Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Gil26 View Post
    Actualizarea software injectie ai cerut-o sau ai fost instiintat de Dacia? Apreciez raspunsul pentru ca avem masinile cam din aceeasi perioada si motorizare (singura diferenta ar fi MCV si Sandero)
    Eu am cerut-o acum dar am inteles ca o fac ei la toate modele ce intra in service pe garantie. Dupa ce am luat masina am iesit la un test drive in afara orasului. N-am simtit nimic schimbat in rau.

    Si eu sunt OK cu cei din service dar au spus ca daca nu primesc de la Dacia nu pot face nici un update. Sincer nici nu stiu daca chiar doresc sa il fac. Deocamdata nu am probleme.
    Daca VINul nu este planificat pentru update nu il fac. Al meu se pare ca a fost.

    S&S il dezactivez la pornire, ECO e dezactivat.
    Si eu. Dar nu chiar tot timpul. De regula dimineata la rece il dezactivez. In rest cam merg cu el. Vedem ce se intampla mai departe, daca-si revine desi ma indoiesc. Oricum trepidatiile au ramas pentru ca la revenire din test driveul personal am intrat in oras si am prins o coada mare la intrare si dupa cateva minute de mers bara la bara a inceput sa faca.

    Eu am folosit ECO la inceput, vreo 1000km cred. De atunci e tot oprit. Nu se impaca bine cu piciorul meu :-)

    Oricum cred ca este relativ referitor la garantie (asa cum ai spus si mai jos).
    Pentru problemele semnalate nu aveau de ce sa comenteze ca au gasit multiplexorul. Am si iluminatul permanent in TdB activ si MediaNav-ul cu tema de Renault. Nu au avut nimic de comentat vizavi la acestea. Cum ziceam, inca :-)
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #32
      Salutare,

      Am o dacia sandero stepway 2, ts4 diesel. Recent a inceput sa scoata un sunet dubios, dupa cam 10 minute de mers (presupun ca dupa ce se incalzeste bine motorul), si doar in treapta I si doar cand e frana calcata.

      Se intampla la fel si la voi cei care aveti trepidatii? Am uplodat un clip pe youtube:

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


      Comment


      • #33
        Cand face asa, turometrul oscileaza? Opreste toti consumatorii de curent, in special aerul. Vezi daca mai face.

        Comment


        • #34
          La mine nu, se aude la o anumita turatie un ***** de plastic pe undeva ca scartie dar in rest nu face. Si mai am un greier la tetiera pasagerului dreapta aparent, tacane continuu

          Comment


          • #35
            Legat de zgomot, vezi sa nu fie centura pasagerului de vina. Si la mine facea la fel pana am descoperit ca daca nu am pasager in dreapta si centura este rasucita, loveste sistemul ei de prindere in plasticul cu care este acoperit stalpul.

            Comment


            • #36
              Haideti sa nu poluam threadul acesta. Aveti Probleme Tehnice dedicat pentru astfel de probleme.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Silviu View Post
                Dezactivare SS.
                SS nu pare sa insemne Stop&Start deoarece astazi a intrat, pe la pranz cand era mai cald afara. Cred ca au fost modificati parametrii S&S deoarece nu se mai activeaza asa des; as spune ca se activeaza destul de rar acum. Poate sa fie de la updateul de soft sau de la "procedura tehnica" pentru Easy-R (a doua varianta imi pare improbabila).

                Easy-R se comporta ceva mai bine dar trepidatii tot apar. Nu asa urate ca inainte ce e drept.


                Am cerut o nota de constatare cu ce s-a facut la masina dar am fost refuzat politicos. Urmeaza o cerere inscris catre service si apoi catre Dacia.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #38
                  Nu se mai activeaza asa des deoarece este rece afara, daca motorul nu are temperatura necesara nu se activeaza S&S.
                  Lucru vazut la CV manuala.
                  Zicea un coleg conditiile de functionare.

                  Comment


                  • #39
                    Motorul atinge temperatura de regim optim in functionare in cateva minute , indifferent de temperatura de afara , cald sau rece. S&S-ul tine cont de temperatura lichidului de racire ( cca. 95-98 grade) . Intrarea acestuia este dictata de calculator dupa analizarea mai multor factori.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc Silviu pentru raspunsul detaliat. Am dorit sa inteleg si eu in ce consta updateul asta de soft. Din ce ai relatat se pare ca si TS4 o ia pe urma JS3.
                      Pana acum (aprox 22 000 km) nu am problema asta. Dar ma pune pe ganduri.
                      Pacat ca cei de la Dacia sunt asa "secretosi". Daca ar fi mai transparenti si mai deschisi probabil ca ar putea avea si ceva feedbackuri utile de la unii posesori de masini.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by nelu_242000 View Post
                        Nu se mai activeaza asa des deoarece este rece afara, daca motorul nu are temperatura necesara nu se activeaza S&S.
                        Evident doar ca nu s-a schimbat drastic temperatura dupa ce am dus-o in service.

                        La 17:00 am luat masina, am iesit cu ea 30 min la un drum in afara orasului in care am tinut-o in cateva reprize 80-120 (pe un drum cu 2 benzi pe sens) ca eram curios daca se simte vreo diferenta de la modificarea de software. Apoi am revenit in oras si am prins vreo 20-30 min. de coloana. Mers bara la bara + portiuni mai lejere. Nu s-a activat deloc S&S. Motorul era cald deja. Am si incercat metoda de activare fortata: frana de mana trasa si trecut in N levierul si nimic.

                        Chiar se activeaza mai rar S&S. De ce nu stiu. Acum mi-e ciuda ca nu am fotocopiat cu telefonul acele hartii. Dar voi urma demersurile legale de cerere de informatii: in definitiv masina este a mea si orice operatiune asupra ei trebuie sa-mi fie adusa la cunostinta.

                        Gil26, da si TS4 are probleme doar ca simptomele sunt complet diferite fata de JS3: doar la cald + cand accelerezi (in crawl nu face deloc; daca accelerezi atunci incepe) :-)
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #42
                          Eu nu am fost în service cu ea si la fel nu se mai activeaza asa des nici la mine. Chiar vorbeam cu pasagerii din masina despre acest lucru.
                          CV manuala .

                          Comment


                          • #43
                            nelu_242000 depinde cum percepem notiunea de des. La mine intra mai rar si se pare ca sub temperaturi de 5 grade nu mai intra deloc S&S cu motorul cald si tot ce doresti. Am stat azi dimineata in trafic vreo 50 minute, erau 5 grade afara si nu a intrat deloc, nici fortat nici normal. In fine.

                            Cutia se comporta bine in trafic, bara la bara. Sa vedem pentru cat timp.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #44
                              La 5 grade afara, bănuiesc ca erai în treapta 2 sau chiar 3 la aer cald.
                              Baga rece, sa vezi cum se oprește .

                              Comment


                              • #45
                                Am A/C automat iar in 50 de minute temperatura din habitaclu era deja la 22 de grade. Sa stii ca daca nu ai dreptate tot timpul nu se intampla nimic spectaculos ....
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google