Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • People, vechitura mea de Logan nu a văzut decât 10w40 (Dacia Oil chiar acum dar Castrol Magnatec Diesel B4 in general) și nu consuma sesizabil. Poate sa încerc 5w40 dar dacă nu a văzut niciodată..
    Dar merg cam cu 2300-2500 rpm, rar vede 3000 pe autostradă (gen depășire cu maniac din spate).
    De fapt aversiunea mea fata de motoare turate vine și după o tura cu un Corsa (nu conduceam eu) pe A2 cu 120kmh/4000rpm(acum 8 ani).

    Orice motor forțat constant începe sa consume ulei.
    Pe review-ul turatii.ro reieșea ca Sandero 0.9 TCe are 130kmh la 2900rpm in a 6 a și 3500 in a 5 a.
    Sa zicem ca la 6 trepte ar fi ok dar dacă ai 5 ar trebui redus puțin..
    La SCe nu cred ca trebuie sărit de 3000,hai 3200.. Nu cred ca ia 130kmh acolo. Ca sa ia 130 cred ca se merge la 4000rpm...

    Comment


    • doar ca in Romania se merge foarte putin pe autostrada

      Comment


      • Am fost sa vad noul Logan. Are un design frumos dar cutia aceea de viteze manuala agata rau de tot. Am observat asta la 3 masini. De ce oare se simte asa?

        Comment


        • Pai e aceiasi timonerie ca pe Duster, trebuie sa vina si Loganul in service pentru schimbarea timoneriei, nu numai Duster!

          Comment


          • Și legătura fiind care ?

            Logan II cutie JH3 timonerie pe cabluri exterioare habitaclului
            Logan III cutie JT4 timonerie pe cabluri interioare habitaclului (seamănă cu cea care se punea pe Lada Vesta încă din 2015)
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Cutie care agata? Cred ca e doar o problemă de obișnuință. Suntem în 2021, au ajunși ei la skills pentru cutii manuale dacă Easy R încă face figuri.
              Nu știu ce cutie am pe dci(evident alta decât benzina și fără comanda pe cablu) dar a mers ok.
              Personal sunt interesat de CVT
              Dacă știe sa facă frână de motor e best buy(poate in L).

              Alt feature e frânarea automată.
              Daca astea merg bine e chiar o idee sa stric banii pe un Logan 3 nou (ca na pana la Corolla mai stam pe plantație ceva timp).

              Comment


              • Originally posted by Catalin12345 View Post
                Am fost sa vad noul Logan. Are un design frumos dar cutia aceea de viteze manuala agata rau de tot. Am observat asta la 3 masini. De ce oare se simte asa?
                Agata cu motorul oprit, sau ai incercat si cu motorul pornit? La rece cu motorul oprit poate sa iti dea aceasta senzatie de agatare, important e cum se comporta in mers.

                Comment


                • Am facut test drive cu Stepway si nu mi s-a parut sa agate , merge chiar bine, e placuta la utilizare , e mare diferenta fata de cutia in 5 trepte de pe Stepway-ul meu. Vezi eventual si testul de pe Turatii.ro ca sa iti faci o parere.

                  Comment


                  • Mașina (Logan) ne-a fost arătată la sfârșitul lunii septembrie 2020, acum suntem în februarie 2021 și încă nu este „operativă”. Criza din industria auto își spune cuvântul și la Dacia. Opinia mea este că se vor rezolva toate problemele, mașina chiar arată bine.
                    Last edited by 77sky; 5 February 2021, 21:16.

                    Comment


                    • Am vazut la stiri ca au probleme stocurile de semiconductori si majoritatea producatorilor se confrunta cu intarzieri.

                      Comment


                      • Originally posted by valioglu View Post

                        Agata cu motorul oprit, sau ai încercat și cu motorul pornit? La rece cu motorul oprit poate sa iti dea aceasta senzatie de agatare, important e cum se comporta in mers.
                        Salut! Cu motorul oprit, dar pe lângă asta mai și troncănea de minune - poate din cauza timoneriei pe cabluri interioare habitaclului, sau din cauza ca era liniște în incinta. La primul contact cu mașina asta nu mi-a plăcut. Poate e problema de obișnuința și cum zici și tu mai importanta e funcționarea în mers.

                        Comment


                        • Mentioneaza și tu de la inceput. Eu unul am inteles ca ai condus 3 masini si iti agăța cutia de viteze si ca sunt naspa.

                          Comment


                          • Am fost la test drive cu versiunea Logan pe GPL, mi-a placut confortul masinii si cum absoarbe gropile, dar nu este o evolutie atat de mare la capitolul insonorizare fata de modelul trecut, si asta am vazut la aproape 90 km/h cat am apucat sa merg. Ma asteptam putin mai bine sa fie insonorizata pana pe la 100-110 km/h macar, mai ales ca acest aspect a fost laudat in multe review-uri... Desi la interior e doar plastic tare, nu am simtit ca ar fi o problema asta, e placut ca aspect.

                            Am condus doar pe GPL, 3 persoane in masina si cu aerul conditionat pornit motorul s-a descurcat bine, adica este suficienta puterea pt un still de condus normal. Ruliu putin cam mare al masinii, mai ales in spate unde a Stat un prieten, probabil din cauza suspensiei inalte. Sunt curios cum e un Stepway find putin mai inalt.
                            La masina cu care am mers cutia schimba foarte bine, la una sigura in showroom din 3 in care am urcat, agata cutia in treptele 5 si 6.
                            ​​
                            ​​​​​​
                            Masinile din showroom nu erau cu cheile in contact pt a putea fi pornite si nici nu cred ca este permis, avand in vedere ca este spatiu inchis.
                            Per total mi-a placut, si ma gandesc serios la a cumpara una, dar spre vara dupa ce este disponibila si incalzirea in scaune si dupa ce se mai rezolva micile probleme care mai apar in primele loturi care sunt vandute.
                            ​​​​
                            ​​

                            Comment


                            • Pentru un confort sporit cred ca jantele de 15 sunt mai potrivite decat cele de 16 inches.

                              Zgomotul motorului cred ca este mai mare la motorul de 90 CP din cauza turbinei. Cei drept motorul de 65 CP probabil functioneaza in medie la o turatie mai ridicata pentru a compensa lipsa de putere si evident zgomotul creste cu turatia.

                              Interiorul din plastic (la nivelurile de echipare Acces si Essential) cred ca este mult mai usor de intretinut decat combinatia plastic-textil de pe bord si de pe panourile usilor de la nivelul de echipare Comfort. Din punctul meu de vedere este un motiv suficient pentru a evita alegerea nivelului de echipare superior.

                              Comment


                              • Exista pe undeva informatii despre tipul de ambreiaj de la cutia CVT?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google