Problema Racire Motor 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    aris86, vreau sa activez si eu la al meu. e din noiembrie 2015. se poate activa?

    Comment


    • #17
      De ce trebuie sa stiu temperatura motorului atat timp cat este martor pe bord?! S-a aprins martorul....problema
      Sunt doar sofer nu mecanic. Problemele tehnice de acest fel se rezolva in service.
      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • #18
        Când se aprinde martorul de bord, problema e cât casa!
        Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

        Comment


        • #19
          Originally posted by anduvirgil View Post
          De ce trebuie sa stiu temperatura motorului atat timp cat este martor pe bord?! S-a aprins martorul....problema
          Sunt doar sofer nu mecanic. Problemele tehnice de acest fel se rezolva in service.
          pai. martorul de bord se aprinde cand problema e deja critica si nu mai poti continua. nu stiu cat e la logan, dar odata la un bmw apa imi era la 111 grade si nu se aprinsese nici un martor, doar ventilatorul mergea.
          Asa, verifici tu si vezi ca dupa o panta mai lunga sau incarcatura mai mare sau mai putina apa in vas, se ridica temperatura putintel.

          Comment


          • #20
            Originally posted by aris86 View Post
            Cei care ați cumpărat anul trecut și anul acesta mașini, va puteți activa și temperatura motor pe TdB, dacă aveți minim 1400 versiunea. Și cei care ați luat SL e bine sa activați toate funcțiile.
            Ce sa inteleg? La modele noi se poate activa ceva legat de temperatura motor?

            Comment


            • #21
              La mine in vara pe trasfagarasan, urcare 40 min numai cu tr.I in coloana, cu AC oprit intentionat, temperatura a ajuns la 100 grade si GMV-ul nu a pornit. Nu am vrut sa mai testez si am pornit AC-ul. Am stationat in parcare cu motorul pornit pana a ajuns temperatura antigel si ulei la 82 grade pentru protectie turbina. Am testat cu interfata OBD II ELM 327 si aplicatia Torque Pro. Din cate am inteles GMV-ul la diesel ar porni la 103 grade prima treapta si pe la 109 treapta 2, dar nu sunt sigur.

              Comment


              • #22
                Da, la modele din 2017/2018 cu TdB din fabrica, la cele mai vechi doar cu înlocuirea TdB. Am cumpărat TdB și mi l-a montat torque și acu vad și eu liniuțele. Deobicei sunt 3 liniuțe pana în 89 de grade, rar ating 4 și atunci pornește gmv pe treapta 1 și scade la loc.

                Comment


                • #23
                  Cat a costat? Si eu vreau in principiu daca nu ajung la cateva mii de lei...
                  Last edited by 77sky; 18 October 2018, 19:31.

                  Comment


                  • #24
                    probleme

                    am schimbat si radiatorul , problema persista .

                    Comment


                    • #25
                      Sa ne anunti cand schimbi si motorul cu cutie de viteze cu tot.
                      Daca nu vrei sa intelegi ca nu asa se repara o masina in ziua de azi, schimband piese la nimereala iti dorim succes.

                      Comment


                      • #26
                        probleme

                        prietene , tu vrei sa ajuti un om sau doar sa l critici , nu intelegi ca am fost pe la etc mecanici si nu imi dau seama unde e problema

                        niste observatii impertinente nu rezolva nimic


                        dar ca de obice niste frustrati tebuie sa arate ca ei sunt destepti , tipic romanesc

                        apreciez ajutiorul tau

                        Comment


                        • #27
                          Ok, ai schimbat
                          - termostat(verificat și ăla vechi și zici că deschide de la 83C)
                          - radiator (pe ăla vechi l-ai mai testat înainte de schimbare pentru înfundare/colmatare?)

                          -testerul ce zice legat de cresterea temperaturii (senzorul e pe cutia de apă) -lent ok, rapid pompă de apă nefuncțională/funcțională parțial
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            paulonelove te superi degeaba. Ti-am spus anterior ce cred eu ca ar putea fi si am incercat sa te ajut.
                            Masinile astea au multa electronica si vei putea gasi mai usor o eventuala defectiune cu dianoza. Eu cred ca e vorba asa cum am mai spus de faptul ca axul pompei nu mai e solidar cu turbina. Sau garnitura de chiulasa e de vina sau poate vreun por sau fisura in chiulasa.
                            Daca circula apa in radiator cu termostatul blocat pe deschis era clar ca nu e infundat radiatorul. Deci nu trebuia sa il schimbi.
                            Nici noi nu suntem ghicitori in globul de cristal...

                            Comment


                            • #29
                              rezolvat

                              dupa lungi cautari am reusit sa rezolv problema .

                              era vorba de racitorul de ulei care era infundat cu impuritati si nu permitea lichidului de racire sa ajunga la termostat si sa l deschida .

                              Comment


                              • #30
                                Poti da detalii legat de impuritati ? (eventual poze)
                                La vechimea acestui motor, n-ar trebui sa existe coroziuni in instalatie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google