Si eu intentionez sa-mi iau rulota, cu 1.5 dci. Cred ca duce leger o rulota iar ambreiajul nu cred ca are prea mult de suferit avand in vedere ca nu pleci poate decat maxim 2.000 - 3.000 de km cu ea dupa tine si asta timp de 2-3 saptamani poate.
Logan Mcv 0.9tce Si Rulota
Collapse
X
-
Originally posted by sebibv View PostȘi eu sunt mândru de masina mea dar haideți sa fim realisti...
Tu zici ca nu e ok, iar eu zic ca e ok. Care are dreptate?
Inteleg ca e un forum si lumea mai tasteaza sa isi spuna parerea dar in cazul asta nu ma/ne ajuta decat exemple concrete
Comment
-
E mai mult decat ok. Am vazut in anii 80 rulote trase de trabanturi si wartburguri, nu mai zic de dacii 1300. Nu aveai loc la mare de polonezi care trageau "cotinete" dupa ei.
0.9-le zboara cu ele-n spate."ana pauker si cu dej au bagat spaima-n burgheji".
Comment
-
Sunt conditii total diferite de functionare recte cu atelaj agatat sau fara. Aici era in discutie fix despre comportamentul cu atelaju' atarnat deci n-are relevanta ca ai 250k sau 1 mil de km cu masina de cele mai multe ori cu un singur ocupant si fara bagaje, banuiesc bine, @stoicanu ?Last edited by maddogg; 17 August 2018, 14:05.
Comment
-
Daca sti sa conduci o masina asa cum trebuie nu ai probleme
Daca dai plecari cu demaraj de pe loc soliciti mai mult ambreiajul decat daca ai o plecare lina cu o remorca- rulota in spate
Plus de asta tr1 este destul de scurta pentru a ajuta la plecarea de pe loc cu atelajul in spate , practic asta omoara cel mai mult transmisia
Am atasat si poza din talon in care arata clar cat ai voie din punct de vedere tehnic
Practic poti pune si mai multsigpic
Comment
-
Masa aceea maxima tehnica de 2310 kg poate se refera atunci cand se tracteaza un alt Logan cu o sufa , asta insemna ca cel ce este tractat are sistemul lui propriu de franare + directie.
Daca in manualul de intretinere nu se specifica foarte clar ce anume se poate tracta ce are masa mai mare de 4-500 kg eu nu as risca sa conectez de Logan o rulota , mai ales la asta micu de 0.9 TCE cu tot cuplul lui la turatii joase .
Am la bloc un vecin cu rulota DAR are un VW de 2.0 TDI !! si el se cam plangea putin mai ales cand este si incarcat cu de toate cu tot cu rulota , despre ce vorbim aici ?Last edited by prometheus; 17 August 2018, 15:18.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Teoria e fantastica, suna bine dar practica e dureroasa.
In concluzie, ambreiajul masinii asteia nu e destinat tractarii nici macar unui carucior de butelii, daramite o rulota incarcata cu cele necesare unui sejur, pe langa care se adauga si ocupantii masinii ca doar nu pleci de unu singur cu rulota dupa tine, plus toate acareturile.
Asta daca tii la masina, daca nu, poti incerca sa agati si un vagon dupa ea, nu te opreste nimeni..poate legislatia.
Un minim 2.0 ca cilindree ar fi indicat pentru rulota, e parerea mea, chestia cu plecari line de pe loc poate e un sfat bun celor care au carnetul de putin timp, problema e ca acel cuplu la turatii mici pentru 0.9 e numai pe hartie, sub 2000rpm e moarta si asta fara atelaje dupa ea, ea trebuie turata pe la un 2000-2500 pentru o plecare decenta.
Nici nu vreau sa-mi inchipui cum face cu o rulota ticista cu de toate, in panta, plecare de pe loc.
Oricum ar fi indicat sa-si dea cu parerea cei ce au incercat experienta asta, noi ceilalti care mergem pe la ses fara atelaj putem face doar supozitii, nu e relevant.
Comment
Comment