Anul viitor trebuie să-mi iau a doua mașină (în prezent am un Sandero Stepway cu Easy-R - blestem doar cutia asta de viteze, nu restul mașinii, care e ok - am mers cu ea pe autostradă în Germania cu 165 km/h fără probleme), iar ceea ce am văzut până acum din noua gamă 2020 de la Dacia mă face să mă gândesc serios să iau tot de la ei. De ce? Pentru că nu vreau să aud de SH - nu vreau să dau 10000 € pe un Audi sau BMW sau VW sau orice are fi de prin 2013 și să stau pe scaunele pe care s-au bășit alții, iar peste 1-2-3 ani să încep să bag bani la greu în reparații sau întreținere - pentru mine, mașinile la mâna a doua ies din discuție.
M-am mai uitat la Skoda, Renault sau Mazda - opțiunile care vin la Dacia default sunt la celelalte mărci doar la prețuri de la 20000 - 25000 € în sus. Serios, de ce să dau atâția bani? Nu mai bine dau 14000 € pe un Sandero Stepway 2020 Comfort, cu CVT, iar de restul de bani mă plimb și pot face câteva concedii trăsnet prin Europa (la urma urmei, cu ce rămâi din viața asta, dacă nu cu amintirile)?
Nici cel mai mare cârcotaș nu poate să spună că o Dacie model nou nu-l duce fără probleme și în condiții mai mult decât decente din punctul A în punctul B. A, că este un pic mai zgomotoasă decât mașinile de peste 20000 €, asta e - sunt dispus să suport asta și să dau muzica un pic mai tare ca să acopere zgomotul mașinii la viteze mari, pe autostradă (care nici astea nu-s cine știe ce la noi). Singura condiție pentru mine e să aibă o implementare bună la CVT - nu vreau să mai trag cu ea ce am pățit cu Easy-R-ul.
M-am mai uitat la Skoda, Renault sau Mazda - opțiunile care vin la Dacia default sunt la celelalte mărci doar la prețuri de la 20000 - 25000 € în sus. Serios, de ce să dau atâția bani? Nu mai bine dau 14000 € pe un Sandero Stepway 2020 Comfort, cu CVT, iar de restul de bani mă plimb și pot face câteva concedii trăsnet prin Europa (la urma urmei, cu ce rămâi din viața asta, dacă nu cu amintirile)?
Nici cel mai mare cârcotaș nu poate să spună că o Dacie model nou nu-l duce fără probleme și în condiții mai mult decât decente din punctul A în punctul B. A, că este un pic mai zgomotoasă decât mașinile de peste 20000 €, asta e - sunt dispus să suport asta și să dau muzica un pic mai tare ca să acopere zgomotul mașinii la viteze mari, pe autostradă (care nici astea nu-s cine știe ce la noi). Singura condiție pentru mine e să aibă o implementare bună la CVT - nu vreau să mai trag cu ea ce am pățit cu Easy-R-ul.
Comment