Si pentru ca informatiile sa fie complete atasez si un grafic cu pozitiile actuatoarelor la TS4 inclusiv cel pozitie selectare intr-un regim de exploatare normal DN –autostrada –urban, pentru claritate nu am mai pus si ceilalti parametri si stari aferente dar se poate observa foarte bine \usor cand cum si cat functioneaza “lucreaza” acestea, tocmai de aceea uzura lor este una normala si tine doar de timp pana cand aceasta apare evident si se pare ca si la TS4 se inmultesc (ne)cazurile cu actuatoarele, recent a fost “semnalat” si unul cu “motorasul din partea de jos de lângă roata stanga fata” ex atasat dar si uzura acestuia este una normala (vezi si graficul).
PS: este de apreciat daca colegul Gaby20045 ofera un update cu tija \levierul de selectare (a gasit doar tija, a “confectionat-o” asa cum s-a scris pe acolo, a schimbat actuatorul cu totul, etc.) si daca a rezolvat aceasta problema (iar masina \transmisia sa este OK), cred ca experienta sa poate sa fie de folos si altora.
PS: este de apreciat daca colegul Gaby20045 ofera un update cu tija \levierul de selectare (a gasit doar tija, a “confectionat-o” asa cum s-a scris pe acolo, a schimbat actuatorul cu totul, etc.) si daca a rezolvat aceasta problema (iar masina \transmisia sa este OK), cred ca experienta sa poate sa fie de folos si altora.
Comment