Eu n-am accelerat niciodata la fund in rampa. Dar, in linie dreapta, pe drumuri cu 2 benzi, chiar daca nu depasesti la limita, tot vrei sa ai maximul de putere, asa ca nu vad nimic gresit in a apasa acceleratia la fund, sau ferm. Poate in spatele tau mai e cineva care vrea sa depaseasca si el.
Easy-R6 A.k.a. TS4
Collapse
X
-
Originally posted by gabrieln1960 View PostNu vreau sa bag batul prin gard dar de ce incercati asemenea experimente?
I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View Postnu vad nimic gresit in a apasa acceleratia la fund, sau ferm.
Acceleratia apasata maxim (fara kickdown) te ajuta daca vrei sa stai intr-o treapta pana in turatia de putere maxima + ceva peste, adica sa accelerezi mai rapid.I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 1
Comment
-
Si eu am experimentat la inceput cateva retrogradari de doua trepte. O data a fost ceva apropiat de ce a descris SoNyKeL cand am ajuns la limitare, de nevoie si in panta. Acum am si uitat cum este asta, ma limitez la ce stiu ca poate masina. Apoi robotizatele astea mai simple nu prea tin cont si de panta. Sunt altele mai "destepte" dar nu am condus pana acum din astea.
Si ar mai fi un aspect interesant prezentat de coleg: actuatoarele.
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostApoi robotizatele astea mai simple nu prea tin cont si de panta. Sunt altele mai "destepte" dar nu am condus pana acum din astea.
Si ar mai fi un aspect interesant prezentat de coleg: actuatoarele.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Clar ca ai dreptate cu sarcina si valoarea pedalei de acceleratie. Eu ma refeream la corelarea directa functie si de inclinatia masinii. Iar discrepantele treapta viteza, sarcina (incarcare), pozitie pedala acceleratie, turatie, viteza sunt mai mici in pante mari. Plus ca la unele maparea tine cont si de altitudine.
Comment
-
Totusi cel putin dpdv teoretic si actuatoarele (mai ales cel ambreiaj) ar avea influenta lor cel putin prin prima cursei, pozitiei, timpului de reactie, valorii curentului, etc. E adevarat ca la Easy-R nu stiu cum este dar pot fi facute anumite analogii cu Easytronicul despre care am mai multe date (atasez un mic extras din principiul de functionare).
La Easytronic nu am avut trepidatii dar am trecut prin problema uzurii periilor la vreo 140k km. La inceput pulsa martorul de cutie, nu am avut timp si dupa vreo cateva zile a aparut Fault, de abia schimba in manual si taras-taras am ajuns in service. Inlocuite (mai scumpe decat cele ale EasyR-ului) si mers mult si bine fara probleme (cu ambreiajul original).
Nu stiu de adaptivitatea alor noastre dar cred ca si actuatoarele pot influenta trepidatiile (iar acestea sunt o nimica toata fata de o defectiune in functionarea actuatoarelor).
Apoi ca si Valeo, si Magneti Maranelli (sau cine o fi furnizorul) pot avea diferite standarde de calitate functie si de costuri.
Comment
-
Probabil ai dreptate, fiecare isi conduce masina cum stie, si da adevarul asta e ca , avem masini care nu sunt sport, dar nu am intrebat de ce nu a atins 100 in 3secunde.
Referitor la retrogradatul aiurea l-am patit si eu, dar doar atunci cand eram subturat intr-o treapta superioara, si am vrut sa accelerez mai brusc, si exact cum zicea si Silviu si nickey1982, timp pierdut de pomana, da a3a, doar ca sa piarda cateva secunde.
Oricum eu in continuare ma declar multumit si nu regret achizita. Regret totusi ca momentan a disparut aceasta combinatie 1.5dci + EasyR, si daca ar fi acum sa schimb masina si as vrea tot DACIA, as regreta maxim ca nu am aceasta optiune disponibila.
sigpic
- Likes 1
Comment
-
Maine ma duc la reprezentanta, am programarea facuta. Schimb farul dreapta si deschid fisa de incident pentru easy-r(la insistentele sefului de service). Daca aveti ceva sfaturi, la ce sa fiu atent, sau ce intrebari sa pun. Sau ce documente ar trebui sa cer, sau macar sa le "copiez" ziceti aici.
Nu am idee in ce consta aceasta deschidere de fisa de incident, si dece nu sa putut face la momentul reviziei, dar am inteles ca se va face in prezenta unui Inginer Dacia, dar ceva de genul online. Pricep dar nu inteleg
Eu in continuare nu simt nevoia sa schimb ambreiajul , desii ei ziceau ceva de actuatoare. Dar vedem...
Oricum de cand cu aceea reinitializarea a softului, sincer la plecarile de pe loc trepidatiile parca sunt mai mici sau mai rare.
Dar trepidatiile alea urate in a2a, tot au ramas.
sigpic
Comment
-
Inginerul service va fi in legatura printr-un chat cu un inginer de la Dacia - acesta va cere anumite teste / parametri inginerului de la service si pe baza informatiilor se va lua o decizie. Doar ca dureaza ceva. La mine cam 4 ore a durat operatia asta (pana citeste cel de la Dacia, mai cere ceva date, iar se astepta pana raspunde de la Dacia si tot asa pana ajung la o concluzie)
Comment
Comment