Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, totusi cu mentiunea ca la Terrano si Duster (inclusiv transmisia EDC DC4 Getrag 6DCT250) “lucrurile” sunt si putin diferite, atasat doar ca exemplu si procedura de diagnosticare a actuatorului ambreiaj la Logan &Sandero II X52 transmisie BVR6 TS4001, cea dupa reparatie in care am subliniat si purjarea circuitului hidraulic ambreiaj prin comanda SC011 din CLiP =program dedicat Dacia \Renault, apoi trebuie urmati toti pasii, am inclus si valorile de referinta (care sunt diferite fata de Terrano si Duster), plus tot doar ca ex un extras din procedura de purjare.
    Attached Files

    Comment


    • In alta ordine de idei, atasat si o poza cu “Van Diesel”, dupa atata timp si alergatura fara cea mai mica problema tehnica pana acum, transmisia Easy-R TS4 functioneaza si se comporta ireprosabil, m-am obisnuit atat de mult \bine cu ea ca imi vine greu sa trec la alta.

      Insa revenind la problemele din ce in ce mai des intalnite cu actuatoarele Easy-R (atat la TS4 cat si la JS3) in mod sigur si Sanderica al meu le va avea, este normal de la atata “taca-paca”, eu sper insa la cat mai multi km ex 150k +, dar si maine se poate intampla asta. Asa cum am scris la primul simptom le voi schimba in secunda doi, ramane de vazut care dintre ele sau cate din cele trei, asta voi decide atunci functie de mai multi factori, stiu ce implica si cum se face fiecare lucru, doar sa mai gasesc piese de schimb OE …
      Attached Files

      Comment


      • Masina recuperata. Initial am incercat singur prin inlocuire actuator ambreiaj dar defectul tot persista. Trimisa la service, aici s-a constat defect de ambreiaj - rulmentul de presiune. A fost inlocuit kit complet ambreiaj + volanta. Tot merge ca nou acum. Bafta tuturor si multumesc lui Gil26 pentru informatiile si suportul oferit.


        Rulment_defect.jpg

        Attached Files

        Comment


        • PS. De ceva timp, se tot auzea o scartiala ce venea de sub masina si nu avea treaba cu denivelarile dar nici nu era legata de schimbarile de viteza. Mai mult am crezut ca ar fi EGR-ul(de asta l-am si curatat) dar zgomutul nu a disparut. L-am legat de clapete pt ca dupa oprirea motorului se tot aud cum se mai misca oleaca si tot atunci mai aparea si scatietura. Acum se pare ca a disparut. Nu stiu daca e legat de inlocuire rulment - dar poate fi o cauza.

          Comment


          • Bună seara,
            Am nevoie de câteva sfaturi din partea voastră, am un Logan 1.5 diesel easy-r, iar recent am întâmpinat următoarea problemă.

            Ieri, am iesit cu spatele din parcare, apoi am trecut mașina în D, iar indicatorul treptei de viteză a început să clipocească intermitent arătând 3 linii orizontale, treaptă N, R și 6 + spirala portocalie în bord iar dacă turam motorul, se tura în gol până la maxim 1200 ture și se plafona.
            Am scos borna bateriei, am lăsat-o 3 min, am pus-o la loc și am crezut ca s-a rezolvat, spirala din bord a dispărut iar mașina mergea/schimba normal.

            Astazi, pe seara, am avut aceeasi problema cand am iesit din parcare, rezolvată la fel, dar de data asta a rămas și check engine aprins. Am mai mers 2 ore, am vrut să parchez acasă, iar aceeasi problema, la fel, la trecerea din R in D.

            Acum am pus și un tester pe ea, care a afișat codul P0904 pt cutia de viteze (Gate Select Position), iar la Checkengine nu a dat cod de eroare.

            Ulterior am șters din tester erorile, acum rămâne de văzut dacă problema va persista.

            S-a mai confruntat cineva cu aceste “simptome”? De la ce poate fi?
            Mulțumesc anticipat.

            Comment


            • Martorul Check Engine se poate “aprinde” din mai multe potentiale cauze.
              Legat de “… apoi am trecut mașina în D, iar indicatorul treptei de viteză a început să clipocească intermitent arătând 3 linii orizontale, treaptă N, R și 6 + spirala portocalie în bord iar dacă turam motorul, se tura în gol până la maxim 1200 ture și se plafona …” daca cauti gasesti si (ne)cazuri asemanatoare.

              Insa pentru ambele “… Acum am pus și un tester pe ea, care a afișat codul P0904 pt cutia de viteze (Gate Select Position), iar la Checkengine nu a dat cod de eroare. ..” din pacate NU te ajuta prea mult, eroarea aceea a fost citita cu un program multimarca si nu stiu daca este corecta.

              De obicei evit sa detaliez erorile generice Pxxxx dar tinand cont si de “simptome” incerc sa raspund la intrebarea ta: destul de probabil ai probleme cu actuatorul pozitie selectare si iti atasez doar ca info (subliniez asta) procedura de diagnosticare a unei erori DTC0904xx (si ultimele doua cifre conteaza dar asta este alta discutie) si locatia acestuia, iar informatii si experiente despre acest actuator gasesti destule (cod OE, cost, proceduri, etc.) si in acest topic.

              Sugestia mea este sa faci o diagnoza conforma cu un tester dedicat Dacia \Renault cat mai curand posibil pentru ca efectele se vor amplifica in timp, apoi functie de rezultate facuti urmatorii pasi necesari.

              PS: intreb doar din curiozitate: din ce an este masina si cati km parcursi are?
              Attached Files

              Comment


              • Te salut și îți mulțumesc pt raspuns. Am incercat sa gasesc un mecanic care ma poate ajuta cu diagnoza, dar fara succes pana acum.
                Masina este din 2017, cumparata in septembrie anul acesta la 24.000km de la Avia Motors, a fost a unei doamne de 50+ ani, iar astazi masina are 31.767km.
                Multumesc.

                Comment


                • Multumesc si eu pentru raspuns pentru ca (ne)cazul tau poate sa fie de folos si altora.
                  Interesant este si ca problema aceasta a aparut la doar 31.767km (insa poate ca asta depinde si cum "doamna de 50+ ani" a utilizat masina).

                  Legat de actuatorul de selectie poti sa citesti si (ne)cazul colegului Gaby20045 cu tija defecta (vezi paginile 19-21 din acest topic), experienta acestuia si rezolvarea, poate este bine sa verifici si asta, iar daca tija este defecta aceasta nu se gaseste separat ci impreuna cu actuatorul de selectie (vezi captura pozitia 2 din postul 272), codul OE este 328D52283R, plus alte informatii pe care le-am oferit legate de acesta (dar si pentru celelalte doua actuatoare).

                  Totusi raman la parerea ca primul pas este o diagnosticare conforma a transmisiei si cred ca este bine sa gasesti pe cineva care poate sa o faca in mod corespunzator.

                  Iar orice update (inclusiv rezolvarea) este de apreciat.

                  Comment


                  • Mulțumesc pentru informații.
                    Am observat că problema apărea atunci când stăteam mult în trafic bară la bară (sunt din București), acum sunt tot în trafic bară la bară și m-am tot “jucat” la cutie R-N-D și văd ca este ok momentan.
                    Eu tot sper ca a fost doar o eroare prima dată, nu am șters-o și a apărut și în ziua următoare. Acum ca am șters eroarea, sper din tot sufletul să nu mai apară.
                    Am văzut și postările menționate de tine, am citit toate paginile acestui topic.
                    Am primit garanție un an motor+cutie (asta a fost și motivul pt care am luat-o la un preț mai mare decât piața, acesta fiind 8.100€). Daca va mai apărea problema încă o data, ma duc direct la dealer in service.
                    Am zis sa postez aici, ca sa ma informez inainte de a merge cu ea la cei de la Avia, ca sa știu cu ce se “mananca” problema, pt ca ei clar nu o sa aibe nicio idee in privinta acestei cutii, fiind reprezentanta VW.

                    mulțumesc mult de tot pt informații!!!

                    Va sunt recunoscător dacă aveți cunoștiință de un mecanic bun în București sau împrejurimi. Mulțumesc!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google