Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Apropos de blocul de lumini... Cu motorul oprit "frecati" maneta blocului de lumini in toate pozitiile , inainte si inapoi cu viteza mai mare , cu viteza mai mica . Dupa ce va plictisiti sau va doare mana va opriti , va odihniti , apoi puneti contactul si o luati de la inceput . De data acesta cu blocul sub tensiune. Ce se intampla ? Se " perleaza " contactele fiindca sunt ieftine , fara "platini". Prin aceasta manevra se mai curata putin contactele si pentru o bucata de timp ajuta .

    Comment


    • #92
      Originally posted by JohnnDoe View Post
      De câteva săptămâni, la plecarea în treapta 1 au apărut vibrații moderate și la cutia mașinii pe care o dețin, după ce funcționează cel puțin jumătate de oră. Știam de problemele pe care le au cei cu JS3 dar speram că poate mă vor ocoli, având TS4. In plus, de anul trecut de când au intervenit temperaturile scăzute, a apărut și un zgomot suspect la pornire. Mai ciudat e că nu se manifestă tot timpul, uneori nu se manifestă mai multe zile consecutive.
      Motor cu un an vechime, zgomot inexplicabil aparut odată cu temperaturile scăzute de afara.
      Problema 1 - asa face si la mine, cum se încălzește apar vibratiile....enervante. daca la JS3 inteleg ca se manifesta cand motorul este rece la TS4 apar dupa ce se incalzeste motorul. Nu stiu ce a mai rezolvat Silviu cu ei...

      Problema 2 - exact aceleasi simtome si la mine si la alti cel putin 3 posesori de diesel (nu neaparat cu TS4). Am postat si eu un filmulet, asa imi facea si mie anul trecut la pornirea la rece / in conditii de umezeală. Rezolvarea e simpla, dezactiveaza din buton AC-ul cand e frig, e bun si pentru economie. Oricum si daca o lasi la ei nu se va manifesta defectul pentru a putea vedea iar daca trimiti filmarea este egal cu 0, pentru a fi luata in considerare trebuie facuta de catre un mecanic din cadrul Dacia, am incercat eu si degeaba.

      Comment


      • #93
        La problema 2 - eu cred ca este de la ventilatorul de aer habitaclu. Când va cârâie opriți aerul în mașină sa vedeți dacă se oprește . La mine s-a oprit imediat.

        Comment


        • #94
          Da, asta am zis si eu, sa opreasca aerul. Insa nu caraie aeroterma ci mai degraba se aude ca un releu care nu cupleaza bine la inceput si apoi un scartait ingrozitor de curea, cea de accesorii cred. Daca e oprit aerul din buton nu se manifesta zgomotul. Oricum acesta se aude doar daca e frig si umezeala si e pornit aerul si doar pentru maxim 30 secunde si clar nu se va auzi daca mașina este in curte la reprezentanta Dacia.
          Partea buna pentru cei de la Dacia este ca mai am doar un an de garantie si daca va pica ceva o va face dupa aceasta perioada.

          Comment


          • #95
            Apropo, ce relee sunt prin bord și ticăie când e caldura la maxim data la pornirea la rece? Sa fie cel de la caloriferul electric?

            Comment


            • #96
              Originally posted by Gaby20045 View Post
              Nu stiu ce a mai rezolvat Silviu cu ei...
              Urmeaza un schimb de kit, cel mai probabil. Au reaparut trepidatiile dupa "resetarea" cutiei. Astept sa se incalzeasca mai bine afara si ma duc la ei ptr constatare.

              La mine se poate reproduce usor: dupa ce se incalzeste motorul fac cateva reprize cu schimb in 3500 (3-4, sa zicem simulare de niste depasiri in exterior) si apoi pot merge linistit bara la bara si la fiecare plecare de pe loc cu accelerare trepideaza (in crawl nu face ambsolut nimic).

              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #97
                Originally posted by nelu_242000 View Post
                Apropo, ce relee sunt prin bord și ticăie când e caldura la maxim data la pornirea la rece? Sa fie cel de la caloriferul electric?
                Da, e releul de la radiatorul electric (exprem de enervant ticaitul, cel putin pentru mine, deoarece se aude destul de pronuntat).
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Gaby20045 View Post

                  ...

                  Problema 2 - exact aceleasi simtome si la mine si la alti cel putin 3 posesori de diesel (nu neaparat cu TS4). Am postat si eu un filmulet, asa imi facea si mie anul trecut la pornirea la rece / in conditii de umezeală. Rezolvarea e simpla, dezactiveaza din buton AC-ul cand e frig, e bun si pentru economie. Oricum si daca o lasi la ei nu se va manifesta defectul pentru a putea vedea iar daca trimiti filmarea este egal cu 0, pentru a fi luata in considerare trebuie facuta de catre un mecanic din cadrul Dacia, am incercat eu si degeaba.
                  De când s-a încălzit afară n-am mai auzit zgomotul și n-am avut cum să fac testul cu AC-ul. Însă trepidațiile din treapta întâi devin pe zi ce trece mai enervante.

                  Comment


                  • #99
                    Ma apropii de 37.000 km si deja sunt putin iritat. Ma intreb cat cat o mai duce ambreiajul...deja vibratiile la plecarea de pe loc si la tr 2 sunt mult prea enervante. Cred ca o trecere pe la service este necesara cat de curand. Care ati mai trecut pe la service din cei cu TS4? Silviu inteleg ca a facut deja un reset si a fost cineva care era programat pentru schimb de ambreiaj... altcineva pe lista?

                    Comment


                    • Eu am scris si pe topic, am schimbat ambreiaj la 16k.

                      Comment


                      • Eu am fost astazi la revizia de 2 ani si au constatat din nou problema de la cutie. Au facut din nou raport catre Dacia si pe saptamana viitoare luni o sa primesc un raspuns. Din ce mi-au zis o sa fie vorba de inlocuire cutie de viteze, ca sa ii citez. Dar cred ca s-au exprimat gresit. Probabil o sa fie si la mine un schimb de ambreiaj.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Cit au costat probleme astea ? Doar 500 euro ?... ieftin asa bataie de cap !

                          Comment


                          • Nu costa nimic, inca, dat fiind ca masina este in garantie.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Omul se refera la pretul cutiei easy-r. Da am dat 500 de euro si am obtinut suspans, emotii, adrenalina, chestii care te tin in viata si te mentin tanar :-)). Mulțumiri celor de la Dacia ca vand produse bine puse la punct.

                              Comment


                              • Silviu pot sa iti adresez o intrebare pe privat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google