Mulțam fain ursamajor.
Dacia Logan 3
Collapse
X
-
Buna
Pe www.dacianmag sunt forte scumpe
Intra pe www.dacia, simuleaza o configurare si cand ajungi la accesorii vezi preturileMagazin online de accesorii si piese originale Dacia pentru modelele Duster, Sandero, Logan, Lodgy, Dokker
- Likes 1
Comment
-
Un test in Republica Moldova unde au inceput sa se vanda.
Au gasit un aspect care pe mine ma deranjeaza (mai bine zis m-ar deranja): Toba de esapament nu mai ajunge pana in spatele masinii , ci scoate gazele in dreptul usii pasagerului din spate stanga. La noul Sandero pare ca e la fel (am vazut la testul lui Adrian Mitrea de la 0-100.ro). Nu pot sa inteleg aceasta abordare revolutionara .. economisesc 1m din traseul de evacuare dar intoxica pe oricine sta langa masina cu motorul pornit ? (da stiu ca e Euro 6 si ca benzina arde mult mai curat dar totusi ..).
Comment
-
Originally posted by MihaiCL1981 View Post
Atunci cum e?
Nu cumva țeava aia de eșapament ar trebui scoasă undeva deasupra plafonului, așa..., ca la camioane...?Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 3
Comment
-
Eu cred ca solutia a tinut mai mult de estetica decat de economie, dar si economia e un factor. Fara teava aia in spate, bara spate intreaga, fara decupatura arata mai bine, IMHO. Cat despre intoxicat, logica ar spune ca te intoxici oriunde ar fi teava. Asta ca sa-i cantam in struna userului de mai sus, ca remarca n-are niciun suport real.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
- Likes 1
Comment
-
gazele vor intra pe usa din spate daca va fi deschisa. se va simti nasol, mai ales la pornire cand amestecul este bogat. Fabia din 2003, climatic, la cuplarea marsarierului, comuta alimentarea cu aer pe recirculare (adevarat era e3). Va fi distractiv cand iti vor intra gazele puturoase in masina, mai bine puneau ca la tractor, deasupra plafonului
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostEu cred ca solutia a tinut mai mult de estetica decat de economie, dar si economia e un factor.
Și nu, în practică evacuarea laterală nu pune probleme de toxicitate mai mari decât cea pe spate. Mișcarea aerului poate duce gazele arse oriunde.
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by oBED View PostFabia din 2003, climatic, la cuplarea marsarierului, comuta alimentarea cu aer pe recirculare (adevarat era e3).
Originally posted by oBED View PostVa fi distractiv cand iti vor intra gazele puturoase in masina,
Vă faceți griji degeaba.
Asta îmi amintește de veșnica problemă a tamburilor de frână, cât de nasoală e o mașină cu tamburi de frână..., cum să cumperi dom'le așa ceva? nu se face..., ce..., ești țăran?
Aprilie 2021 - VW ID.4 GTX, cu o putere totală de ~ 295cp. Îngrozitor. Are tamburi pe spate. Pe putea spate are nu mai puțin de 201cp. Nu se poate așa ceva!
Nemții ăștia..., niște tâmpiți... Țărani.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 5
Comment
-
In afara de tamburii pe spate mai exista o marota . Se inclina in viraje domnule , Dacia noastra-i ca o barca ! Pai daca nu s-ar inclina in viraje , ai merge in ea ca in caruta bunicului pe un drum de tara . Suspensia este setata mai moale pentru drumurile noastre , sa "inghita " denivelerile si se va inclina in viraje. Nu-i mare lucru sa o faci mai tare , masina nu se va inclina in viraje , dar confortul va fi de caruta. Apoi , gentile mai mici si pneurile mai inalte sunt mai bune , alta trasnaie tehnica . Si mai sunt .
Comment
Comment