Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu le-am cerut acordul, i-am anunțat că sunt înregistrați, și au continuat convorbirea, deja deviem de la subiectul topicului și ne înjură colegii, că postăm inutil.
    Vă mai anunț pe măsură ce discut cu ei.
    ​​​​
    Cei de la VC erau contrariați că de ce nu mi-a explicat serviceul de ce plătesc eu intervenția. Le-am explicat că și dacă îmi explicau tot nu luam în seamă nici o explicație.
    P.S. erau pe undeva niște flyere de când sa lansat cutia Easy-R in care se spunea ceva de genul că ambreiajul nu este considerat consumabil. Are cineva acele pliante?

    sigpic

    Comment


    • Ambreiajul la easy-r ,nu este considerat consumabila in perioada de garanție, deoarece este acționat de robot, nu de talpa soferului că să-l uzeze prematur. El este parte integranta a cutiei și este supus garanției mașinii, adică minim 3 ani sau 100 000km.La fel au încercat și cu mine ,la al doilea schimb de ambreiaj să-mi bage pe gât jumătate din costul lui,dar i-​​​​am ​​​​​amenințat cu ANPC-ul și au renunțat.Vad că acum s-au obrăznicit și pun tot costul schimbarii in cârca clientului.

      Comment


      • As vrea chestia asta sa o vad undeva scrisă. In carnetul de garanție, scrie fix invers, dar nu se specifică nimic de cutia robotizata.
        Oricum mai devreme sau mai târziu ambreiajul va fi schimbat fără ca eu să plătesc ceva. Dar așa le place lor, celor de la Dacia, puțină țigănie. Așa am pățit și cu prima revizie in cadrul 5Ani Fără Griji.

        sigpic

        Comment


        • Punctul de vedere oficial al celor de la Dacia exprimat prin Vocea Clientului este acela ca orice ambreiaj, fie el de la manuala sau de la robotizata, nu este acoperit automat de garantie. Daca pomeniti insa ca este de la robotizata se face imediat si precizarea ca trebuie sa va prezentati la o reprezentanta pentru analiza punctuala iar decizia se va lua de cei de la uzina. Sigur ca acelasi raspuns il primesc si cei cu manuala doar ca la ei sansele de a se schimba ambreiajul pe garantie sunt aproape nule, mai ales daca au trecut de un numar de km.
          Spunea torquemada ca, la lansarea Easy-R, scria explicit in hartii ca ambreiajul este acoperit de garantie in limita a 100.000 km. La mine nu scrie asa ceva, am exact aceleasi conditii de garantie, atat normala cat si extra ca la orice Dacie. Singurele informatii despre faptul ca ambreiajul la robotizata este acoperit de garantie vin doar din articolele din media a celor care au participat la lansarea robotizatei si care sustin la unison ca oficialii Dacia au spus atunci ca ambreiajul si cutia intra pe garantie. In plus s-a mai spus atunci de Dacia ca durata de viata a unui ambreiaj de la Easy-R este cel putin egala cu cea de la o manuala.
          Deoarece nu exista o procedura clara in privinta ambreiajului robotizatei, singura arma pe care o avem la dispozitie in cazul care se incearca aburirea noastra ramane aceea a insistentei, a neacceptarii oricarei solutii ce implica plata din partea clientului. Cu alte cuvinte, trebuie sa mergeti pana in panzele albe pentru rezolvarea problemei pe garantie.

          Comment


          • Și eu știu că, atunci când sa lansat Easy-R in showroom erau pliante pe care scria chestii de genul cum că ambreiajul beneficiază de garanție. Și dacă nu sunt senil, parcă chiar și pe aici pe forum sa discutat și parcă avea cine poze/scan cu acele pliante/acei fluturași. Eu deja am fost la service, am fișa de incident, cei de la uzină au dat răspunsul cu 100% cost acoperit de clienți. Chiar și cei de la service m-au îndrumat insistent să sun la VC pentru că ei au mai schimbat ambreiaje pe garanție dar la 0.9, și li-se pare extrem de aiurea că uzina "refuză" să mi-l schimbe și mie la 1.5Dci

            sigpic

            Comment


            • Poate au scos chestia cu garanția la easy-r, după ce au înlocuit multe ambreiaje. Cei care au schimbat, sa pună o copie după garanția lor, ca să puteți compara cu a lor, sa vedeți dacă au eliminat intenționat acel paragraf. Zic sa faci o reclamație la Anpc, ca nu prea ai soluții momentan.

              Comment


              • SoNyKeL Ce scrie in constatarea facuta de reprezentanta? Sa nu fie un caz similar cu ce scria torquemada referitor la CID. Parca pe vremuri, la primele constatari, venea un inginer de la Dacia.

                Comment


                • Nu a venit nimeni de la Dacia, a fost totul făcut online. Nu am fost curios ce scria în constatarea făcută de reprezentanța. Nu au ce să îmi găsească CID conduc 98% automat. Și când conduc manual o fac să ajut cu frână de motor.

                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by aris86 View Post
                    Poate au scos chestia cu garanția la easy-r, după ce au înlocuit multe ambreiaje. Cei care au schimbat, sa pună o copie după garanția lor, ca să puteți compara cu a lor, sa vedeți dacă au eliminat intenționat acel paragraf. Zic sa faci o reclamație la Anpc, ca nu prea ai soluții momentan.
                    ar fi necesar, da, pentru "inducerea unui fals <sentiment> de siguranta". pentru o falsa "impresie"... se poate merge destul de mult; mai ales cind fabrica ti-a garantat "impresia" si este (simultan) incapabila de-ati oferi acel "sentiment".

                    Comment


                    • Si eu tind sa cred ca garantia asta a ambreiajului a fost doar o chestiune de marketing la lansarea EasyR-ului.
                      Despre CID-ul asta al ambreiajului am discutat si pe celalalt topic. Cel putin teoretic este foarte greu, daca nu imposibil, de demonstrat de catre Dacia pe baza contorizarilor (chiar daca un coleg le tot invoca mai ales pentru plecarea cu treapta2). Cred ca mai degraba ar fi doar o interpretare a valorilor si apoi tine de subiectivismul celui care le estimeaza. Cel mult se poate spune de un numar mai mare angajari ale ambreiajului comparativ cu o alta masina asemanatoare (aici ar fi si analogia cu placutele de frana: cu cat le folosesti mai des si mai intens cu atat se uzeaza mai repede). Dar nu este data nicaieri o cifra de la care este vina clientului si pana la care este vina Dacia. Si nicaieri in manualul de utilizare nu se precizeaza nimic de asta. Garantia asta, ca aproape orice garantie, este subiectiva.
                      Iar daca colegul torquemada poate demonstra in mod obiectiv, logic si limpede cristal CID-ul pe baza contorizarii treptelor (asa cum a tot sustinut) eu ma inclin si pot recunoaste greseala mea in logica si/sau probabilitati matematice.

                      Cazul colegului SoNyKeL este elocvent, costul schimbului de ambreiaj este suportat 100% de catre client. Interesanta ar fi motivarea celor de la Dacia in acest caz in care colegul spune ca a condus 98% in modul automat (si nu pare a fi un tepar al garantiei asa cum se spunea pe celalalt topic). Daca tin bine minte lui Silviu i-au propus initial plata a 50% din costuri. La alti colegi procentul a fost diferit. Asta confirma ce am spus: evaluarea asta este subiectiva si se pare ca CID-ul asta e putin "ochiometric", unii clienti "induc" o "distrugere" mai mare ca altii.
                      Acum colegul SoNyKeL va trebui sa se lupte pentru o garantie discutabila si sa demonstreze ca a folosit masina in mod corespunzator fara sa stie motivul pentru care i-a fost propusa plata 100%. Asta ar fi mai ales bine de stiut pentru ca pe viitor sa nu mai "induca" aceste trepidatii. Si chiar daca va reusi schimbul pe garantie nu cred ca va avea siguranta ca aceste trepidatii vor fi definitiv rezolvate si nu vor mai aparea (raman la parerea ca sunt generate de un cumul de factori).

                      Eu sunt in continuare multumit de masina, conduc 99.99% in automat, TS4 se comporta foarte bine in toate situatiile si daca ar fi sa aleg foarte probabil ca tot asa as alege (pacat ca a fost scos de pe piata).

                      Comment


                      • Daca tot o sa fie pe banii clientului, macar sa se incerce cu o alta marca de disc de ambreiaj, chiar daca asta o sa creasca costul total cu 2-300 de lei.

                        Comment


                        • Singura chestie care mi-o pot invoca pe CID e că am talpa grea ). Și eu sunt in continuare foarte mulțumit de cutie, și nu consider că trepidațiile sunt așa deranjante încât să necesite schimbarea ambreiajului, deși cu timpul se pot amplifica și pot devenii deranjante deși știu în mod cert că schimbul cu fix același ambreiaj nu va rezolva problema. Eu am vrut doar să aduc la cunoștință dealerului prezența acestor mici neajunsuri ale cutiei și sa ajuns la altele. In mod cert eu nu voi plătii 1leu pentru schimbul de ambreiaj, in cel mai rău caz dealerul se va alege cu o mașină în parcul SH, dar chiar nu aș vrea să se ajungă aici, e mult prea devreme și chiar mă declar mulțumit de marcă și de mașină.

                          sigpic

                          Comment


                          • buna seara va pun un link in care in descriere daca cititi se specifica ca ambreiajul este acoperit de garantie

                            Dacia ne răsfață cu dotări din ce în ce mai ”exotice”. Acum, pe lângă climă automată sau navigație avem la dispoziție și o cutie robotizată: Dacia Easy-R.

                            Comment


                            • Sunt multe articole de presa unde se specifica asta, doar ca noi cautam ceva oficial, gen Renault sau Dacia.

                              Comment


                              • Daca aveti ceva asemanator cu poza de mai jos ar fi foarte bine cu observatia ca trebuie sa fie despre Easy-R. Eu am luat masura asta de prevedere cand am ales cei 5 ani dar pentru robotizata nu am gasit nimic.
                                Attached Files
                                Last edited by 77sky; 12 August 2019, 11:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google