Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post

    *în mod normal vaporizatorul se deschide și se schimbă filtrul din el la 2ani sau 60k km.
    Conform fisei de intretinere, intervalul de schimb al filtrului de stare lichida e la 60.000 km.
    In practica, sunt sanse mari sa nu-ti mai functioneze masina pe GPL daca respecti intervalul de 60.000 km, mai ales ca filtrul de stare lichida se murdareste mai mult decat cel de stare gazoasa.
    Instalatorii aftermarket recomanda schimbarea ambelor filtre la 15.000 km.

    Comment


    • Originally posted by Red_Alin View Post
      ​​​​​​Chiar și mai marii producători cum sunt Lukoil se pare că au anumite probleme cu gazul, ...
      Lukoil are în general probleme cu ORICE tip de combustibil, din cauză că ei rafinează petrol rusesc (logic...).
      Rușii au 2 surse majore de petrol, în Urali și în Siberia.
      Ăla din Urali e de slabă calitate (31°API și în jur de 1.4% sulf) și de regulă e vândut mai ieftin iar ăla din Siberia e de mai bună calitate dar din cauza infrastructurii proaste îl amestecă cu ăla din Urali, rezultând un petrol foarte mediocru.
      Asta e principala cauză a faptului că în rețeaua Lukoil produsele petroliere nu sunt grozave și motoarele au diverse comportamente ciudate.

      Cel mai bun petrol al rușilor e în zona insulei Sahalin, extremul orient, (42.5°API cu 0.16% sulf) da' ăsta e extras în asociere cu americanii de la ExxonMobil..., așa că nu cred că Lukoil vede vreo picătură din el..., fiind situat și foarte departe de Europa.

      Ca o paranteză, cel mai bun petrol din lume e extras în ... Arabia Saudită (51°API și 0.09% sulf), da' nu cred că ajunge la noi așa ceva...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Atat timp cat produsele sunt conforme standardelor (si sunt), n-aveti a va face griji de unde este extras petrolul. Daca dupa rafinare rezulta produse care se incadreaza in caracteristicile cerute de standardele amintite, restul e cancan. Eu alimentez de la Lukoil cu GPL de 7 ani si n-am avut ptobleme absolut niciodata. Dar am facut reviziile la timp si intotdeauna la baietii de la Vernesti, unde mi-am montat si instalatia. In schimb, am alimentat cateodata de la "independenti" si atunci, in unele cazuri, am avut probleme. Ba de consum, ba sa traga mai prost motorul...
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Stiu taxiuri care alimenteaza de la Lukoil cu gpl sau motorina, nici o problema. In schimb benzina e pacatoasa nu trage motorul, consum mare, etc.

          Comment


          • CarboGas iar e ok gpl si benzina.

            Comment


            • Originally posted by ursamajor View Post
              Daca vrei calitate a imaginii, cauta din gama Viofo. Navitel, Nextbase sunt jucarii.
              Uite aici o filmare cu al meu Viofo A129+:



              Mai multe aici: https://www.youtube.com/playlist?lis...HgRNYRBh0LYrkI
              +1,pentru viofo A129 +

              Comment


              • Am 150k km cu motorina de lukoil, nici o problema, si la fel e tot parcul auto de la firma cu masini mici diesel (logan, clio, megane, tuareg, passat, mercedes) si masinile mari de transport marfa, masinile nu sunt in leasing operational, sunt achiziționate de firma. Anul trecut au renegociat contractul. Daca erau probleme, renuntau la ei, cum au facut cu Vodafone si au trecut la Orange din cauza numeroaselor probleme de conexiune in tara.

                Comment


                • Într-un final mi-a ajuns și mie mașina, un Logan Eco G 100, confort cu clima automata și parking 2.
                  Ca prima impresie, masina este superba, dar sunt un pic neliniștit la relantiu și când e pe gaz și când e pe benzină tremură puțin am înțeles că și - ar mai da drumul cu timpul, voi vedea. O alta problema ar fi consumul, 11 pe gpl mers mixt, iar când i-am făcut plinul au intrat doar 31 de litri de gaz, deși eram la zero, am văzut pe YouTube cineva alimentase 41 și înainte întrebasem și la Vocea Clientului și mi s-a spus că rezervorul e de 50 dar doar 40 se pot alimenta, atunci de ce mi - au intrat mie numai 31?

                  Comment


                  • Ai acces la butelie, nu ar trebuie sa scrie litri pe ea?
                    De consum vorbi dupa 3000 km sau chiar mai mult..

                    Comment


                    • Eu sub portbagaj am găsit omologarea instalației gpl și certificatul de garanție al instalației și al buteliei gpl. Butelia gpl e produsa de Stako in 02/2021 și e specificata capacitatea de 50l. Acum în carte scrie că e blocată alimentarea la 80% din capacitate, adică 40l. În funcție de temperatura de afară, presiunea atmosferica și pompa gpl alimentarea oprește în apropiere de aceasta capacitate. Eu până acum am alimentat cel mai mult 35l. La prima alimentare am alimentat 33l. Depinde mult de temperatura de afară.

                      Comment


                      • Să înțeleg că dacă e mai cald afară intra mai puțin, sau?

                        Comment


                        • Text preluat:

                          Gazul se dilata vara, se contracta iarna

                          Spre deosebire de benzina si motorina, GPL-ul se dilata si se contracta. Chiar daca este lichefiat cand iti intra in rezervor, ajunge repede in stare gazoasa sub presiune. Daca este cald afara, gazul se dilata, adica isi creste volumul, dar se contracta cand e frig. In general, nu este nicio problema, adica si daca se dilata, nu exista riscul unei explozii sau cine stie ce alta situatie grava. Singurul neajuns este ca vei fi pacalit la cantitatea pe care o ai in rezervor. Adica gazul se dilata, dandu-ti impresia ca este mai mult, dar, de fapt, se va consuma mai repede. De exemplu, cand e foarte cald si rezervorul indica ca este gol-golut, daca facem plinul, o sa vedem ca intra mai putin gaz decat capacitatea rezervorului.

                          Comment


                          • Au fost zile cand am alimentat instalatia mea GPL mai mult vara si mai putin iarna. Mi-au intrat uneori si 45 l vara, dar si doar 40 l iarna (butelie de 50 l). Mai mult depinde, cred, de presiunea pe care o furnizeaza instalatia de alimentare de la statie.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Dar de la 40 la 31 cât mi-au intrat mie e diferența mare.Am alimentat la Lukoil, următorul plin o sa îl fac în altă parte să văd poate intra mai mult.

                              Comment


                              • Originally posted by daymaker View Post
                                Text preluat:

                                Gazul se dilata vara, se contracta iarna

                                Spre deosebire de benzina si motorina, GPL-ul se dilata si se contracta. Chiar daca este lichefiat cand iti intra in rezervor, ajunge repede in stare gazoasa sub presiune. Daca este cald afara, gazul se dilata, adica isi creste volumul, dar se contracta cand e frig. In general, nu este nicio problema, adica si daca se dilata, nu exista riscul unei explozii sau cine stie ce alta situatie grava. Singurul neajuns este ca vei fi pacalit la cantitatea pe care o ai in rezervor. Adica gazul se dilata, dandu-ti impresia ca este mai mult, dar, de fapt, se va consuma mai repede. De exemplu, cand e foarte cald si rezervorul indica ca este gol-golut, daca facem plinul, o sa vedem ca intra mai putin gaz decat capacitatea rezervorului.
                                din cauza asta variaza si procentul de amestec Butan/propan in functie de anotimp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google