Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare !

    Dupa cum unii dintre voi stiti, am zis ca pun seatul la vanzare si daca il vand cu cat vreau eu, o sa iau un 1.0 gpl, ptr ca am auzit numai lucruri bune despre el. Acum am venit acasa de la test drive, dacia 1.0 gpl. Am condus-o pe un drum pe care merg zilnic, si am incercat sa merg exact ca, cu seatul. Eu dorind sa schimb masina, doar daca dacia va consuma mult mai ok, pe gpl (ca bani) fata de seat, si seatul consuma mai mult decat decent! Ok, prima impresie vizuala, care nu conteaza, fiind subiectiva, la fel ca si a doua, masina frumoasa in ochii mei, interior pe gustul meu, mult, mult a evoluat Dacia! Ca feeling la condus, masina se simte exact ca seatul meu din 2014, adica e bine legata, ia curbele decent, pe la 120 poti conversa normal in ea, insonorizata decent, nu pot garanta, dar e cam tot ca seatul meu, de care eram multumit, care era mult peste o dacie din 2014... Ca dinamica, am condus-o doar pe gpl, unde se zice ca e mai ok fata de benzina, iar e greu sa fiu corect... Masina mea are 4 cilindrii, 1.2 capacitate cilindrica si 131 cp si 240 nm, fata de ea, loganul este lesinat la pornire, dar si in general, daca nu vrei sa mergi sportiv, este decenta, la deal parca e lesinata rau, trebuie turata bine daca vrei sa faci ceva cu ea, dar se tureaza rapid si voios, pana in 3500 rpm se comporta ok ca sunet, dupa 3500 intervine sunetul de 3 cilindrii, si suna ca si cand ar fi o tabla desprinsa pe la motor, si intra in rezonata cand se atinge de ceva... Un sunet cu care poti trai... Dar, la fiecare accelerare mai puternica se auzea suieratul turbinei, tipul zicea ca este normal... Eu la seat in 7 ani nu am auzit asa ceva... Si nici la alte masini. La depasiri este ok, in limita unei masini de 90-100 cp, nu are valente sportive, este o masina ok ptr familie. dar nu este sportiva, desi se tureaza voios, si placut. Fata de seat este mai barca, dar si amortizeaza mai placut gropile, ca consum... Unde cu seatul scoteam 6- 6.5, cu asta am scos 8.4 pe gpl, dar fiind masina de teste, fiind primul meu contact cu dacia, posibil sa mai scada consumul daca ne cunoastem mai bine. Probabil pe benzina ar consuma c-am ca seatul, daca ar fi dacia condusa mai domol. Cand cupla modul eco baiatul care a fost cu mine, ziceai ca mi-a tras cineva frana de mana, si il rugam urgent sa iasa din acel mod... care il vad inutil... Start stopul... Start stopul... La decuplare nu il auzi, nu il simti, dar la pornire este un lag... nu stiu daca enervant sau nu, ptr ca l-am decuplat... Per total, dacia a evoluat! MULT! Zic ca este ca o masina straina de prin 2014, dar nu una de top, ma refer strict la dinamica, feeling la condus, insonorizare, cauciucuri, dopuri, puse unde pana acum dacia nu avea nimic, decat tabla... Eu pot afirma linistit ca nu mai este DACIE... Este o masina ok. Ca fiabilitate nu ma pot pronunta... Timoneria ok, cursa putea fi mai scurta, vitezele parca sunt prea aglomerate, de multe ori am bagat 4 in loc de 6... Dar asta o pun in vina mea... Per total e ok. Servo ok, gen opel corsa. Scsaunul soferului confortabil, pozitie ok la condus. Sunt incantat sa vad ca dacia a facut in sfarsit un pas mare inainte. Pretul... la ce am ales eu cam10600 euro cu tot cu reduceri...

    Daca e sa fiu rau, arata oribil si nu este normal ca inca in 2021 in spate sa se vada tabla pe la roti, sa nu poti pune un carenaj, ceva acolo... Si portbagajul se inchidea doar la a 3-a 4-a incercare, si trantit bine... Si motorul zici ca este aspirat... nu simti turbina deloc...


    Dar per total, masina este una inchegata, foarte decenta, placuta. Sper sa ajute feedback-ul meu! Drumuri fara gropi va doresc. PS: nu sa aprins nici un martor pe drum, nu am auzit greieri, totul ok, o masina buna!

    Pana sa dati cu pietre! Sigur, daca cineva vine de pe vechea dacie, sau de pe vreun strainez de prin 2000, cu vreo 70-80 cp, masina asta va va surprinde mai mult decat placut. in toate planurile.

    Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv, dar am putit compara doar cu masina mea, pe care o conduc zilnic. Daca o compar cu fostul logan, nu exista termen de comparatie. Dar e si diferenta de 15 ani intre ele.
    Last edited by mumus; 1 April 2021, 17:46.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Nicio problema, altii le compara cu masini de doua ori mai scumpe, tu macar ai comparat-o tot cu o conserva, dar tot mai scumpa (la vremea ei, ca acum e mult peste, cred) decat orice Dacia. ;)
      Problema e si ca compari 130CP cu 100CP, desi puterea pe cilindru e cam tot pe-acolo. In schimb, in termeni de economie si intretinere, cred ca motorasul ala pe GPL e imbatabil. Iar 100CP sunt suficienti pentru orice om normal.
      Calitatea constructiei a tot scazut la mai toti producatorii, indeosebi in segmentul asta entry level. La Dacia pare ca a crescut nitel, ceea ce inseamna ceva. Da, mai sunt puncte nevralgice unde lucrurile ar fi putut fi facute mai cu simt de raspundere, insa nu trebuie sa uitam ca Dacia tot un Renault low cost este, firma suverana decide. O veni vreodata si vremea sa decida romanii, dar atunci sa nu va mai asteptati ca preturile sa fie pentru... romani. ;)
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        Aici imi voi prezenta masina peste vreo saptamana doua, dupa ce ma voi intoarce de la mare, sa pot sa va dau detalii cat mai multe. Pana atunci putem abera pe discutiile avute deja.
        Masina are un motor tsi de 1.2 cu 4 cilindrii si 8 supape, 85 cp la 4800rpm si 160 nm dezvoltati intre 1500 si 3500nm

        Iar comparăm mere cu pere, Toledo 1,2 TSI 85CP remapat la 131cp cu 1,0TCe 100CP stock
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • La achizitie masinii cu motor ECO G 100, va fost recomandat ca rodajul sa nu fie facut pe GPL?
          Unii discuta ca ar fi neindicat rulajul pe GPL la viteze mari, datorita temperaturii mai ridicate ( si ca ar comuta singura pe benzina cand este fortata), lucru negasit in cartea tehnica ( dpmdv este doar un mit)
          La un nr de km parcursi pe GPL mergeti si pe benzina?
          Multumesc.

          ( Mentionez ca am dat comanda in 15martie, teoretic va ajunge in prima saptamana din mai- Confort fara navigatie)
          INTREB DOARECE SUNT SIGUR CA INTERESUL DEALERULUI FATA DE CUMPARATOR DIFERA, LA FEL SI PREZENTAREA MASINI, RECEPTIA EI, etc
          Last edited by cosminsz; 3 April 2021, 16:46.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post


            Iar comparăm mere cu pere, Toledo 1,2 TSI 85CP remapat la 131cp cu 1,0TCe 100CP stock
            Iar postezi aiurea.... Comparatia de putere era asa, de amorul artei, cand conduc masina sotiei de 55 de cai, ma adaptez, asa va fi si cu loganul, ma voi adapta la ce putere are.
            Fac abstractie de remap, si sa stii, ca, ca motor, si seatul de 85 de cai era mult mai placut de condus ca 1.0 asta , si fiat tipo 1.4 aspirat este mai ok, ps, acum i-mi dau seama ca pot compara noul logan cu fiatul tipo de acu un an doi, ca il condusesem si pe ala.
            In rest am zis clar, loganul acum ca feeling, in afara ca e mai barca, e ca seatul meu din 2014, deci a evoluat mult. Si i-mi place. Si ca, consum, degeaba am consumuri super bune cu seatul, cu loganul va fi alt ceva, deabea astept, doar ca nu vreau sa vand o masina buna pe 2 biscuiti, asa ca, poate sa mai treaca o vreme, pana ajung la logan pe gpl. Ps: Se preteaza oare motorasul asta la remap? Se poate remapa doar softul de benzina?


            PS La loganul nou
            tr 1 are ceva ciudat, parca ar avea lag.... Nu pot sa explic, dar nu e ok ceva acolo, in rest, celalalte sunt ok.
            Last edited by mumus; 5 April 2021, 20:37.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Originally posted by cosminsz View Post
              La achizitie masinii cu motor ECO G 100, va fost recomandat ca rodajul sa nu fie facut pe GPL?
              Unii discuta ca ar fi neindicat rulajul pe GPL la viteze mari, datorita temperaturii mai ridicate ( si ca ar comuta singura pe benzina cand este fortata), lucru negasit in cartea tehnica ( dpmdv este doar un mit)
              La un nr de km parcursi pe GPL mergeti si pe benzina?
              Multumesc.

              ( Mentionez ca am dat comanda in 15martie, teoretic va ajunge in prima saptamana din mai- Confort fara navigatie)
              INTREB DOARECE SUNT SIGUR CA INTERESUL DEALERULUI FATA DE CUMPARATOR DIFERA, LA FEL SI PREZENTAREA MASINI, RECEPTIA EI, etc
              Eu am turat bine bine de cateva ori loganul, si a ramas pe gpl, nu am sesizat nimic ciudat. Doar ca are cursa acceleratiei super lunga
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • mumus , eu zic sa stai linistit, ai masina buna. Dar daca tot vrei o schimbare, arunca un ochi la noul Hyundai Elantra. Motor 1.6 aspirat 123 Cp.

                Comment


                • Am văzut și eu câteva Logan 3. Unul pe autostradă A2 deja cu numere negre. A zburat pe lângă mine (eu aveam 105kmh cu dciul). Si încă unul în pipera pe unde ma plimbam ieri.
                  Asta cu urlatul motorului la 3500rpm e cam nasol la orice masina. Turbo cu 3 cilindri.. Csfncsf.

                  În alta ordine de idei sunt pe lista de așteptare de Spring care va fi probabil masina de oras/naveta pe 100km in jur. și evident păstrez și Loganul pentru concedii la distanță și mai ales extraurban
                  ​​​​​​Aștept forumul springclub pe care sa intru.

                  Comment


                  • Stie cineva ceva de incalzirea in scaune la Logan 3?
                    Era vorba ca incepand cu luna Aprilie se poate pune si aceasta optiune dar momentan in Configurator nu este.

                    Comment


                    • Parca exprimarea era "din luna aprilie". Cea ce poate sa insemne 1 aprilie (fara gluma!) dar si 30 aprilie. Rabdare!
                      Last edited by abc; 12 April 2021, 07:32.

                      Comment


                      • instalatia de gpl este normala cu injectie in stare gazoasa (stag, landi renzo - injectoare si electrovalve + reductor) sau injectie lichida (vialle cu pompa cu injectoare) ?
                        cand merge pe gpl consuma si benzina ? (gen motoare cu inj directa fsi sau turbo tfsi).
                        Last edited by zmihaiionut; 12 April 2021, 12:35.

                        Comment


                        • Poate ajuta ce e mai jos:

                          Tip injecție - MPI indirect (cu 3 injectoare în galeria de admisie) - versiunea ECO-G are încă 3 injectoare separate pentru GPL (da, injectoarele GPL sunt mai zgomotoase decât cele pe benzină, dar se aud numai dacă capota este ridicată) - fiind MPI și nu GDI, nu veți avea probleme cu acumularea de calamină pe supape și în restul motorului; Distribuția: pe lanț

                          Rezervorul de benzină are o capacitate declarată utilă de 40 Litri.
                          Rezervorul de GPL este produs de STAKO (Polonia):
                          - tip toroidal;
                          - model T65005012YA052CR;
                          - cod producător capac E20 67R-010324 Type P0L;
                          - dimensiuni 650x182x200;
                          - presiune de utilizare 20bar (2,0 MPa);
                          - presiune de test 30bar (3,0 MPa);
                          - are o capacitate brută de 53 Litri cu un factor de umplere nominală de 80% deci rezultă o capacitate nominală de 42,4 Litri, pe care nu e obligatoriu să o atingeți în realitate;
                          Last edited by 77sky; 12 April 2021, 14:23.

                          Comment


                          • Vezi ca e cam invers, rezervorul de benzina are 50 litri iar cel de GPL are 40 litri dar intra undeva in jur de 34-35 litri cand e complet gol.

                            Comment



                            • https://www.euroncap.com/en/press-me...-vw-electrify/
                              By contrast, the Dacia Sandero Stepway and Logan remain true to the budget brand’s ‘no-frills’ ethos and have a pared-down safety specification. The basic, radar-only autonomous emergency braking system reacts only to other vehicles – soon a legal requirement – but it is not designed to prevent crashes with pedestrians or cyclists and there is no lane support. However, crash protection is respectable, with performance that would make the car a four-star performer if it were not for its shortcomings elsewhere.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • E cam ciudat ca pe site-ul Euroncap nu este nici un fel de informatie despre utlima generatie de Sandero si Logan.
                                Last edited by 77sky; 13 April 2021, 22:31.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google