Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Dacia e scumpă"... get over it, e doar începutul
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by wud View Post
      Au aparut in configurator noile modele Dacia.
      Eu nu am gasit Logan in cofigurator,doar Duster,Sandero si Sandero Stepway.

      Comment


      • Este adevarat ca s-au scumpit masinile, dar toate, nu doar Dacia.

        In continuare insa marca Dacia este cea mai accesibila marca.
        Iar evolutia modelelor sale este foarte foarte buna, mai ales acum, intre generatia a doua si asta a 3-a.

        In ceea ce privesc comparatiile de pret intre un model Dacia full option si un model al concurentei, in echipare coaja, sincer niciodata nu le-am inteles.

        Eu personal prefer o masina mai mica, o marca mai putin pretentioasa, dar sa fie in echiparea de top.

        Daca imi permit Dacia, iau Dacia. Daca imi permit Mazda, iau Mazda.
        Dar sa iau o masina cu dotari jenante pentru anul in care ne aflam, doar pentru un nume scris pe ea, niciodata.

        Am vazut mai sus o comparatie intre Sandero Stepway si Clio.
        Nu e corecta!

        Modelul similar de la Renault este Captur.
        Diferenta de vreo 10 mii de euro intre ele, la echipare similara.
        E scumpa Dacia, in contextul pietei actuale?
        In nici un caz.

        Comment


        • Aprecieri "wud" . NU stiu ce varsta ai , dar excelezi la capitolul "maturitate".

          Comment


          • Eu am tot mers cu Dacii.
            Loganul curent tocmai a făcut 13 ani și 140.000km(fiabilitatea e buna deși am făcut greseala sa merg pe diesel)
            Dar ma deranjează puțin soluțiile tehnice adoptate. Mai ales ca în grup au și hibrid, și plugin și electric.

            Ca masina ieftină rămâne doar benzina aspirat de 65cp. Care probabil nu prea mulțumește mulți oameni(cuplu mic la turatii înalte).
            Am condus hibride și mașini cu benzina aspirata/turbo.
            Diesel turbo cel mai mult (peste 140k).
            Am văzut oferta de Toyota Corolla Sedan la 20.000 euro.
            Nissan Leaf era și el pe acolo la promoție (versiunea de 40kwh dar destul de ok) la fel și Renault Zoe ZE 40. Evident cu programul Rabla plus.

            Sa zicem ca nu trecem la electrice(ca durează încărcarea, te bați cu ride sharing la incarcat)
            Un hibrid (motor pe benzina aspirat cu 4 cilindri de 1.8 în ciclu Atkinson plus baterie) e mut mai fiabil decât Voodoo asta de 0.9 TCE.
            Lăsând la o parte marca(am mers și cu Prius obosit rău deci cam știu ce face lipsa întreținerii ) vorbim de consum în București de 4—5 și chiar mai mic, consum pe autostrada de 5l la 120kmh și în jur de 3.5-4 pe DN.
            Frână regenerativa (deci schimbi placute/discuri de 3 ori mai rar și câștigi și energie.)..
            Trafic greu, mergi pe electric cu consum minim.
            Puteau sa scoată și ei un Logan hibrid la 16000 euro



            Desigur poate am și eu pretenții (am o vârstă și clar îmi permit mai multe decât în 2008)dar la naiba suntem în 2021.
            ​​La următoarea generație o sa scoată motor cu 2cilindri biturbo ȘI Cvt tot de la Nissan?


            ​​​​​​

            Comment


            • Iti inteleg of-ul si pretențiile varstei, dar se pare ca nu prea am inteles cu totii, ca ,0,9 TCE , ne-a "parasit, succesorul lui fiind TCE 90( 90 de cai) de 1 L. În rest , toate cele bune si mult succes in luarea deciziei!

              Comment


              • Din 2025 urmează trecerea la 4 motorizări din care doar una va fi benzină hibridă, disponibilă pe toată alianța cu diverse puteri, așa că faceți nazuri cât mai puteți
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • A apărut și Loganul în configurator, dacă pui pe el și ce găsim pe la „Accesorii”, se cam adună la bănuți. Mai există varianta „Aliexpress”, acum fiecare decide!

                  Comment


                  • Hai ca pina 2025 moare alianta RNS scapam de dictatura ruso-franceza

                    Comment


                    • Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                      Eu am tot mers cu Dacii.
                      Loganul curent tocmai a făcut 13 ani și 140.000km(fiabilitatea e buna deși am făcut greseala sa merg pe diesel)
                      Dar ma deranjează puțin soluțiile tehnice adoptate. Mai ales ca în grup au și hibrid, și plugin și electric.

                      Ca masina ieftină rămâne doar benzina aspirat de 65cp. Care probabil nu prea mulțumește mulți oameni(cuplu mic la turatii înalte).
                      Am condus hibride și mașini cu benzina aspirata/turbo.
                      Diesel turbo cel mai mult (peste 140k).
                      Am văzut oferta de Toyota Corolla Sedan la 20.000 euro.
                      Nissan Leaf era și el pe acolo la promoție (versiunea de 40kwh dar destul de ok) la fel și Renault Zoe ZE 40. Evident cu programul Rabla plus.

                      Sa zicem ca nu trecem la electrice(ca durează încărcarea, te bați cu ride sharing la incarcat)
                      Un hibrid (motor pe benzina aspirat cu 4 cilindri de 1.8 în ciclu Atkinson plus baterie) e mut mai fiabil decât Voodoo asta de 0.9 TCE.
                      Lăsând la o parte marca(am mers și cu Prius obosit rău deci cam știu ce face lipsa întreținerii ) vorbim de consum în București de 4—5 și chiar mai mic, consum pe autostrada de 5l la 120kmh și în jur de 3.5-4 pe DN.
                      Frână regenerativa (deci schimbi placute/discuri de 3 ori mai rar și câștigi și energie.)..
                      Trafic greu, mergi pe electric cu consum minim.
                      Puteau sa scoată și ei un Logan hibrid la 16000 euro



                      Desigur poate am și eu pretenții (am o vârstă și clar îmi permit mai multe decât în 2008)dar la naiba suntem în 2021.
                      ​​La următoarea generație o sa scoată motor cu 2cilindri biturbo ȘI Cvt tot de la Nissan?


                      ​​​​​​
                      1.0 sce este un model perfect pentru flote taxi, ridesharing, livrari, masini ieftine de taraiala. Sunt o multime de oameni care au nevoie de o masina de mers zilnic la munca, prin oras, distante scurte, unde nu au nevoie de mai multa putere. pentru ceilalti sunt alternativele celelalte.

                      asta cu discutiile cu putere prea mica, imi aduce aminte de discutiile si topicurile aparute la lansarea primului logan, ca 1,4 este subdimensionat, ca in 100k km il arunci, poti merge in arhivele forumului (asta si *********) si sa vezi acolo .

                      Din punctul meu de vedere, masinile electrice sunt bune, avand in vedere infrastructura din mom de fata (statiile de incarcare) si range-ul bateriilor, doar pentru orasn ca a doua masina, nicidecum ca unica masina.

                      Corolla este alta clasa, diferenta de 160 de kg fata de logan, motor tot in 3 clinidrii si doar 23 de cai in plus (logan=11.4 kg/cp, corolla=16kg/cp), si diferenta dintre 20k euro fata de 14k cat e loganul "full" este de app 32% ....

                      nu trebuie sa comparam mere cu pere.
                      Last edited by oBED; 15 January 2021, 14:07.

                      Comment


                      • Dacă stam sa ne gândim ca pe soselele patriei au circulat și Dacia 1100 de 45 cp și Dacia 1300 de 54 Cp(chiar încă mai merg) nu prea avem ce pretenții sa avem de la marca națională.
                        Și eu am condus ceva ani o Dacia 1310 break.
                        Poți sa te adaptezi la aproape orice(câteodată și pentru ca nu ai de ales)

                        Aveam o cunoștință (cam când mi-am luat Loganul) posesor de Audi A6 tdi (cred ca și motor mare ca avea Tiptronic ) care îmi spunea ca nu poți sa mergi pe Transfăgărășan cu Loganul ca nu țin frânele.
                        Evident ca am mers pe Transfăgărășan și am folosit un trick Magic care se cheamă frână de motor(evident ca ar fi mers și la Audi dar omul era de alta părere)
                        . Tot acolo am văzut destule vechituri de la Trabant la Dacia 1100 care nu păreau gata sa piardă controlul.

                        Tot thread-ul asta ma face sa ma gândesc la întreținerea cât mai atenta a Loganul ui curent (chiar dacă e diesel obosit de 85cp max) pentru ca nu pot sa mai găsesc ceva similar la Dacia (care fără îndoială oferă in continuare cel mi bun raport preț calitate).
                        Poate sunt și eu de moda veche și nu vreau 3 cilindri(cu sau fără turbo).
                        La naiba nici turbo nu mai vreau ca tot timpul procesez când sa schimb, ce temperatura are turbina, cât sa ii dau sa nu se înfunde injectoarele (se întâmplă chiar și la benzina deși mai rar).
                        Țin minte când cea mai mare problema mecanica din familie era sa nu meargă masina în 3 cilindri (da știu de contragreutate).
                        De curiozitate o sa cer și eu un drivetest cu sceul asta de 65 cp sa vad cum merge(restul nu prea ma mai sunt ieftine)
                        . Mai rău că un diesel nu poate sa vibreze nu?

                        BTW eu ma refeream la Toyota Corolla hibrid nu la benzina.
                        Last edited by MihaiCL1981; 16 January 2021, 02:08.

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                          Eu am tot mers cu Dacii.
                          Loganul curent tocmai a făcut 13 ani și 140.000km(fiabilitatea e buna deși am făcut greseala sa merg pe diesel)
                          Dar ma deranjează puțin soluțiile tehnice adoptate. Mai ales ca în grup au și hibrid, și plugin și electric.

                          Ca masina ieftină rămâne doar benzina aspirat de 65cp. Care probabil nu prea mulțumește mulți oameni(cuplu mic la turatii înalte).
                          Am condus hibride și mașini cu benzina aspirata/turbo.
                          Diesel turbo cel mai mult (peste 140k).
                          Am văzut oferta de Toyota Corolla Sedan la 20.000 euro.
                          Nissan Leaf era și el pe acolo la promoție (versiunea de 40kwh dar destul de ok) la fel și Renault Zoe ZE 40. Evident cu programul Rabla plus.

                          Sa zicem ca nu trecem la electrice(ca durează încărcarea, te bați cu ride sharing la incarcat)
                          Un hibrid (motor pe benzina aspirat cu 4 cilindri de 1.8 în ciclu Atkinson plus baterie) e mut mai fiabil decât Voodoo asta de 0.9 TCE.
                          Lăsând la o parte marca(am mers și cu Prius obosit rău deci cam știu ce face lipsa întreținerii ) vorbim de consum în București de 4—5 și chiar mai mic, consum pe autostrada de 5l la 120kmh și în jur de 3.5-4 pe DN.
                          Frână regenerativa (deci schimbi placute/discuri de 3 ori mai rar și câștigi și energie.)..
                          Trafic greu, mergi pe electric cu consum minim.
                          Puteau sa scoată și ei un Logan hibrid la 16000 euro



                          Desigur poate am și eu pretenții (am o vârstă și clar îmi permit mai multe decât în 2008)dar la naiba suntem în 2021.
                          ​​La următoarea generație o sa scoată motor cu 2cilindri biturbo ȘI Cvt tot de la Nissan?


                          ​​​​​​
                          Practic ei obtin consumurile de la hybrid cu cel de la gpl. Adica daca platesti 4 litri de benzina sau 8 de gpl, pt oameni e la fel, ba chiar mai ieftina o versiune gpl decat una hybrida asa ca momentan nu are rost un hybrid.

                          Comment


                          • Nu are rost un hibrid dacă gândești pe termen scurt și mergi mult în afara.
                            E plin de Prius (Prii) pe ridesharing. În oraș nimic nu se compara la consum(excluzand electrice).
                            Am văzut calcule financiare care arata ca dieselul nu are rost dacă nu ții masina mai mult de 5 ani(dar 10?).

                            GPL = tce100 + GPL.
                            Pe hârtie(ma rog Excel) este cea mai buna idee (cel mai mic cost/km overall ) dar tehnic ma zgarie pe creier(am și eu piticii mei pe creier, unul din ei de acum 15 ani e sa nu merg cu butelia în mașină, pe langa 3 cilindri am mers cu Dacia 1310 ani de zile cu consum mare doar sa nu pun GPL)
                            Avantaj vs tce90 e cuplul mai mare aproape de raposatele dieseluri(dar nu se compara cu motorul electric de pe hibrid care e peste cel de dci 85 cp lejer).
                            ​​​

                            Mentenanța la GPL e mai complicata decat la benzina iar perspectivele în contextul unui motor turbo nu sunt bune.
                            La hibrid e mai simpla(de ex nu ai distribuție de loc, aspirat, faci un schimb de ulei si filtre la 15000km).

                            ​​​E adevărat la hibride in 10 ani îți schimbi bateria de tracțiune (posibil) dar costa cât un set de injectoare +turbina care par a fi sensibile și sa necesite atenție.

                            Comment


                            • La hibride și EVuri mai și costurile uitate de toți : lichid de răcire (bateriile/motorul nu se răcesc cu aer), mașina mai are și plăcuțe de frână(evident și lichid de frână), la AC mai trebuie verificat/completat freonul. Teoretic sunt operațiuni pe care le poate face orice știe să umble pe lângă 400V
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Hibridele sunt prietene cu mediul , cu cei din jurul tau , mai putin cu tine proprietarul . Mai multe "butoane" (componente) , mai multe posibile defecte . Intretinere motor termic plus intretinere tractiune electrica , oare n-o fi mai scump? Ma intreb retoric .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google