If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E posibil sa apara maine.
Ciudat e ca linkul de mai sus nu mai e valid iar cand era valid aparea ca fiind postat cu data de maine (14.04). Cred ca le-a scapat mai devreme.
De aruncat un ochi aici înainte de a face caz de 2* (practic 4* pe standardul vechi), depunctat pentru lipsă senzor detecție sofer și pasageri spate, lipsă AEB spate etc
The Dacia Logan is structurally identical to the Sandero Stepway but has a different roof-line towards the rear. Based on some additional tests and data reviewed by Euro NCAP, the star rating of the Sandero Stepway can be applied also to the Dacia Logan.
Sa vezi acum comentarii de la toti "meseriasii" cu canale pe Youtube si de la toti posesorii de "cazane" care nu isi permit o Dacie noua. Eu unul sunt multumit de achizitie , pentru cati bani am dat pe ea nu aveam alternativa mai buna.
Ieri am fost la reprezentanță (aveam și avansul de 5% pentru Logan ECO-g 100, full option!). Mașina o mai văzusem dar nu făcusem drive test. L-am făcut și ... am venit cu banii de avans acasă. Ce m-a determinat să renunț: servodirecția care este mult prea ... flexibilă – pentru taximetriști cred că este ideală (oare ce se întâmplă când dai într-o „gropiță” la 120 km/h?); al doilea motiv-modul de funcționare al motorului (numai pe GPL am mers), respectiv turarea excesivă a acestuia pe accelerare și ... fără vlagă, motorașul meu de 09 TCe este mult mai sprinten și cu zvâc în el. Celelalte plusuri ale mașinii (și sunt destule!), nu m-au determinat, cel puțin deocamdată, să o achiziționez, sunt totuși 14.000 de euro.
Am și eu 0.9 și am facut drive test cu 1.0,nu sunt deacord cu zvacul,0.9 are cuplu 140 Nm,iar 1.0 eco-g are 170 Nm,eu am simțit acea diferență in favoarea noului Logan.
[FONT=Calibri][FONT=Helvetica]servodirecția care este mult prea ... flexibilă – pentru taximetriști cred că este ideală (oare ce se întâmplă când dai într-o „gropiță” la 120 km/h?)
Se intareste directia la viteza, stai linistit. Ai condus in jurul showroom-ului?
Motorasul pe GPL e sensibil peste 0,9 TCe-ul tau.
O intrebare am si eu: Media Display are Android Auto? Sau e numai pe Media Nav?
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
playmaker831, cu siguranță că așa este, dar eu sunt nervos și supărat, chiar voiam să trec la următoarea generație de Logan, acum sunt pus în dificultate. Am multi prieteni în Reprezentanță, majoritatea mi-au spus că servodirecția nu este o problemă, doar trebuie să mă obișnuiesc cu ea. La capitolul motorizare, da, au fost persoane care nu prea au lăudat noul motor versus vechiul motoraș de 09.
Eu am facut test cu toate 3 modelele, pe Logan am avut 100CP GPL, iar pe Sandero si pe Stepway 90CP benzina. Te asigur eu ca cei 10CP si diferenta de cuplu se SIMT foarte bine.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment