Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe Juke motorul de 1.0 117 CP e cu injectie directa, cel de pe Dacia de 1.0 100CP e cu injectie indirecta.

    Comment



    • Dar poate e in 4 cilindri, zic si io ...

      Comment


      • Conteaza mai putin ce tip de injectie are, conteaza cum se comporta. Spre exemplu 1.0 Ecoboost de la Ford e mult mai bine echilibrat, nu simti vibratii la ralenti , in schimb e la fel de gurmand.

        Comment


        • Logan și Sandero sunt disponibile cu trei motorizări, din care două pe benzină (cu puteri de 65 CP, respectiv 90 CP) și o motorizare mixtă benzină-GPL, de 100 CP, sub denumirea comercială ECO-G. Ambele modele dispun de trei nivele de echipare (Access, Essential și Comfort).
          Pentru Logan, prețurile variază între 8.400 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Access, cu motorul SCe de 65 CP și 12.950 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort echipată cu motorul TCe 90 CVT.
          În cazul Sandero, versiunea Access, echipată cu același motor SCe de 65 CP, este disponibilă la prețul de 8.600 de Euro, în timp ce versiunea Comfort cu motorul TCe 90 CVT afișează un preț identic cu cel al versiunii echivalente a modelului Logan (12.950 de Euro, cu tot cu TVA).
          În ceea ce privește modelul Sandero Stepway, acesta este propus în două versiuni de echipare (Essential și Comfort), cu motoarele TCe de 90 CP și ECO-G de 100 CP. Prețurile variază între 12.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential cu motorul TCe de 90 CP și 14.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul TCe 90 CVT.

          Toate modelele beneficiază de garanția de 3 ani sau 100.000 km.
          Primele livrări sunt programate în cursul lunii decembrie 2020.

          Comment


          • Salut,
            Eu sunt putin dezamagit de noua generatie dacia 3, am senzatia ca e mai mult un facelift.
            Aveam mai multe asteptari de la ei, dar se pare ca a ramas in continuare politica de masina ieftina care sa te duca din pct A in pct B si nimic mai mult. Posibil ca este o tactica de a te impinge sa mai pui 3000 de euro si sa iei din gama renault.
            Zicea cineva pe forum ca merge cu 170-180 km/h, eu la 150 km/h o simt instabila si ce depaseste viteza aia mi se pare inconstienta, nu mai vorbesc de zgomotul din interior.
            Asteptari:
            - speram la motorul 1,3 TCe,
            - o antifonare ok,
            - stabilitatea crescuta
            - alta gama de culori, mai aprinse
            - sunt zvonuri ca au dublu standard de calitate ptr masini produse ptr occident si altul ptr estul europei.
            - disparitia MCV-ului, o mare dezamagire
            Voi aveti ceva sa reprosati sau poate asteptati altceva?

            Comment


            • Originally posted by bestiuta2007 View Post
              Logan și Sandero sunt disponibile cu trei motorizări, din care două pe benzină (cu puteri de 65 CP, respectiv 90 CP) și o motorizare mixtă benzină-GPL, de 100 CP, sub denumirea comercială ECO-G. Ambele modele dispun de trei nivele de echipare (Access, Essential și Comfort).
              Pentru Logan, prețurile variază între 8.400 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Access, cu motorul SCe de 65 CP și 12.950 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort echipată cu motorul TCe 90 CVT.
              În cazul Sandero, versiunea Access, echipată cu același motor SCe de 65 CP, este disponibilă la prețul de 8.600 de Euro, în timp ce versiunea Comfort cu motorul TCe 90 CVT afișează un preț identic cu cel al versiunii echivalente a modelului Logan (12.950 de Euro, cu tot cu TVA).
              În ceea ce privește modelul Sandero Stepway, acesta este propus în două versiuni de echipare (Essential și Comfort), cu motoarele TCe de 90 CP și ECO-G de 100 CP. Prețurile variază între 12.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential cu motorul TCe de 90 CP și 14.050 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul TCe 90 CVT.

              Toate modelele beneficiază de garanția de 3 ani sau 100.000 km.
              Primele livrări sunt programate în cursul lunii decembrie 2020.
              Din ce vad au pus 800 euro in plus la noile masini,legat de motorizare eu cred ca au studiat piata si ofera exact ce se cauta ,o masina de oras ieftina,iar pt oras nu ai nevoie de un motor de 1.3 de 150 de cai,plus ca nu puteau sa puna un motor mai performant decat pe gama Renault.Legat de stabilitate cred ca Logan 3 o sa fie mai stabila pt ca din ce vad o forma mai aerodinamica si cred ca este mai joasa.

              Comment


              • Dacia se adaptează pieței auto (cerere si oferta) si nimic mai mult, iar cateva pareri contra, nu le afectează în nici un fel evolutia. Sunt nemulțumiri personale, insignifiante pt clientela Dacia, pt asta a fost construita si tot ce nu ne place, nu se cere/cauta.

                Comment


                • Originally posted by zmihaiionut View Post

                  eu la 150 km/h o simt instabila si ce depaseste viteza aia mi se pare inconstienta, nu mai vorbesc de zgomotul din interior.
                  Tu ai mers deja cu logan 3 cu 150kmh si o simti instabila ?
                  Credeam ca e mai buna de atit se lauda totusi ca e alta platforma de clio 5 zicea cineva sau e teapa dacia ??

                  Comment


                  • Esti carcotas, cum sa merg cu logan 3 din moment ce nu a iesit pe piata! Am logan 2 prestige 0.9 TCe, sunt doar parerile mele si nu trebuie sa fie de acord si altii cu mine. Sunt si persoane care se cred Schumacher pe drumurile patriei si poate ca sunt si buni soferi si stapanesc covrigul foarte bine!
                    Last edited by 77sky; 4 November 2020, 14:28.

                    Comment


                    • Originally posted by zmihaiionut View Post
                      Salut,
                      Eu sunt putin dezamagit de noua generatie dacia 3, am senzatia ca e mai mult un facelift.
                      Aveam mai multe asteptari de la ei, dar se pare ca a ramas in continuare politica de masina ieftina care sa te duca din pct A in pct B si nimic mai mult. Posibil ca este o tactica de a te impinge sa mai pui 3000 de euro si sa iei din gama renault.
                      Zicea cineva pe forum ca merge cu 170-180 km/h, eu la 150 km/h o simt instabila si ce depaseste viteza aia mi se pare inconstienta, nu mai vorbesc de zgomotul din interior.
                      Asteptari:
                      - speram la motorul 1,3 TCe,
                      - o antifonare ok,
                      - stabilitatea crescuta
                      - alta gama de culori, mai aprinse
                      - sunt zvonuri ca au dublu standard de calitate ptr masini produse ptr occident si altul ptr estul europei.
                      - disparitia MCV-ului, o mare dezamagire
                      Voi aveti ceva sa reprosati sau poate asteptati altceva?
                      Se intelege 100% ca ai condus Logan 3, d-asta a intrebat.
                      De reprosat este faptul ca nu exista o versiune cu GPL, varianta Comfort. Nici la Logan 2 in 2018 nu exista Prestige cu GPL, doar Plus. La fel si acum.
                      Last edited by iatagan; 4 November 2020, 15:16.

                      Comment


                      • Originally posted by iatagan View Post

                        De reprosat este faptul ca nu exista o versiune cu GPL, varianta Comfort. Nici la Logan 2 in 2018 nu exista Prestige cu GPL, doar Plus. La fel si acum.
                        Dar exista.
                        "COMFORT ECO-G 100 DE LA 12150 EUR (TVA INCLUS)".

                        Comment


                        • Pretul si optionalele Sandero 2020
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 5 photos.
                          sigpic

                          Comment


                          • La preturile aste ma orientez catre alta marca...astept sa vad dotarile
                            As fi preferat motrul de 1l , 100 cp ...fara gaz
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • Varianta cea mai ieftină o să fie cumva fără aer conditionat?

                              Comment


                              • Probabil fara AC si fara vopsea pe bara fata+spate. (valabil pentru Acces)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google