Mulțumesc de încurajări și sfaturi. Ca istoric ar fi la 15km s-a schimbat ambreiaj(in urma cu 6 ani - trepidații la cald). De vreun an si ceva s-au intesificat și mai mult aceste vibrații la cald. Acum vreo 3000km schimbat plăcuțe de frâna și a trebuit sa mai scot lichid de frâna ca a început să dea pe afara. Acum vreo 2000km am oprit și când să plec E și nu voia să cupleze nicio viteză- scos cheia din contact așteptat câteva minute și și-a revenit. Aleatoriu poate în ultimii 2 ani și f rar nu cupla R din prima.
Easy-R6 A.k.a. TS4
Collapse
X
-
catalin , multumesc si eu pentru detalii, acum este putin mai clar si se pare ca ai avut si "antecedente", tinand cont de acestea si erorile citite cu Car Scanner destul de probabil ca ai probleme cel putin cu actuatorul ambreiaj, ambreiajul, dar si celelalte componente ale transmisiei trebuie analizate \verificate.
In posturile anterioare am atasat procedurile de diagnosticare, ce si cum se poate verifica concret si detaliat (si nu "generic" de pe Idiotenia Artificiala ) insa toate acestea depind si de la caz la (ne)caz.
Desigur ca te pot ajuta (de la distanta) si sa iti diagnostichezi mai bine masina dar sugestia mea este sa apelezi la cineva care stie "cu ce se manaca" transmisia Easy-R TS4, poate si injectia, daca esti din Bucuresti poti apela ex si la t0rquemada , are experienta cu asa ceva, cunostintele si uneltele necesare, daca doreste sa te ajute iti poate diagnostica masina in mod conform (subliniez asta) si as spune chiar mai bine ca in unele reprezentante, iar acest lucru trebuie facut in mod corespunzator fizic pe masina, plus ca transmisia TS4 are si destule "chichite" care nu sunt chiar asa simplu de gasit\rezolvat, nu degeaba am subliniat\citat din procedura si "Transmiteţi problema la nivelul de expertiză superior” (si egal de ceea ce scrie vreun "specialist" in IT). Apoi functie de aceste verificari si rezultate vazut\stabilit ce componente trebuie schimbate sau nu.
Comment
-
PyRen errors:
ECU : 11551 BVR_On_CAN_X52_X79ph2_X92
Screen : DE (STD_B)
1 - DTC080564 CLUTCH POSITION SENSOR CIRCUIT 3.DEF ALIVE
2 - DTC078072 GEAR ENGAGEMENT ACTUATOR 1.DEF MEMORISED
3 - DTC081171 CLUTCH WEAR 1.DEF MEMORISED
4 - DTC078077 GEAR ENGAGEMENT ACTUATOR 6.DEF MEMORISED
Comment
-
Alte chestii constate:
Testat cu pyren
13 - AC064 [Command] GEAR CHANGE - merge ok - trece prin toate treptele de viteza
19 - AC070 [Command] CLUTCH TO ENGAGED POSITION - se termina cu succes si se observa actuatorul cum lucreaza(asta dupa ce am desfacut capul mecanismului)
20 - AC071 [Command] CLUTCH TO DISENGAGED POSITION - eroare (rsp: :22:NR:ConditionsNotCorrectOrRequestSequenceError) actuatorul ramane in pozitia engaged
Posibil senzor pozitie ambreiaj defect / ambreiaj defect / robotel ambreiaj / calculator (asta mai greu atata timp cat se trimit comenzi catre actuatoare)
Ma duc sa o las Bras - sa vada ei ce si cum - Info de mai sus doar pt istoric.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Tot ca info si doar pentru “istoric”, legat de eroarea 1 - DTC080564 CLUTCH POSITION SENSOR CIRCUIT 3.DEF ALIVE a carei procedura de diagnosticare am detaliat-o anterior, tinand cont de “… Acum vreo 2000km am oprit și când să plec E și nu voia să cupleze nicio viteză- scos cheia din contact așteptat câteva minute și și-a revenit. Aleatoriu poate în ultimii 2 ani și f rar nu cupla R din prima” dar si de “20 - AC071 [Command] CLUTCH TO DISENGAGED POSITION - eroare (rsp: :22:NR:ConditionsNotCorrectOrRequestSequenceError) actuatorul ramane in pozitia engaged” sper sa NU fie si o eroare de plauzabilitate sau chiar mai grav numarul de contorizari ale reinitializarilor de schimbare in trepte sau clasa de protectie a ambreiajului 1 (ori 2 sau 3) sa nu fi depasit numarul maxim de contorizari, pentru ca in acest caz nu se pot executa nici comenzile aferente si nici schimbarea ambreiajului sau actuatorului ambreiaj NU rezolva problema, trebuie investigat si calculatorul transmisiei si rescris sau inlocuit, cunosc doua astfel de cazuri cu eroarea DTC080564 (ambele Easy-R JS3 si TS4, useri pe care i-am si ajutat), dar repet ca toate acestea inclusiv cauzele si rezolvarile depind de la ca la (ne)caz si iti doresc sa NU ai asa ceva.
Tot ceea ce am scris anterior ramane valabil, trebuie facuta o diagnoza conforma si apoi toate verificarile necesare fizic pe masina, altfel se poate da cel mult “cu parerea” pe forum, rezolva partial sau chiar deloc problema.
Sper si ca cei de la Bras vor face toate aceste lucruri in mod corespunzator si sa rezolvi cat mai usor si ieftin problema. Bafta!
- Likes 1
Comment
-
NU la acestea m-am referit.
Pe PM ti-am pus cateva intrebari, nu ai mai raspuns (probabil ai mai avut si alta "discutie" cu "altcineva"), dar puteai sa faci cativa "pasi" in mod corespunzator si apoi cateva verificari simple, se eliminau astfel cateva variabile si identifica\izola mai usor cauza, plus ca atunci cand mergeai la Bras aveai o parte din "teme" facute.
Insa ai preferat sa te joci prin\cu PyRen.
Asta este, eu iti doresc totusi sa fie doar actuatorul ambreiaj \ambreiajul, altfel si cei de la Bras vor avea ceva de "lucru" cu indentificarea cauzelor. BAFTA! (pentru ai nevoie)Last edited by Gil26; 4 weeks ago.
- Likes 1
Comment
-
Prin bunăvoința lui Gil26 pe baza unor info destul de lacunare, avem niste rezultate
Ei bine, si la tine transmisia a intrat in protectie, tocmai de aceea NU ai putut sa executi comanda AC071 (si nici cei din reprezentanta nu o vor putea executa), este un esec al actuatorului de selectare, treapta 6 este blocata (insa astea sunt usor rezolvabile) dar din pacate au fost depasite nr de contorizari de protectie ale ambreiajului si transmisia a intrat in modul EOL. Desigur ca toate acestea sunt rezolvabile, insa necesita mai mult timp si efort.
Iar pe Iasi evitati Bras Podul de Piatra- nici macar nu au bagat masina pe tester-au facut un deviz de schimb de piese.
Comment
-
Prin bunăvoința lui Gil26 pe baza unor info destul de lacunare, avem niste rezultate
Ei bine, si la tine transmisia a intrat in protectie, tocmai de aceea NU ai putut sa executi comanda AC071 (si nici cei din reprezentanta nu o vor putea executa), este un esec al actuatorului de selectare, treapta 6 este blocata (insa astea sunt usor rezolvabile) dar din pacate au fost depasite nr de contorizari de protectie ale ambreiajului si transmisia a intrat in modul EOL. Desigur ca toate acestea sunt rezolvabile, insa necesita mai mult timp si efort.
Iar pe Iasi evitati Bras Podul de Piatra- nici macar nu au bagat masina pe tester-au facut un deviz de schimb de piese.
Comment
-
Referitor la postul anterior al colegului doresc sa fac cateva precizari:
Informatiile oferite din pacate au fost foarte putine \lapidare. Insa doar pe baza lor este clar ca are cel putin o problema cu actuatorul ambreiaj, posibil ambreiajul si s-a intrat in protectie, depasit contorizarile de protecie ale ambreiajului iar transmisia este in mod EOL.
Tot ceea ce am scris anterior este corect si ramane valabil, din pacate s-a si confirmat.
Repet ca trebuie facuta o diagnoza conforma urmata de toate verificarile necesare facute in mod corespunzator, iar asta implica din pacate timp, efort, cunostinte si costuri mai mari.Last edited by Gil26; 4 weeks ago.
- Likes 2
Comment
-
Aerisirea rulmentului de presiune de la TS4 are nevoie de o scula si metoda mai speciala pentru ca nu dispune de aerisitor. Totul se face printr-o singura teava, de la actuatorul de ambreiaj.
Tool: 7711382121
Metoda explicata de cei din India: https://www.youtube.com/watch?v=6tEVV-P6rzs&t=25s
- Likes 1
Comment
Comment