Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, totusi cu mentiunea ca la Terrano si Duster (inclusiv transmisia EDC DC4 Getrag 6DCT250) “lucrurile” sunt si putin diferite, atasat doar ca exemplu si procedura de diagnosticare a actuatorului ambreiaj la Logan &Sandero II X52 transmisie BVR6 TS4001, cea dupa reparatie in care am subliniat si purjarea circuitului hidraulic ambreiaj prin comanda SC011 din CLiP =program dedicat Dacia \Renault, apoi trebuie urmati toti pasii, am inclus si valorile de referinta (care sunt diferite fata de Terrano si Duster), plus tot doar ca ex un extras din procedura de purjare.
    Attached Files

    Comment


    • In alta ordine de idei, atasat si o poza cu “Van Diesel”, dupa atata timp si alergatura fara cea mai mica problema tehnica pana acum, transmisia Easy-R TS4 functioneaza si se comporta ireprosabil, m-am obisnuit atat de mult \bine cu ea ca imi vine greu sa trec la alta.

      Insa revenind la problemele din ce in ce mai des intalnite cu actuatoarele Easy-R (atat la TS4 cat si la JS3) in mod sigur si Sanderica al meu le va avea, este normal de la atata “taca-paca”, eu sper insa la cat mai multi km ex 150k +, dar si maine se poate intampla asta. Asa cum am scris la primul simptom le voi schimba in secunda doi, ramane de vazut care dintre ele sau cate din cele trei, asta voi decide atunci functie de mai multi factori, stiu ce implica si cum se face fiecare lucru, doar sa mai gasesc piese de schimb OE …
      Attached Files

      Comment


      • Masina recuperata. Initial am incercat singur prin inlocuire actuator ambreiaj dar defectul tot persista. Trimisa la service, aici s-a constat defect de ambreiaj - rulmentul de presiune. A fost inlocuit kit complet ambreiaj + volanta. Tot merge ca nou acum. Bafta tuturor si multumesc lui Gil26 pentru informatiile si suportul oferit.


        Rulment_defect.jpg

        Attached Files

        Comment


        • PS. De ceva timp, se tot auzea o scartiala ce venea de sub masina si nu avea treaba cu denivelarile dar nici nu era legata de schimbarile de viteza. Mai mult am crezut ca ar fi EGR-ul(de asta l-am si curatat) dar zgomutul nu a disparut. L-am legat de clapete pt ca dupa oprirea motorului se tot aud cum se mai misca oleaca si tot atunci mai aparea si scatietura. Acum se pare ca a disparut. Nu stiu daca e legat de inlocuire rulment - dar poate fi o cauza.

          Comment


          • Bună seara,
            Am nevoie de câteva sfaturi din partea voastră, am un Logan 1.5 diesel easy-r, iar recent am întâmpinat următoarea problemă.

            Ieri, am iesit cu spatele din parcare, apoi am trecut mașina în D, iar indicatorul treptei de viteză a început să clipocească intermitent arătând 3 linii orizontale, treaptă N, R și 6 + spirala portocalie în bord iar dacă turam motorul, se tura în gol până la maxim 1200 ture și se plafona.
            Am scos borna bateriei, am lăsat-o 3 min, am pus-o la loc și am crezut ca s-a rezolvat, spirala din bord a dispărut iar mașina mergea/schimba normal.

            Astazi, pe seara, am avut aceeasi problema cand am iesit din parcare, rezolvată la fel, dar de data asta a rămas și check engine aprins. Am mai mers 2 ore, am vrut să parchez acasă, iar aceeasi problema, la fel, la trecerea din R in D.

            Acum am pus și un tester pe ea, care a afișat codul P0904 pt cutia de viteze (Gate Select Position), iar la Checkengine nu a dat cod de eroare.

            Ulterior am șters din tester erorile, acum rămâne de văzut dacă problema va persista.

            S-a mai confruntat cineva cu aceste “simptome”? De la ce poate fi?
            Mulțumesc anticipat.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google