Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by C.Mike View Post
    Omul se refera la pretul cutiei easy-r.
    Am inteles ce a vrut sa zica.

    Eu inca consider ca am dat 500Euro pentru ergonomie. Daca las masina in service si imi este reparata gratuit nu ma deranjeaza. E un fapt asumat de la inceput, de cand mi-am luat masina noua. De asta am scris ca nu am probleme ce imi genereaza un cost (s-au ca am platit ceva ce imi genereaza reale probleme), inca.

    `Mesajele private` sunt deschise acum pentru oricine, asa ca te rog :-) cu curaj.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Da, la fiecare montare demontare ambreiaj - e totusi o lucrare de anvergura - se mai rupe cite un clips, vorbim de Dacie totul e clipsat, se mai pierde cite un surub, plus scirtielile de rigoare care apar, 3- 4 ambreiaje inlocuite si ajungi sa-ti dea masina intr-o punga de 1 leu,
      Si uite asa se mai pierde cite un client de buna credinta, nu e vorba de mine, eu pentru taxi sint clientul lor toata viata dar mie nu-mi pasa daca curge masina pe sosea, celor care isi scot familia la plimbare sau in concediu poate le pasa.

      Comment


      • Offtopic:

        Originally posted by george.sce View Post
        mie nu-mi pasa daca curge masina pe sosea
        Vezi asta e motivul pentru care prefer UBER sau orice alt serviciu similar: sa nu merg cu masini ce "curg" pe sosea.

        ~~~~~~

        Eu nu am sa ajung si la a doua schimbare. Daca si a doua oara se repeta vor trebui sa vina cu ceva mai mult decat schimbare de subansamble.

        Sau poate ajung sa o vand pana atunci pentru ca nu am de gand sa o tin mai mult de 3 ani (are 2 deja).

        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • 15 Mii de km, mașina în posesia mea din noiembrie. Încă nu am sesizat nicio o vibrație, merg destul de liniștit și mult inafara localității, 500+ km pe săptămână.

          Comment


          • Am primit si eu "oferta" Dacia pentru garantie: schimbare kit de ambreiaj dar trebuie sa suport 50% din cheltuieli. Am primit-o si am refuzat-o la VC.
            Astept un raspuns din partea lor, le-am cerut de preferabil in scris raspunsul.

            Cred ca am gasit si o metoda ca sa ii fac sa ii trimita scris raspunsul: cand ma suna sa le pun in vedere ca acest apel poate fi inregistrat de mine si continuarea lui reprezinta acceptul lor sau pot sa ma contacteze in scris daca nu sunt de acord.

            Accidental a functionat aceasta metoda cu un alt furnizor de servicii ce tot asa nu vroia nici cum sa raspunda scris dar la auzul acelui mesaj a spus ca nu poate continua convorbirea si am primit raspunsul pe email.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Eu cam 3 saptamani m-am luptat cu ei pentru inlocuirea ambreiajului gratis (schimbat la 23k km). Acum, la 30k km au reaparut anumite vibratii la parcari si in trafic bara la bara. Multa bafta!

              Comment


              • Eu nu ma lupt prea mult. Astept raspunsul Dacia referitor la problema si daca nu-si reconsidera atitudinea ma indrept spre ANPC.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Bafta silviule chiar o sa ai nevoie,

                  Comment


                  • Am fost programat in 7 Mai pentru schimb, din nou citez, de cutie de viteze dar eu tot cred ca e doar kitul. Cheltuiala este 100% in sarcina Renault/Dacia.

                    O sa revin cu detalii dupa operatia de schimbare.

                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Am fost in service, pe garantie, si au fost schimbate/operate cele trecute in devizul de mai jos (l-am obtinut insistand sa primesc totusi o dovada a interventiei).

                      In ca nu am ajuns sa verific si daca s-a facut vreun update de software (am salvat versiunea inainte sa o duc in service).

                      Cutia functioneaza bine acum, ca noua. Sa vedem pentru cat timp.


                      Screenshot 2019-05-08 at 10.34.28.png
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Trepidatiile au disparut (nu complet) datorita discului nou dar factorul ce produce trepidatiile este acolo si il simt in crawling si la acceleare de pe loc sau la anumite retrogradari; evident tot la cald (se simt vibratii usoare cat timp ambreiaza si debreiaza).

                        Am incercat metoda cu usa deschisa si supriza nu se mai simt niciun fel de vibratii la plecarea de pe loc. Ambreiaza lin si curat si schimba cum trebuie. Nici pe retrogradare cu turatie mare nu mai "freaca" discul aiurea.

                        Se pare ca rutina pentru crawling e problematica. Am sa mai investighez si revin.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • O sa incerc o gluma seaca, sper sa nu fie cu suparare, pentru ca sunt si eu in aceeasi oala cu voi:

                          Intrebare: Cum recunosti o Dacie cu cutie "automata" in trafic?
                          Raspuns: Dupa usa soferului care nu se inchide complet.

                          Cei de la Dacia au doua optiuni mari si late:
                          1. Maresc rotatiile motorului la cuplarea ambreiajului
                          2. Dezactiveaza crawling-ul de tot

                          Silviu nu stiu cum e la diesel, dar la benzina, cand e crawling-ul dezactivat, la fix 1500 de rpm masina se pune in miscare. La o plecare in forta cu crawling-ul dezactivat nu mi se pare ca masina este mai lenta.
                          Eu as fi mai fericit cu crawling-ul dezactivat.

                          Comment


                          • @ Silviu , bine ca ai rezolvat schimbarea ambreiajului 100% pe garantie. Multumim si de informatiile detaliate. E primul deviz pe care il vad, iar suma e destul de frumusica. E bine de stiut ca si eu la fel ca si tine sau colegul Gaby20045 ma apropii incet-incet de 32-34 000 km cand se pare ca incep trepidatiile si la TS4. Sincer speram sa duca mai mult. Acum daca se face pe garantie e OK, dar dupa exirarea ei asta ar deveni o problema.
                            Apoi ultimul post ma pune iar pe ganduri. Daca una din cauze (rutina pentru crawling) e tot acolo inseamna ca ne putem lovi din nou, destul de curand, de aceeasi problema. Sunt totusi optimist. In viitorul apropiat cineva (mai degraba colegii de forum decat Dacia) va "buchisi" si rezolva meteahna asta.
                            Si referitor la crawling, un coleg de forum spunea ca nu il poti sesiza. Tu ai confirmat ca se simte. Iar priceperea ta in ale softului ne mai da o speranta.
                            Last edited by Gil26; 8 May 2019, 20:26.

                            Comment


                            • Originally posted by nickey1982 View Post

                              Cei de la Dacia au doua optiuni mari si late:
                              1. Maresc rotatiile motorului la cuplarea ambreiajului
                              2. Dezactiveaza crawling-ul de tot
                              1. Era pe primele loturi de 1,2 16v euro6 opțiunea asta, ulterior s-a scos pentru că "ecologie".
                              2. E posibil, dar posibil end user-ii nu se descurcă fără


                              Trebuia făcută reprogramare (dacă există calibrare mai nouă pe VIN) și apoi schimbare de ambreiaj, altfel problema e tot acolo.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • nickey1982 am scris lin nu lent :-) adica niciun fel de vibratie (oricat de mica ar fi). Accelerarea se face normal in functie de pedala de acceleratie. La diesel cand pleaca in crawling acceleratia ramane la relanti, nu se schimba (poate ff putin)

                                Gil26, am cautat in DDT o metoda de dezactivare crawling dar nu am gasit. Dar nu am insistat inca lipsa de timp. Dar mai investighez.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google