiesc ca este aceeasi vopsea nemetalizata doar ca difera culoarea pentru L2 pe divizia de culori nemetalizate, am folosit ceara de ani buni pe ea , vopseaua arata superb .
Ceara intotdeauna va face bine pentru orice tip de vopsea auto , ciudat cum s-a ajuns la concluzia ca poate face rau !Last edited by prometheus; 29 May 2018, 17:49.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
+1 ( dau cu ceara o data pe an -stiu cam rar, dar fata de cei care nu dau deloc tot e ceva - prin toamana si fuge apa ca de gasca).ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
Am inteles ca unele sortimente de ceara sunt mai abrazive decat altele. Cele mai abrazive ar matui prin aplicari repetate vopseaua nemetalizata. Situatia ar fi diferita la vopseaua metalizata.
Nu stiu cat conteza culoarea vopselei nemetalizate in privinta asta. Unii colegi spuneau ca la culoarea rosie nemetalizata s-ar lua culoarea mai repede pe laveta. La alb nemetalizat nu apare problema asta din cate am observat.Last edited by NEL; 30 May 2018, 08:35.
Comment
-
Trebuie sa stii cum sa aplici acea ceara.
1. Speli masina foarte bine (nu 2 minute la jet ci spalata de 2-3 ori cu spuma activa si clatita tot de atatea ori)
2. Decontaminezi vopseaua (cu argila , clay mai multe detalii gasesti cu google)
3. Se face polish daca este nevoie , daca nu se trece la ceruit.
Nu te apuci sa dai cu ceara cat vopseaua este contaminata , ai facut o mizerie pentru ca ceara va elibera acele particule si-ti matuieste vopseaua in procesul de aplicare.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
3. Se face polish daca este nevoie , daca nu se trece la ceruit.
Oricum o masina cu vopsea subtire nu trebuie sa vada polish decat inainte ca masina sa se vanda, ca sa pacalim un fraier sa o ia.
Comment
-
prometheus: m-as ride tare la faza cu "decontaminarea"; mai degraba "degresare". si pe asta o faci ori cu un D-509 aplicat "sauvage" ori cu un alcool destul de slab (si la fel de slab apasat) incit sa nu-ti matuiasca vopseaua din start.
despre restul, catalonia a zis cam cit era de zis.
Comment
-
Domne eu am tot Logan ,trag concluzia ca are cam aceeasi vopsea de "2lei" ca la L2 si uite c-am decontaminat-o fara probleme, oricum la mine nici nu prea am avut mult de lucru la acest capitol . Daca tu vrei sa folosesti diluant , e fix alegerea ta ,insa nu cred ca-i optiunea ideala.
Ideea este sa inlaturi acei contaminanti fara sa distrugi ultimul strat de vopsea , sau sa-l afectezi cat mai putin posibil , decontaminarea asta face , este perfecta pentru asa ceva. Cautati pe net , gasiti o tona de material didactic legat de aceasta tema .Ceara se aplica in ultima faza , este buna deoarece creaza un strat protector care impiedica contaminarea cu tot felul de impuritati pe o perioada mai indelungata , rezista mai bine la murdarie vopseaua , este protejata substantial de razele soarelui etc , sunt numai beneficii nu dezavantaje , totul este sa respecti anumiti pasi.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment