Nu e cazul sa devii agresiv daca esti posesor de 1.0 SCe. Pana la urma ma legam de motor, nu de persoana.
Motorul de 1.0 SCe are doua defazoare, alt lant de distributie etc. In plus pentru conversia la turbo nu cred ca rezista internele unui 1.0 SCe care pare fragil in unele cazuri chiar si asa cum e acum.
Legat de fiabilitate.
Am avut si aici pe forum caz de consum de ulei sau motor stricat la km putini.
Nu spun ca toate 1.0 SCe consuma ulei sau se strica de la GPL, dar am vazut pareri de pe grupul de Dacia Logan, peste 10 cu consum excesiv de ulei si vreo 4-5 cu probleme la motor.
Acum daca a ta nu are probleme de genul, foarte bine, sa te bucuri de ea, poate nici nu o sa aiba probleme.
Motorul de 1.0 SCe are doua defazoare, alt lant de distributie etc. In plus pentru conversia la turbo nu cred ca rezista internele unui 1.0 SCe care pare fragil in unele cazuri chiar si asa cum e acum.
Legat de fiabilitate.
Am avut si aici pe forum caz de consum de ulei sau motor stricat la km putini.
Nu spun ca toate 1.0 SCe consuma ulei sau se strica de la GPL, dar am vazut pareri de pe grupul de Dacia Logan, peste 10 cu consum excesiv de ulei si vreo 4-5 cu probleme la motor.
Acum daca a ta nu are probleme de genul, foarte bine, sa te bucuri de ea, poate nici nu o sa aiba probleme.
Comment