Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din ce se vede, e plecat în toate punctele cardinale, slabe șanse, de cârpit.

    Comment


    • Daca vrei sa-l carpesti trebuie acum , pana nu intra apa sau mizerie in lovitura.

      Comment


      • Pentru a opri înaintarea fisurii, se da gaura și se încarcă cu o rășină speciala, pt fiecare directie,în cazul tău, 4 gauri. Oprește înaintarea, nu știu cum o arata estetic.
        .......asta dacă, între timp, nu a avansat tehnologia și eu nu știu.

        Comment


        • O sa ma apuc de cautat... Dacă nu, asta e

          Comment


          • Din pacate il rezolvi doar cu unu nou, n-ai ce sa mai repari/carpesti acolo, e dusa crapatura in toate directiile.

            Comment


            • Am desfacut stalpul soferului insa, in cazul meu, sursa zgomotului nu este de acolo. Vine din zona capotei. Ori din capota ori din spatiul dintre capota si parbriz, nu imi dau seama. Acest greieras se aude si cand trantesc un pic mai tare usa soferului. Cand este ridicata capota nu se mai aude.

              Comment


              • sebyhepcal, ce prindere are stalpul acela si pe unde sunt? Daca imi poti descrie procesul de desfacere, sa nu rup vreun bradulet ca n-ar fi prima data...

                Comment


                • Deviez putin de la subiect cu o alta intrebare: la mine uneori evacuarea se aude foarte ciudat (ca si cum "toba" ar fi sparta), am observat ca se intampla asta de regula dupa drumuri mai lungi.

                  A mai sesizat cineva acest lucru? Se aude si cu masina stand pe loc, accelerez pana in 2500-3000 RPM si la decelerare (chiar la final, cand RPM scade sub 1500) pare sa se intample acel sunet.

                  Si inca ceva, problema cu tija de la turbina a inceput sa se reproduca si la mine pe la 4-5k km, sa anunt reprezentanta acuma sau sa astept pana la prima revizie? Voi cum ati procedat?

                  Comment


                  • sapte62 Vezi in clipul acesta:
                    Dies ist eine Werbesendung weil wir gerne Werbung für uns selbst machen ;)Aktuell zu dieser Jahreszeit brauchen wir keine Zusatzscheinwerfer, daher werden di...

                    Este ca si la Duster, nu ai ce sa rupi, nu sunt braduleti. Sunt niste cleme care permit demontarea stalpului. Tragi de partea de sus si rasucesti acea clema verde cum se vede si in clip, dupa care se poate scoate de tot.

                    Comment


                    • Originally posted by catelullego View Post
                      Deviez putin de la subiect cu o alta intrebare: la mine uneori evacuarea se aude foarte ciudat (ca si cum "toba" ar fi sparta), am observat ca se intampla asta de regula dupa drumuri mai lungi.

                      A mai sesizat cineva acest lucru? Se aude si cu masina stand pe loc, accelerez pana in 2500-3000 RPM si la decelerare (chiar la final, cand RPM scade sub 1500) pare sa se intample acel sunet.

                      Si inca ceva, problema cu tija de la turbina a inceput sa se reproduca si la mine pe la 4-5k km, sa anunt reprezentanta acuma sau sa astept pana la prima revizie? Voi cum ati procedat?
                      Si la mine a aparut acest sunet de toba sparta, dar toba nu are nimic, pt. ca atunci cand am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara i-am rugat in service sa se uite atent, masina fiind ridicata pe elevator. Sunetul apare si la mine pe decelerare si este permanent la toate decelerarile, nu doar dupa drumuri mai lungi. Oare nu o fi chestia cu tija aceea de la turbina de care zicea lumea in ceva posturi anterioare? Daca asta e problema, a rezolvat-o cineva? Asteptam sfaturi...

                      Comment


                      • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                        La cât de norocos sunt... Am pățit-o mi-a sărit bolovan acum 3 luni și nu am pățit nimic. Acum o pietricica minuscula... Întrebarea e alta. Știu ca exista o posi ilitate cu o substanță sa se bage un fisuri și sa dispară dar în același timp sa îl și tina sa nu plece fisura. Am casco dar îmi e de folia ceramica aplicata
                        Salut! Inteleg ca ai folie ceramica pe parbriz... Ma intereseaza si pe mine, de aceea imi permit sa te intreb: se simte o diferenta semnificativa in reducerea infierbantarii bordului cand bate soarele? Adica... la mine se face extrem de fierbinte, si oricat dau drumul la clima (care mie imi pare a fi cam slaba la acest Logan, plus ca la mine face frecvent dop de gheata si se blocheaza total dupa mers in caldura cam jumate de ora) nu se racoreste suficient in masina. Asadar, face o diferenta sesizabila de confort termic? Si as mai intreba daca e legala si cat a costat? Pe spate am pus Llumar cu opacitatea 95% si la copil pe bancheta e mai acceptabil, dar in fata e teribil de cald cand bate soarele. Mersi.

                        Comment


                        • Bizonul Salut!

                          Nu, nu este diferenta la bord, arde intr-un mare fel. Singura diferenta pe care am simtit-o a fost ca, la drum lung, cand soarele este din fara, parca nu mai ma arde asa tare pielea pe maini ( cum mi-am dat seama? mergand pe acelasi drum, cand se serpuia si se schimba pozitia soarelui, din lateral era mai deranjant, cand revenea pe fata, era mai ok pentru piele) Nu este legala, este pe riscul tau, insa este imposibil de detectat de catre "organ".

                          Cat despre dop... am avut noroc sa nu patesc momentan. Am mers cu aerul de la 120 pana la 600 fara oprire si a fost ok. Da, este cam degeaba aerul. Si eu simt ca se chinuie si in habitaclu este cald. Nu vreau sa imi imaginez la vara sau pe cei care au optat la culoare neagra... Parca undeva la 600/700 lei daca nu ma insel, a fost pretul la cea de pe fata.
                          Last edited by Mihai2k4; 3 June 2022, 18:26.

                          Comment


                          • Pot să răspund și eu.

                            Am pus și eu pe parbriz folie ceramică - Llumar AIR 80 BL SR HPR (Clear) - 550 lei în 2021

                            Geamuri laterale față - 450 lei - aceiași folie.

                            Da, este foarte eficientă această folie ceramică iar clima răcește rapid mașina, chiar dacă a stat toată ziua în soare, spre disperarea soției...

                            Nu, NU este legală, transparența finală este sub 70% (cam 56%) dar ea este de fapt invizibilă la ochiul liber, dacă nu știi nu îți dai seama.

                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                              Cat despre dop... am avut noroc sa nu patesc momentan. ................Da, este cam degeaba aerul. Si eu simt ca se chinuie si in habitaclu este cald. ............
                              Dacă ți s-a părut că răcirea nu e suficientă și în mașină se face cald SUNT ȘANSE FOARTE MARI CA SĂ FI EXPERIMENTAT DEJA BLOCAREA / ÎNGHEȚAREA AC, chiar dacă nu ți-ai dat seama de asta.
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • DFA daca pun mana la aeratoare, scoate rece. doar ca, parca in masina, oricat ar merge, e tot cald. plafonul bordul, radiaza o caldura care se amesteca si parca caldura castiga batalia daca este la umbra (parcata) sau merg de exemplu pe sub copaci/tunel etc, in acel moment parca se simte mai ok. in rest, in bataia soarelui e cam "fleoscaita" racirea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google